تاریخ انتشار: 97-08-14 12:08:32 دوشنبه
نمایش: (898)

آداپتور سوئیچینگ

آداپتور سوئیچینگ

آداپتور سوئیچینگ برای تامین ولتاژ مستقیم DC مورد استفاده قرار میگیرد و میتوانند رنج گسترده جریان را تامین کنند. برای انتخاب و خرید آداپتور سوئیچینگ مناسب، ابتدا ولتاژ کاری مورد نظر را مشخص کنید، سپس با توجه به توان خروجی مورد نظر، جریان خروجی منبع را تعیین نمایید. (بعنوان نمونه، برای تامین توان 60 وات، یک آداپتور سوئیچینگ 12ولت 5 آمپر مورد نیاز است – میتوان از آداپتور 12ولت با جریان بالاتر نیز استفاده کرد)

فروشگاه سماموتور،  انواع منبع تغذیه و آداپتور سوئیچینگ 12ولت و 24ولت با جریانهای مختلف را با بهترین قیمت به فروش میرساند. با خرید از فروشگاه سماموتور:

  • -     آداپتور سوئیچینگ خریداری شده از فروشگاه سماموتور در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. (تهران و شهرستان)
  • -     خرید آداپتور سوئیچینگ از فروشگاه سماموتور، بصورت آنلاین بوده و نیازی به مراجعه به محل فروشگاه نمیباشد. (خرید تلفنی و حضوری نیز امکان پذیر است)
  • -     آداپتورهای موجود در فروشگاه سماموتور، بصورت سالم و تست شده به مشتری تحویل داده میشوند.(تضمین سلامت)
  • -     قیمت آداپتور سوئیچینگ در فروشگاه سماموتور، بهترین قیمت در میان سایر فروشندگان محصول مشابه میباشد.(تضمین قیمت)
  • -     آداپتورهای سوئیچینگ موجود در فروشگاه سماموتور، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و دارای مدارهای محافظتی میباشند (حفاظت اضافه جریان، حفاظت اضافه ولتاژ، محافظت حرارتی و...)

 

خرید آداپتور سوئیچینگ

برای خرید آداپتور سوئیچینگ مورد نظر، میتوانید از سایت فروشگاه سما موتور SAMAmotor.ir اقدام نمایید. همچنین همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش، آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز میباشند.

سما موتور

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*