سوالات متداول فروشگاه سماموتور :

1-آدرس فروشگاه سما موتور:

تهران- خیابان انقلاب - بین چهارراه ولیعصر و پل کالج - نرسیده به خیابان خارک - پلاک 958 - طبقه 5 - واحد 15
تلفن 1: 66746490-021
تلفن 2: 66746491-021
ایمیل 1: sales@samamotor.ir
ایمیل 2: info@samamotor.ir

2-نماد اعتماد فروشگاه سماموتور :

این فروشگاه دارای نماد اعماد و سابقه طولانی در فروش اینترنتی می باشد.

نماد اعتماد سما موتور

3- ساعت کار فروشگاه :

ساعت کار فروشگاه 9 الی 5 عصر و روز پنجشنبه 1 ظهر می باشد. در ساعت کاری پروسه ارسال و پیگیری و پاسخگویی انجام می شود. امکان خرید از فروشگاه همه روزه و هر ساعت از شبانه روز مقدور می باشد و تیم سماموتور در اولین روز کاری و ساعت کاری خرید و سفارش شما را به ترتیب اولویت انجام خواهند داد.

فروشگاه شنبه 1 آذر باز است و سفارش های پستی و پیک در تهران به موقع انجام

می گردد. امکان مراجعه حضوری به هیچ عنوان مقدور نمی باشد.

4- قیمت ها و موجودی سایت :

سیاست کلی فروشگاه بر فروش اینترنتی استوار است و بنابراین همه قیمت ها و موجودی سایت بروز است. ضمنا در صورت تغییر قیمت بروز در سایت اعمال شده و مشتریان گرامی می تواند با خیال آسوده قطعات و لوازم مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

5- نحوه ارسال و تحویل مرسوله :

روش های ارسال کلا به دو دسته تهران و شهرستان دسته بندی می گردد:

 تهران :

1- پیک فوری پسکرایه : در صورتی که برای دریافت بسته خود عجله دارید این گزینه انتخاب نمایید. در این روش در ساعت کاری فروشگاه معمولا بسته کمتر از یک ساعت تحویل پیک شده و هزینه پیک با توجه به بعد مسافت در زمان تحویل بسته اخذ خواهد شد. لازم به ذکر است هزینه پیک طبق تعرفه اتحادیه می باشد. 

2- پیک اقتصادی : در این روش فردای روز سفارش بسته ها ارسال می گردد و هزینه پیک برای کلیه مناطق 22 گانه ثابت بوده و هزینه پیک هنگام ثبت سفارش محاسبه شده و در هنگام تحویل هیچ هزینه از اخذ نمی گردد.

3- پست سفارشی : این روش برای اطراف تهران و حومه پیشنهاد می شود. چون ممکن است هزینه حمل با توجه به دوری زیاد شود. در این را روش را انتخاب فرمایید.

4- تحویل حضوری : این روش برای مشتریانی مناسب است که قصد دارند خودشان کالا را از فروشگاه دریافت کنند و یا هماهنگی پیک برعهده خودشان می باشد.

شهرستان:

1- پست سفارشی : این روش برای ارسال همه کالا ها تا وزن 30 کیلو قابل استفاده می باشد. هزینه حمل ثابت است و در صورتی که مبلغ خرید از عدد تعیین شده بیشتر شود هزینه حمل رایگان می گردد.

2- تیپاکس : در این روش بار تحویل شرکت حمل و نقل تیپاکس می گردد هزینه حمل طبق تعرفه شرکت مربوطه برعهده مشتری می باشد.

6- خرید و پرداخت در محل :

 این سرویس هنوز راه‌اندازی نشده است.

7- ارسال رایگان  :

 در حال حاضر خرید های بیش از 300.000 تومان که از سرویس حمل پیک اقتصادی یا پست سفارشی انتخاب نمایید رایگان می باشد.

نکته هزینه حمل همه باتری ها با توجه به وزن بالا و همچنین بسته بندی خاص رایگان نمی باشد.

8- شرایط خرابی کالا و عودت :

همه کالاها پیش از ارسال بازرسی ظاهری و در برخی موارد تست می گردد. بنابراین در صورتی که ظاهر جعبه آسیب دیده یا کالای دریافت شده شکسته باشد به هیچ عنوان دریافت نکنید و به پیک یا پست کالا را عودت دهید.

اکثر کالاهای فروشگاه برقی و الکترونیکی می باشد لذا در صورت که کالای دریافت شده کار نمی کند و یا معویب است. لطفا در اسرع وقت با فروشگاه موضوع درمیان بگذارید(حداکثر 48 ساعت پس از دریافت). با هماهنگی لازم کالا را عودت دهید. این مجموعه پس از دریافت کالا و بررسی آن در آزمایشگاه علت خرابی را مشخص کرده و در صورتی که این مربوط به کارخانه سازنده یا فروشگاه باشد تعویض می گردد.

نکته: در صورتیکه خرابی قطعه از جانب شرکت سازنده یا فروشگاه باشد هزینه عودت و ارسال مجدد برعهده فروشگاه است و در غیر این صورت بر عهده مشتری است. (هزینه عودت طبق تعرفه فروشگاه و برابر هزینه ارسال قابل پذیر است و ارسال با روش های غیر معمول یا هزینه های بیشتر برعهده مشتری می باشد و مابع التفاوت آن پیش از ارسال اخذ می گردد)