درایور استپر موتور 4.5 آمپر TB6600

کد محصول:DST00022

  • درایور استپر موتور TB6600
  • جریان 4.5 آمپر 
  • ولتاژ ورودی:10 الی 47 ولت
  • دمای کاری:-25℃~85℃
  • حفاظت در برابر اضافه جریان
  • ساخت چین با کیفیت بالا
موجود
6,000,000 ریال

مشخصات الکتریکی

نحوه نصب الکتریکی : ترمینال پیچی
ولتاژ ورودی (INPUT) : 10-47 ولت

مشخصات مکانیکی

طول محصول(میلیمتر) : 82
عرض محصول (میلیمتر) : 50
ارتفاع محصول (میلیمتر) : 35

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : چین
نوع کالا : درایور استپر موتور
وضعیت قطعه : نو

 درایور استپر موتور 4.5 آمپر TB6600:

TB 600 یک مدل خاص از درایور استپر موتور است که می تواند موتورهای پله ای را بدون قاب با جریان نامی حداکثر 4.5 آمپر کار کند. درایور موتور پله ای یک دستگاه الکترونیکی است که وظیفه کنترل حرکت و موقعیت یابی موتورهای پله ای را بر عهده دارد که معمولاً در کاربردهایی که نیاز به حرکت چرخشی دقیق و کنترل شده دارند استفاده می شود.

درایور سطوح جریان و ولتاژ لازم را به سیم‌پیچ‌های موتور ارائه می‌کند تا آنها را با دقت حرکت دهند. TB 600 حداکثر ظرفیت جریان 4.5 آمپر را ارائه می‌کند، به این معنی که می‌تواند موتورهای پله‌ای را که حداکثر 4.5 آمپر جریان مصرف می‌کنند، مدیریت کند که امکان راندن موتورهای پله ای نسبتا بزرگتر و قدرتمندتر را فراهم می کند.

عدم وجود قاب در این درایور موتور پله ای به این معنی است که جمع و جورتر است و به راحتی می توان آن را در برنامه های با محدودیت فضا ادغام کرد. فقدان قاب همچنین آن را برای استفاده با گزینه‌های نصب یا پیکربندی‌های مختلف انعطاف‌پذیرتر می‌کند.

برای کار با TB 600، معمولاً به سیگنال کنترلی از یک میکروکنترلر یا رایانه‌ای نیاز است که سیگنال‌های مرحله و جهت لازم را ارائه می‌دهد، که تعیین کننده موتور است. چرخش و جهت سپس TB 600 این سیگنال‌ها را پردازش می‌کند و موتور پله‌ای را بر این اساس به حرکت در می‌آورد. به طور کلی، درایور موتور پله‌ای TB 600 بدون قاب و با جریان جریان 4.5 آمپر راه‌حلی فشرده و انعطاف‌پذیر برای راندن موتورهای پله‌ای در کاربردهای مختلف ارائه می‌کند که از دقت و کنترل دقیق اطمینان می‌دهد.

مشخصات درایور استپر موتور بدون فریم 4.5 آمپر TB 600 به شرح زیر می باشد:

1. درجه بندی جریان: درایور استپر موتور دارای حداکثر جریان 4.5 آمپر است. این بدان معنی است که می تواند تا 4.5 آمپر جریان را به استپر موتور متصل ارائه کند.

2. ولتاژ ورودی: درایور برای کار با طیف وسیعی از ولتاژهای ورودی، معمولاً بین 10 تا 47 ولت طراحی شده است،انعطاف پذیری در انتخاب منبع تغذیه را ممکن میکند.

3. Microstepping: درایور TB 600 از microstepping پشتیبانی می کند، به این معنی که می تواند حرکت نرم تر و دقیق تر استپر موتور را ارائه دهد. معمولاً از وضوح microstepping تا 1/32 step.4 پشتیبانی می کند.

4.ویژگی های حفاظتی: درایوربه ویژگی های حفاظتی مختلفی مجهز شده است تا ایمنی موتور و خود راننده را تضمین کند. این ویژگی ها شامل حفاظت در برابر جریان بیش از حد، حفاظت در برابر دمای بیش از حد و حفاظت در برابر اتصال کوتاه می باشد.

5. رابط ارتباطی: درایور TB 600 را می توان از طریق رابط های ارتباطی مختلف مانند پورت های موازی یا پورت های سریال کنترل کرد.

6.اتلاف گرما: درایور با سینک های حرارتی و سایر مکانیسم های خنک کننده برای دفع گرمای تولید شده در حین کار طراحی شده است.

7. اندازه و نصب: همانطور که گفته شد، درایور بدون قاب است، یعنی اندازه آن کوچکتر است و در جهت های مختلف قابل نصب است. 

به طور کلی، درایور موتور پله‌ای TB 600 بدون قاب دارای امتیاز جریان بالا، پشتیبانی از میکرواستپینگ، ویژگی‌های حفاظتی، رابط‌های ارتباطی انعطاف‌پذیر، و طراحی فشرده برای ادغام آسان در موتورهای مختلف است

هیچ نظری ارسال نشده