دسته گاز شستی اسکوتر برقی

کد محصول:CMT00144

  • دسته گاز شستی اسکوتر برقی 
  • سه سیم ،سوکت دار 
  • ساخته شده از مواد با کیفیت بالا برای استفاده طولانی مدت
  • نصب و استفاده آسان 
  • طول...
موجود
2,650,000 ریال
تخفیف 300,000 ریال
2,350,000 ریال

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : دسته گاز ساده
وضعیت قطعه : نو
سازگار با ولتاژ : سازگار با تمامی ولتاژها
نمایشگر :
سرعت سنج :
مدل دسته گاز : انگشتی

دسته گاز شستی اسکوتر برقی:

دسته گاز شستی  یک قطعه جانبی است که بر روی دسته هندل اسکوترهای برقی قرار می‌گیرد. این دسته گاز کاربر را قادر می‌سازد سرعت اسکوتر را کنترل کرده و حرکت دادن آن را راحت‌تر کند. با استفاده از دسته گاز شستی، کاربر می‌تواند سرعت اسکوتر را تنظیم و تغییر دهد.

دسته گاز شستی (Throttle Grip) یک قطعه است که در برخی وسایل نقلیه مانند موتورسیکلت، اسکوترهای برقی، دوچرخه‌های برقی و موارد مشابه استفاده می‌شود. این دسته گاز به روشن کردن و خاموش کردن موتور و کنترل سرعت و نیروی حرکتی وسیله نقلیه کمک می‌کند.

دسته گاز شستی به طور معمول قرار داده شده است که توسط دست راننده قابل دسترسی باشد. با نیروی اعمال شده بر دسته گاز و جابجایی آن به جلو یا عقب، میزان دبی سوخت/هوا که به موتور ارسال می‌شود تغییر می‌کند و در نتیجه سرعت وسیله نقلیه تغییر می‌کند.

همچنین، در برخی دسته‌های گاز شستی پیشرفته، امکانات دیگری مانند سیستم‌های کنترل بیسیم، سیستم‌های ضدآب و تکنولوژی‌های حسگری نیز ممکن است وجود داشته باشد.

دسته گاز شستی یکی از عناصر اساسی در کنترل و عملکرد وسیله نقلیه است و به راننده امکان می‌دهد سرعت و قدرت حرکتی آن را کنترل کند.

دسته گاز شستی اسکوتر برقی دارای ویژگی های زیر میباشد:

1. طراحی ارگونومیک:این دسته گاز با توجه به راحتی استفاده و کنترل دست راننده طراحی شده است. شکل و ابعاد مناسبی دارد تا در دست راننده جایگشت کند و استفاده نماید.

2. قابلیت کنترل سرعت: با حرکت دادن دسته گاز به جلو، سرعت اسکوتر برقی افزایش می‌یابد و با جابجایی آن به عقب، سرعت کاهش می‌یابد. بنابراین، دسته گاز  کنترل دقیقی را بر روی سرعت وسیله نقلیه فراهم می‌کند.

3. کیفیت ساخت بالا: دسته گاز شستی با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای عمر طولانی است. این دسته گاز به طور عمومی مقاوم در برابر سایش، ضربه و شرایط آب و هوایی است.

4. آسان برای تعویض: در صورت لزوم تعویض، دسته گاز به راحتی قابل جدا شدن و تعویض است. این امر به کاربران اجازه می‌دهد دسته گاز را خراب یا فاسد شده با یک دسته گاز جدید و عملکرد بهتر جایگزین کنند.

هیچ نظری ارسال نشده