سوالات متداول فروشگاه سماموتور :

1-آدرس فروشگاه سما موتور:

تهران- خیابان انقلاب - بین چهارراه ولیعصر و پل کالج - پ 988 ساختمان 85 طبقه 4 واحد شمالی (لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید )
تلفن 1: 66746490-021
تلفن 2: 66746491-021
تلفن3 : 66730570
ایمیل 1: sales@samamotor.ir
ایمیل 2: info@samamotor.ir

2-نماد اعتماد فروشگاه سماموتور :

این فروشگاه دارای نماد اعماد و سابقه طولانی در فروش اینترنتی می باشد.

نماد اعتماد سما موتور

3- ساعت کار فروشگاه :

ساعت کار فروشگاه 9 الی 5 عصر و روز پنجشنبه 1 ظهر می باشد. در ساعت کاری پروسه ارسال و پیگیری و پاسخگویی انجام می شود. امکان خرید از فروشگاه همه روزه و هر ساعت از شبانه روز مقدور می باشد و تیم سماموتور در اولین روز کاری و ساعت کاری خرید و سفارش شما را به ترتیب اولویت انجام خواهند داد.

4- قیمت ها و موجودی سایت :

سیاست کلی فروشگاه بر فروش اینترنتی استوار است و بنابراین همه قیمت ها و موجودی سایت بروز است. ضمنا در صورت تغییر قیمت بروز در سایت اعمال شده و مشتریان گرامی می تواند با خیال آسوده قطعات و لوازم مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

5- نحوه ارسال و تحویل مرسوله :

با توجه به اینکه انبار اصلی فروشگاه در شهرستان می باشد. همه کالا ها در فروشگاه تهران موجود نیست و قبل از مراجعه جهت خرید حضوری هماهنگ بفرمایید

A- پست پیشتاز  : این روش برای ارسال همه کالا ها تا وزن 30 کیلو قابل استفاده می باشد. هزینه حمل ثابت است و در صورتی که مبلغ خرید از عدد تعیین شده بیشتر شود هزینه حمل رایگان می گردد.

B- تیپاکس : در این روش بار تحویل شرکت حمل و نقل تیپاکس می گردد (ساعت تحویل 6 بعدظهر اولین روز کاری است). همه خرید های تا ساعت 4 بعدظهر همان روز تحویل می گردد. هزینه حمل طبق تعرفه شرکت مربوطه برعهده مشتری می باشد.(کرایه در هر شرایطی بر عهده مشتری می باشد)

6- خرید و پرداخت در محل :

 این سرویس هنوز راه‌اندازی نشده است.

7- ارسال رایگان  :

 در حال حاضر خرید های بیش از 300.000 تومان که از سرویس حمل پیک اقتصادی یا پست سفارشی انتخاب نمایید رایگان می باشد.

نکته هزینه حمل همه باتری ها با توجه به وزن بالا و همچنین بسته بندی خاص رایگان نمی باشد.

8- شرایط خرابی کالا و عودت :

همه کالاها پیش از ارسال بازرسی ظاهری و در برخی موارد تست می گردد. بنابراین در صورتی که ظاهر جعبه آسیب دیده یا کالای دریافت شده شکسته باشد به هیچ عنوان بسته را از پست دریافت نکنید و به یا پست کالا را عودت دهید.(تحویل گرفتن بسته بدین معنی است که بسته صحیح و سالم تحویل گرفته شده است.)

اکثر کالاهای فروشگاه برقی و الکترونیکی می باشد لذا در صورت که کالای دریافت شده کار نمی کند و یا معویب است. لطفا در اسرع وقت با فروشگاه موضوع درمیان بگذارید(حداکثر 48 ساعت پس از دریافت). با هماهنگی لازم کالا را عودت دهید. این مجموعه پس از دریافت کالا و بررسی آن در آزمایشگاه علت خرابی را مشخص کرده و در صورتی که این مربوط به کارخانه سازنده یا فروشگاه باشد تعویض می گردد.

نکته: در صورتیکه خرابی قطعه از جانب شرکت سازنده یا فروشگاه باشد هزینه عودت و ارسال مجدد برعهده فروشگاه است و در غیر این صورت بر عهده مشتری است. (روش ارسال در این حالت فقط پست خواهد بود.)

پشیمانی از خرید کالا: در صورتی که هر لحظه بعد از واریز از خرید خود پشیمانی شدید. می بایست در اولین فرصت با در قسمت ارتباط با فروشگاه اعلام نمایید. اگر کالا بسته بندی نشده باشد. مبلغ خرید بدون کسر هزینه به حساب شما عودت می گردد(زمان تقربی 24 الی 72 ساعت است.)

در نظر داشته باشید کالا هایی که سازنده پلمپ نکرده باشد قبل از ارسال توسط کارشناس مربوطه تست شده و در صورت خرابی ارسال نمی گردد. لذا قطعات الکترونیکی که احتمال اعمال ولتاژ اشتباه یا پلاریته اشتباه داشته باشد امکان عودت وجود ندارد لطفا قبل از راه‌اندازی  دقت لازم اعمال فرمایید تا باعث آسیب به کالا نشود و یا می توانید از طریق واتساپ راهنمایی دریافت نمایید