چرخ دنده استیل 28 دندانه هاب موتور

کد محصول:CMK00119
چرخ دنده استیل 28 دندانه 
چرخ دنده گیربکس هاب موتور 
بدنه استیل و یاتاقان فلزی
قطر چرخ دنده:37.5 میلیمتر 
قطر داخلی بلبرینگ: 8 میلی متر
نصب آسان با کارایی و دوام بالا
بسته 3 عددی

موجود
13,100,000 ریال

مشخصات الکتریکی

قابلیت گردش 360 درجه :

مشخصات مکانیکی

طول محصول(میلیمتر) : 37.5
عرض محصول (میلیمتر) : 10
جنس بدنه : استیل
قطر سوراخ مرکز : 8 میلیمتر

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : چرخ دنده هاب موتور
وضعیت قطعه : نو

چرخ دنده فلزی 28 دندانه هاب موتور:

چرخ دنده با دندانه‌های فلزی و 28 دندانه که به هاب موتور دوچرخه برقی متصل می‌شود،برای انتقال قدرت و گشتاور از موتور به چرخ دوچرخه بکار می‌رود. این چرخ دنده دارای دندانه‌های فلزی بوده و عمدتاً برای تحمل فشار و استحکام بیشتر در انتقال نیرو استفاده می‌شود.

استفاده از دنده‌های فلزی با دندانه‌های 28 دندانه معمولاً برای مناطق با شیب بیشتر یا برای ایجاد گشتاور بیشتر از موتور به چرخ مورد استفاده قرار می‌گیرد. دنده‌های با دندانه‌های کمتر معمولاً به ارائه گشتاور بیشتر و افزایش نیرو در زمان شروع حرکت کمک می‌کنند.

استفاده از دنده‌های فلزی به دلیل مقاومت و دوام بیشتر نسبت به پلاستیک، معمولاً در موتورهای با توان بالا و شرایط سنگین تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دنده‌ها می‌توانند فشارهای بیشتری را تحمل کرده و مناسب برای استفاده‌هایی با نیازهای قدرتی بیشتر باشند.

مهمترین نکته این است که استفاده از چرخ دنده با دندانه‌های فلزی و 28 دندانه باید با موتور و هاب موتور دوچرخه برقی شما سازگار باشد. 

این چرخ دنده دارای قطر 37.5 میلیمتر است و دارای 28 دندانه می‌باشد. یاتاقان فلزی نیز به عنوان قسمتی از چرخ دنده استفاده می‌شود که به دوام و استحکام آن کمک می‌کند.

استفاده از دنده‌های استیل با دندانه‌های 28 دندانه می‌تواند در برخی موارد خاص مورد استفاده قرار گیرد. این دنده‌ها ممکن است برای مناطق با شیب کمتر یا سرعت‌های بالاتر مناسب باشند. علاوه بر این، دنده‌های با دندانه‌های کمتر معمولاً سرعت بیشتری را ارائه می‌دهند.

استفاده از یاتاقان فلزی می‌تواند در افزایش دوام و مقاومت دنده در برابر فشارهای وارده مؤثر باشد. معمولاً این نوع چرخ دنده‌ها برای موتورهای با توان و گشتاور بالا یا در شرایط سنگین تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هیچ نظری ارسال نشده