اسکوتر برقی هوشمند تاشو

کد محصول:ESC00001

  • اسکوتر برقی تاشو 
  • باتری 36 ولت 6 آمپر/ موتور 36 ولت 350 وات 
  • دارای سه حالت کاری اکونومیک،درایو،اسپورت
  • مجهز به کروز کنترل
  • حداکثر سرعت واقعی:35km/h
  • تحمل وزن تا 120kg
  • وزن اسکوتر:13kg
  • نو (تولید +2023)
  • جنس بدنه:آلومینیوم...
موجود
160,000,000 ریال

مشخصات الکتریکی

نوع موتور : هاب موتور براشلس
ولتاژ نامی (ولت) : 36 ولت
نوع باطری : لیتیوم پلیمر
قابلیت کنترل با دسته گاز و پدال :
نمایشگر دیجیتال :
تعداد صفحات نمایش : 1

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 13000
طول محصول(میلیمتر) : 510
عرض محصول (میلیمتر) : 150
ارتفاع محصول (میلیمتر) : 1090
جنس بدنه : آلومینیوم

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : اسکوتر برقی
وضعیت قطعه : نو
سرعت-بارکامل : 35kmh
رنگ : مشکی
برند : سما موتور

اسکوتر برقی تاشو هوشمند برندWinner Sky:

اسکوتر برقی چیست؟

اسکوتر برقی یکی از وسایل نقلیه قابل حمل است که به علت حمل آسان ،سبک بودن و سایر ویژگی هایی که دارد مورد استقبال مردم واقع شده است .اسکوتر در واقع وسیله ای است که دارای یک بدنه اصلی است که بر روی دو چرخ پلاستیکی مقاوم برقرار است که توانایی حرکت را موتورهای آن تامین می کنند.

اسکوتر برقی بدون دسته و دسته دار:

 اسکوترهای برقی بدون دسته با زاویه شخص به سمت جلو شروع به حرکت میکنند و برای چرخیدن باید پاهارا به سمت طرفین متمایل کرد بنابراین هیچ دسته و دستگیره ای برای هدایت وجود ندارد اما در اسکوتر برقی ها دسته دار اهرم که در وسط قرار داده شده وسیله ای برای نگهداری از شخص است و همچنین با تکان دادن به سمت چپ و راست میتوان مسیر را تغییر داد.

از مزایای اسکوتر برقی دسته دار میتوان به تسلط در حین حرکت اشاره کرد و همچنین برای دور زدن نیاز به فشار پاها نیست و میبایست با دسته به چپ و راست هدایت کرد که باعث راحتی در استفاده آن میشود از مزیت های دیگر آن میتوان به صفحه نمایشگر اشاره کرد که دارای نشانگر سطح میزان شارژ باتری است و همچنین میزان سرعت هم نشان میدهد.

قابلیت های اسکوتر برقی تاشو :

هوشمند بودن اسکوتر برقی  :

این مدل اسکوتر هوشمند میباشد و با استفاده از بلوتوث و با نرم افزار MiniRobot میتوان اسکوتر را به گوشی موبایل اندروید یا ios متصل کرد و سرعت،چراغ جلو،قفل،حالت کاری و...اسکوتر را توسط موبایل کنترل کرد.

حداکثر سرعت اسکوتر برقی

حداکثر سرعت واقعی این اسکوتر 35km/h میباشد.

اسکوتر تاشو برای حمل و نقل راحت 

یکی از بهترین مزیت های داشتن اسکوتر، قابل حمل بودن آن‌ها است. اگر می‌خواهید از آن برای رفت و آمد به ایستگاه اتوبوس و مترو  استفاده کنید یا آن را تا کنید و با ماشین همراه خود ببرید، بهترین گزینه خرید برای شما اسکوتر برقی تاشو میباشد. 

