نقشی سیم کشی این درایور میدید مدل ۰۰۰۳۸
کد: DBL00031
درایور موتور براشلس 48/60/72 ولت 1500-500 وات
نوع تغذیه : DC
درایور موتور براشلس با سنسور و بدون سنسور
کاربرد درموتور برقی، ماشین برقی اسکوتر برقی، دوچرخه و سه چرخه برقی
ورودی دسته گاز یا پدال
زاویه فاز:60/120 درجه
خروجی سینوسی/سه حالته
بدنه آلومینیمی
حداکثر جریان نامی:50 آمپر
درایور موتور براشلس 48/60/72 ولت 500-1500 وات بدنه آلومینیومی مشکی" به یک کنترل کننده موتور الکترونیکی اشاره دارد که برای موتورهای براشلس در وسایل نقلیه الکتریکی یا سایر کاربردها طراحی شده است.
درایور موتور براشلس: درایور موتور براشلس که به عنوان کنترل کننده سرعت الکترونیکی (ESC) نیز شناخته می شود، وسیله ای است که سرعت و جهت موتور براشلس را کنترل می کند. بر خلاف موتورهای براش، موتورهای براشلس از کموتاسیون الکترونیکی استفاده می کنند و برای مدیریت فازهای موتور برای عملکرد روان به یک درایور اختصاصی نیاز است.
محدوده ولتاژ (48/60/72 ولت): این درایور موتور با طیف وسیعی از ولتاژها به ویژه 48 ولت، 60 ولت و 72 ولت سازگار است. انتخاب ولتاژ به توان مورد نیاز و مشخصات موتور براشلس که در نظر گرفته شده است بستگی دارد.
توان (500-1500W): درایور موتور قادر است محدوده توان 500 تا 1500 وات را مدیریت کند. این مشخصات حداکثر توانی را که درایور می تواند به موتور برساند را نشان می دهد. درجه قدرت معمولاً با ولتاژ و جریان عرضه شده به موتور تعیین می شود.
بدنه آلومینیومی مشکی:درایور دارای یک محفظه ساخته شده از آلومینیوم سیاه است. آلومینیوم معمولاً به دلیل خواص سبک وزن و اتلاف گرما استفاده می شود که برای حفظ دمای عملکرد بهینه قطعات الکترونیکی مهم است.
کاربرد: معمولاً در دوچرخههای برقی، اسکوترها، موتورسیکلتهای برقی و سایر وسایل نقلیه الکتریکی کوچک که در آنها از یک موتور بدون جاروبک برای نیروی محرکه استفاده میشود، استفاده میشود.
به طور خلاصه، این درایور موتور براشلس دستگاهی است که برای کنترل سرعت و جهت یک موتور براشلس در محدوده ولتاژ خاص (48 ولت، 60 ولت، 72 ولت) و محدوده توان (500-1500 وات) طراحی شده است. بدنه آلومینیومی مشکی، ساختاری بادوام و اتلاف کننده حرارت را نشان می دهد که برای عملکرد قابل اعتماد و کارآمد پیشران موتور مهم است. مطابقت مشخصات درایور با الزامات موتور براشلس خاص و کاربردی که برای آن در نظر گرفته شده است ضروری است.
این روش بسیار ساده است و نیازی به سیم کشی خاصی نیست،
مشکلات احتمالی :
در این حالت هیچ تفاوتی با روش بالا ندارد فقط سوکت 5 سیم می بایست به الکتروموتور وصل شود . معمولا رنگ های این 5 سیم با رنگ های روی موتور متناظر است و جای نگرانی نیست و یا حداقل دو سیم قرمز و مشکی در تغذیه 5 ولت سنسور ها می باشد وجود دارد و ممکن است سه سیم دیگر رنگ مشابه نداشته باشد در این حالت می بایست ترتیب رنگ بندی متناسب با ترتیب سیم در سیم های قدرت موتور باشد.