الکتروموتور

الکتروموتور

تامین و فروش انواع الکتروموتورهای DC و AC

انواع الکتروموتورهای کوچک، آرمیچر قوی، الکتروموتور دور بالا و...

تضمین قیمت و کیفیت

رنج گسترده ولتاژ، توان و دور (RPM)

تامین از بهترین سازندگان جهان - بوهلر، مکسون، فالهابر، نیزکا، GEFEG، AUMA، و...

زیرشاخه ها

  • درایور و کنترلر

    درایورها وسیله الکترونیکی هستند که بین موتور، میکروکنترلر و منبع تغذیه قرار می گیرند و جهت کنترل دور موتورهای الکتریکی به کار می روند.

    میکروکنترلرها سرعت و جهت موتور را تعیین می کنند اما به دلیل محدودتی که در جریان و ولتاژ خروجی دارند قادر نیستند بطور مستقیم آنها ر هدایت کنند.

    درایور ها می توانند جریان را در ولتاژ مورد نظر تامین کنند. بنابراین برای حرکت مناسب یک موتور هم به میکروکنترلر و هم به درایور نیاز داریم 

    میکروکنترلرها معمولا از طریق PWM و یا  UART به کنترلر کننده موتور فرمان هایی برای چگونگی تغذیه موتور می دهند.

    سما موتور ارائه دهنده انواع مدارات راه انداز و کنترل سرعت و جهت الکتروموتورهای dc ، انواع درایور موتور dc، درایور موتور dc براشلس و درایور استپ موتور در رنج گسترده ای از ولتاژ و توان و تامین از بهترین سازندگان داخلی و خارجی می باشد.

     ضمانت قیمت و کیفیت

    ارسال به سراسر کشور در کوتاهترین زمان (تهران و شهرستان)

    سما موتور

  • موتورهای DC

    موتورهای DC، یا موتورهای جریان مستقیم، از جریان مستقیم برای تولید حرکت و چرخش استفاده می‌کنند. این نوع موتورها از یک منبع تغذیه با جریان مستقیم برای تأمین برق به قسمت‌های داخلی موتور استفاده می‌کنند و می‌توانند در انواع مختلفی از کوچکترین موتورها تا موتورهای بزرگ صنعتی و خودروها استفاده شوند.

    موتورهای DC اغلب از یک سیم‌پیچ و یک آهنربای دائمی یا میدانی استفاده می‌کنند. وقتی جریان الکتریکی از طریق سیم‌پیچ‌ها عبور می‌کند، میدان مغناطیسی ایجاد می‌شود که با میدان آهنربای دائمی تعامل دارد و نیروی جابجایی را ایجاد می‌کند که باعث چرخش موتور می‌شود.

    این موتورها به دلیل سادگی ساختار، کنترل آسان، و قابلیت استفاده در انواع مختلف برنامه‌ها، از جمله رباتیک، ابزارهای الکتریکی خانگی، و دستگاه‌های صنعتی، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، مزیت این نوع موتورها این است که می‌توانند در سرعت‌ها و توان مختلف عمل کنند و قابلیت کنترل دقیق آن‌ها برای برنامه‌های خاصی را فراهم می‌کنند.

    سما موتور نماینده فروش انواع الکتروموتور dc صنعتی، موتور dc قدرتی، موتور 775 dc، آرمیچر قوی و موتورهای dc توان بالا و دور بالا

    رنج گسترده ولتاژ و توان|رنج گسترده سرعت (RPM)|تامین از بهترین سازندگان جهان

    کاربردهای متنوع  رباتیک، ماشین آلات بسته بندی، تجهیزات کشاورزی، تجهیزات پزشکی، نساجی، آزمایشگاهی، آموزشی و کاردستی و...

    ارسال به سراسر کشور در کوتاهترین زمان

  • موتورهای AC

    موتورهای AC نوعی از موتورهای الکتریکی هستند که با جریان متناوب کار می کنند و از پرکاربردترین موتورها در مصارف صنعتی و خانگی به شمار می روند.

    سادگی ساخت، استحکام بالا، قیمت پایین و هزینه سرویس و نگهداری کم دلایلی هستند که باعث استفاده گسترده از موتورهای AC شده است.

    طراحی و ساخت موتورهای AC نسبت به موتورهای DC ساده تر است اما کنترل سرعت و گشتاور این موتورها نیازمند درک عمیق طراحی این موتورها دارد.

    سما موتور ارئه دهنده انواع الکتروموتورهای ac تک فاز و سه فاز

    فروش موتور ac دور بالا، دور پایین، توان بالا و موتور ac کوچک

    موتور گیربکس AC

    موتور جوجه گردان اجاق گاز و فر

    تضمین قیمت و کیفیت

    ارسال به سراسر کشور در کوتاهترین زمان

    سما موتور

    تلفن تماس : 66746491 و 66746490-021
  • ست موتور و درایور براشلس

    موتورهای براشلس نسبت به موتورهای دارای برس، کارایی بالاتری دارند و صدای کمتری تولید می‌کنند. علاوه بر این، این موتورها از طول عمر بیشتری برخوردار هستند، زیرا فرسایش فیزیکی کمتری دارند. درایورهای براشلس نیز به دقت سرعت و گشتاور موتور را کنترل می‌کنند، که این امر باعث بهبود عملکرد و کارایی می‌شود.

