پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی

آگاهی از انواع روش های پرینت سه بعدی و مزیت ها و محدودیت های هر کدام از اهمیت ویژه ای در شناخت این فناوری برخوردار است. امروزه حدود ۲۵ تکنیک برای پرینت سه بعدی در دنیا وجود دارد که بعضی از آنها تجاری شده اند و می توان گفت حدود ۱۰ مورد از آنها در بازار و و صنعت قطعه سازی و نمونه سازی به صورت رایج وجود دارد. در مقاله روش های پرینت سه بعدی درباره اصول دسته بندی و نام گذاری انواع روش های پرینت سه بعدی به صورت کامل و جامع توضیح دادیم. در این مقاله می خواهیم به هر کدام از انواع روش های پرینت سه بعدی که برای ارائه خدمات پرینتر ۳ بعدی متنوع هستند ، به صورت اختصاصی بپردازیم. روش های پرینت سه بعدی که در حال حاضر بیشتر در بازار رویت می شوند؛ شامل SLA، SLS، FDM، LOM، ۳D-Printing (BinderJetting)، DDM، Polyjet، DLP و FusionJet می باشند.

زیرشاخه ها

  • قلم سه بعدی

    قلم سه بعدی مایریول از تکنولوژی ساخت پرینتر های سه بعدی الهام گرفته وکار کرد آن نیز به گونه ای ست که با  اکسترودر موجود، رشته های پلاستیکی (فیلامنت)را در رنگ های متنوع ذوب و و از نازل خود خارج می کند. وقطعات و طرح های زیبا و کاربردی را ایجاد کرده و به جا می گذارد.

  • درایور استپر موتور

    درایور استپ موتور، کنترل کننده و تنظیم کننده دور موتور (استپ موتور) هستند که می توانند دور موتور را از صفر دور(rpm) تا چند برابر سرعت نامی (دور نامی) موتور تغییر دهند.

    سما موتور نماینده فروش انواع درایور استپ موتور، درایور استپ موتور tb6600، مدارات راه اندازی استپ موتور

    در رنج گسترده جریان و توان

    صنعتی و استاندارد

    با رزولوشن میکرو استپ تا ۱/۲۵۶

    کاربرد در پرینترهای سه بعدی، دستگاه های cnc، تجهیزات رباتیک، تجهیزات آزمایشگاهی و...

    تامین از بهترین سازندگان جهان

    تضمین قیمت و کیفیت محصولات

    ارسال به سراسر کشور در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه

    فروشگاه اینترنتی سما موتور

    خرید درایور استپ موتور ارزان

    فروش اسپتر موتور

  • نازل ها

    یکی از قطعات مهمی که در کیفیت چاپ تاثیر بسزایی دارد نازل ها هستند که در ابعاد و انواع مختلفی طراحی و ساخته شده اند.

    شما می توانید براساس نیاز خود نازل های با قطر 0.2، 0.3، 0.4 و 0.5 و قطر فیلامنت 1.75 و 3 میلیمتر را انتخاب و خریداری نمایید.

نمایش 21 - 21 از 21 آیتم
  • نازل هات اند پرینتر سه بعدی
    34,133 ریال
    نازل هات اند پرینتر سه بعدی

    کد TPC00010نازل هات اندقطر نازل: 0.2، 0.3، 0.4، 0.5 میلیمترقطر فیلامنت: 1.75 و 3 میلیمترجنس: برنج لطفا قطر نازل و فیلامنت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    34,133 ریال
    ناموجود
    خرید محصول بیشتر
    (2 رای)