قیمت مقرون به صرفه در مقابل سایر لوازم حمل و نقل شهری

اسکوترهای برقی یک روش حمل و نقل مقرون به صرفه محسوب می شوند که از طریق برق شارژ می شوند و نیازی به گاز یا بنزین یا سایر سوخت ها ندارند ،این امر باعث پایین آمدن هزینه همچنین باعث جلوگیری از آلودگی هوا میشود.

زمان شارژ و مسافت طی شده توسط اسکوتر:

بسته به نوع اسکوتر و باتری شما این زمان متغیر است و برای این مدل از اسکوتر موجود در فروشگاه سما موتور برای وزن 90 الی 100 کیلوگرم در حالت درایو(سرعت نرمال) مسافت طی شده در حال کامل بودن شارژ باتری 13 الی 15 کیلومتر میباشد.

وزن اسکوتر:

وزن این اسکوتر باتوجه به اینکه بدنه و قاب های استفاده شده در این اسکوتر از نوع آلومینیوم سبک میباشند 13 کیلوگرم است که باعث حمل و نقل و جابجایی آسان اسکوتر میشود و میتواند تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

ترمز اسکوتر برقی:

ترمز این مدل اسکوتر از نوع ترمز دیسکی  با دسته ترمز سیمی میباشد .

نمایشگر اسکوتر:

نمایشگری که روی فرمان اسکوتر قرار داده شده است سرعت اسکوتر همچنین سطح شارژ باتری را به ما نمایش میدهد.

لاستیک اسکوتر:

لاستیک های این اسکوتر از نوع  پنوماتیک (بادی) هستند که پهن تر و سبک تر از لاستیک های سالید میباشند و با هوا پر می شوند. از آنجایی که داخل لاستیک با هوا پر شده، تکان های ناگهانی و برجستگی‌های جاده را جذب می‌کنند و در نتیجه سواری هموارتری دارند،همچنین چرخ های این اسکوتر سایز 8.5 اینچ میباشند.

چراغ های اسکوتر:

این اسکوتر دارای چراغ جلو بسیار پرنور و با کیفیت است که راندن اسکوتر را در شب و مکان های با نور کم بسیار آسان میکند همچنین دارای چراغ ترمز قرمز رنگ روی چرخ عقب اسکوتر است که نوع چراغ ها led  میباشد.

مجهز به کروز کنترل:

این اسکوتر مجهز به کروز کنترل میباشد و اگر شستی دسته گاز را به مدت 5 ثانیه ثابت نگه دارید سرعت ثابت میشود و میتوانید با همان سرعت ثابت حرکت کنید و به محض تکان دادن دسته گاز یا ترمز، غیر فعال شده و سرعت تغییر میکند.

باتری و موتور:

باتری تعبیه شده روی این اسکوتر 36 ولت  همچنین موتور به کار برده شده در آن هاب موتور براشلس 36 ولت 350 وات میباشد.

شارژر:

این اسکوتر دارای شارژر باتری 42 ولت 2 آمپر میباشد.

 یکی از ویژگی های مهم این اسکوتر دارا بودن سه حالت کاری مختلف میباشد که عبارتند از  :

  1. اکونومیک:سرعت کم (10km/h)
  2. درایو:سرعت متوسط (20km/h)
  3. اسپرت:حداکثر سرعت (40km/h)

این حالت های کاری با دوبار فشردن پشت سر هم دکمه خاموش روشن اسکوتر تغییر حالت میدهد و با فشردن چند ثانیه متداوم اسکوتر خاموش یا روشن میشود.

**یکی از قابلیت هایی که خرید اسکوتر برقی تاشو از فروشگاه سما موتور دارد این است که پس از خرید اسکوتر میتوانید به صورت سفارشی متن مورد نظر خورد را مانند نام یا هر  متن دیگری برای فروشگاه سما موتور ارسال کنید تا به وسیله ی لیزر حکاکی روی اسکوتر شما به صورت بسیار زیبا و تخصصی حکاکی شود.**

هیچ نظری ارسال نشده

مقالات مرتبط