    در دنیای امروز، استفاده از موتورهای براشلس به دلیل بازدهی بالا، عمر طولانی و نیاز به تعمیر و نگهداری کم، رو به افزایش است. ست موتور و درایور براشلس انتخابی ایده‌آل برای کاربردهای متنوعی از جمله پهپادها، وسایل نقلیه الکتریکی، پروژه‌های DIY و کاربردهای صنعتی است. 

    انتخاب ست موتور و درایور براشلس مناسب

    برای انتخاب یک ست موتور و درایور براشلس، باید به چندین عامل توجه کرد، از جمله قدرت مورد نیاز، ولتاژ و جریان موتور، و نوع کاربری. مهم است که درایور انتخابی بتواند با حداکثر جریان و ولتاژ مورد نیاز برای موتور کار کند. همچنین، برخی از درایورها امکانات اضافی مانند کنترل دور موتور، برنامه‌ریزی پارامترهای کارکرد و حفاظت در برابر بار بیش از حد را ارائه می‌دهند.

    مزایای استفاده از ست موتور و درایور براشلس

    • بازدهی بالا و مصرف انرژی کمتر: بهینه‌سازی مصرف انرژی به واسطه کنترل دقیق بر روی موتور.
    • عمر طولانی و نگهداری کم: نبود برس‌هایی که نیاز به تعویض داشته باشند، عمر مفید موتور را افزایش می‌دهد.
    • کنترل دقیق گشتاور و سرعت: امکان تنظیم دقیق سرعت و گشتاور موتور برای کاربردهای مختلف.
    • کاربرد گسترده: مناسب برای استفاده در دستگاه‌های صنعتی، پروژه‌های خانگی و وسایل نقلیه الکتریکی.
  • جک اکچویتور خطی برقی

    جک اکچویتور خطی برقی  یا عملگرهای برقی (محرک برقی):

    محرک به اجزای دستگاهی گفته می شود که وظیفه حرکت و کنترل مکانیسم یا سیستم را دارد، به عنوان مثال با باز کردن یک سوپاپ. به عبارت ساده ، این یک "حرکت دهنده" است. محرک ها یا اکچویتور ها  به یک منبع انرژی نیاز دارند که می تواند جریان برق یا فشار هیدرولیک یا پنوماتیک باشد. پس از اعمال منبع انرژی به عملگر، بصورت مکانیکی پاسخ خواهد داد.

  • استپر موتور

    استپر موتور، یک نوع موتور الکتریکی پیشرفته است که با استفاده از سیگنال‌های دیجیتالی، حرکت را به صورت دقیق و قابل کنترل فراهم می‌کند. این موتورها به دلیل دقت بالا، قدرت برق مصرفی کمتر و عدم نیاز به سیستم‌های پیچیده از طریق کنترل میکروپروسسوری، در بسیاری از صنایع از جمله رباتیک، سیستم‌های CNC، دستگاه‌های پزشکی و چاپ سه‌بعدی به کار می‌روند.

    استپر موتور یا استپ موتور نوعی موتور براشلس است که برای کنترل دقیق سرعت و موقعیت به کار می رود.

    در استپ موتورها یک دور 360 درجه به چند استپ یا پله تقسیم شده و در مواردی که نیاز به کنترل موقعیت و چرخش زاویه خاص موتور باشد از آنها استفاده می شود.

    سما موتور ارائه دهنده استپ موتورهای صنعتی قدرتی  nema17 و nema 23 چهار سیم و 6 سیم دو فاز با گشتاورهای مختلف برای کاربرهای مختلف مانند:

    استپر موتور cnc، پرینترهای سه بعدی و جوهر افشان، اسکنرها، رباتها و.. می باشد.

  • سروو موتور

    سروو موتور یک نوع موتور الکتریکی است که با کمک یک مدار کنترلی دقیق، قادر به حرکت به زوایای مختلف با دقت بالا می‌باشد. این موتورها اغلب در برنامه‌هایی که نیاز به کنترل دقیق حرکت دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    سرووموتورها، اجزای مهمی از انواع مختلف دستگاه‌ها و مکانیزم‌های الکتریکی و الکترونیکی هستند که برای کنترل دقیق حرکت و مکانیزم‌های مختلف استفاده می‌شوند. 

    عملکرد سرووموتور:

    سرووموتورها با تنظیم میزان پالس‌های ورودی به آنها، به شکل خاصی جابه‌جایی می‌کنند. این پالس‌ها عموماً به عنوان PWM (مدولاسیون پهنای پالس) شناخته می‌شوند و میزان پهنای پالس‌ها برای تعیین موقعیت دقیق می‌تواند تغییر کند.

    کاربردهای سرووموتور:

    • رباتیک و اتوماسیون صنعتی: در ربات‌ها، دستگاه‌های CNC و سیستم‌های خودکار کاربرد فراوانی دارند.
    • مدل‌سازی و هواپیمایی مدل: برای کنترل حرکت بال‌ها و صفحه‌های کنترلی.
    • ربات‌های سروو: برای ساختن انواع ربات‌های کوچک و بزرگ با دقت و کنترل بالا.
    • کاربردهای خانگی: مانند کنترل پنجره‌ها، درب‌ها و سیستم‌های رهگیری خورشید.

    با سروو موتورها، کنترل بهتری را تجربه کنید. این موتورها با دقت و قابلیت کنترل بالا، در انواع کاربردهای رباتیک، خودروهای رادیوکنترل و سیستم‌های اتوماسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند. با انتخاب بهترین سروو موتور برای نیازهای خود، عملکرد بی‌نظیری را تجربه کنید.

    بطور کلی سروو موتورها الکتروموتورهایی هستند که یک سری مدارات الکترونیکی مانند درایورها کنار آنها قرار دارد و این مدارات الکترونیکی وظیفه کنترل زاویه، شتاب و.. به عهده دارند.

    به عبارت دیگر سروو موتور یا موتور کنترل می تواند به طور دقیق حرکت دورانی و خطی موتور را کنترل کند.

    سما موتور ارائه دهنده سروو موتورهای dc با ضمانت کیفیت و قیمت

  • فن و دمنده

    با فن و دمنده‌های ما، عملکرد برتر و سیستم خنک کننده‌ای کامل را تجربه کنید. از تنوع محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوید و به بهبود عملکرد و کارایی سیستم خود بپردازید. از تنوع محصولات با عملکرد برتر و قیمت های رقابتی لذت ببرید. با ما همراه باشید و انتخاب های بهتری برای سیستم خنک کننده و مکانیزم های شما داشته باشید.

    فروشگاه اینترنتی انواع آرمیچر، الکتروموتور، موتور dc، فن و هواکش

    تامین از بهترین سازندگان جهان

    ضمانت قیمت و کیفیت

  • پمپ

    تامین و فروش انواع پمپ آب ، پمپ های مغناطیسی، پمپ های روتاری خلاَ و...

    با ولتاژهای کاری و ظرفیت های مختلف

    قابلیت کارکرد با انواع گازها و مایعات شیمیایی

    تامین از بهترین سازندگان جهان

    امکان خرید انواع پمپ بصورت سفارشی

    فروشگاه سما موتور

    تلفن تماس : 66746491 و 66746490-021
  • موتورهای کارکرده

    سما موتور ارائه دهنده و فروشنده انواع الکتروموتورهای صنعتی کارکرده

    با کاربردهای گوناگون صنعتی و خانگی

    از بهترین سازندگان

    تست شده

    با تضمین کیفیت

  • کمپرسورها

    کمپرسورها، به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای صنعتی، نقش حیاتی در بخش‌های مختلف تولید، ساخت‌وساز و حتی کاربردهای خانگی دارند. این دستگاه‌ها با فشرده‌سازی هوا یا گازها، انرژی لازم برای انجام فرآیندهای مختلف را فراهم می‌کنند. 

    انواع کمپرسورها

    1. کمپرسورهای دینامیکی: این دستگاه‌ها با افزایش سرعت هوا یا گاز و تبدیل آن به فشار، کار می‌کنند. معروف‌ترین نوع آن‌ها، کمپرسورهای سانتریفیوژ هستند.
    2. کمپرسورهای جابجایی مثبت: در این نوع کمپرسورها، حجم معینی از هوا یا گاز در یک حجم محفظه محصور و سپس فشرده می‌شود. پیستونی و اسکرو از انواع رایج آن هستند.

    کاربردهای کمپرسور

    • صنعت ساختمان: برای رنگ‌آمیزی با اسپری و ابزارهای بادی.
    • صنایع تولیدی: به عنوان منبع انرژی برای ابزارهای پنوماتیک.
    • صنعت خودروسازی: در تولید و تعمیر خودروها.
    • صنایع بهداشتی و دارویی: برای تولید هوای پاک و فشرده.

    نکات مهم برای انتخاب کمپرسور

    1. نیازهای فشار و حجم هوا: اولین قدم برای انتخاب کمپرسور، تعیین نیازهای فشار و حجم هوای مورد نیاز برای کاربرد مورد نظر است.
    2. اندازه و قابلیت حمل: اندازه و وزن کمپرسور باید با فضای موجود و نیاز به جابجایی سازگار باشد.
    3. منبع تغذیه: کمپرسورها می‌توانند با برق، بنزین یا دیزل کار کن
نمایش 41 - 60 از 566 آیتم