کابل تبدیل USB به TAYP C تخت

کد محصول:CMP00085

  • کابل تبدیل USB به TAYP C
  • روکش پلاستیکی مقاوم و انعطاف پذیر
  • طول سیم 100 سانتیمتر
  • حداکثر جریان 2.5 آمپر
  • قابلیت انتقال همزمان شارژ و دیتا
  • تایپ C دو طرفه
نا موجود
0 ریال

مشخصات الکتریکی

حداکثر جریان : 2.5 آمپر
طول سیم : 100 CM

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 26

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : کابل تبدیل USB
وضعیت قطعه : نو

کابل تبدیل USB :

کلمه ی USB مخفف کلمه ی Universal Serial Bus یک استاندارد صنعتی میباشد.که در اواسط دهه 1990 جهت استاندارد کردن اتصال لوازم جانبی به کامپیوتر ها ایجاد شد.این استاندارد بسیاری از اتصالات چند پورتی و چند سیمه را به یک پورت و کابل استاندارد با چند مدل مختلف با کاربردهای متفاوت تبدیل کرد.

انواع کابل تبدیل USB:

کابل تبدیل نوع A:

این مدل کابل تبدیل نوع A یک طرفه هستند یعنی فقط از یک سمت به کامپیوتر و لوازم الکترونیکی وصل میشوند مانند انواع کیبوردها،موس و...

کابل تبدیل نوع B:

یک سر این کابل ها USB و سر دیگر آن تقریبا به شکل مربعی میباشد که برای اتصال جریان برق از کامپیوتر به دستگاه مربوطه مانند پرینتر استفاده میشوند.

کابل شارژ مینی USB:

این نوع کابل برای گوشی های موبایل قبل از آمدن میکرو USB استفاده میشود که در بعضی از دستگاه های قدیمی تر مانند  پخش کننده های موسیقی و همچنین در برخی دوربین هایی که دارای اتصالات غیر استاندارد هستند استفاده می‌شود.

کابل شارژ میکرو USB:

این نوع کابل رایج ترین و پرکاربرد ترین اتصال استاندارد میباشد که در انواع مختلفی از گوشی های همراه،پاوربانک ها یا هر دستگاه الکترونیکی دیگری که دارای پورت میکرو USB باشد برای انتقال اطلاعات و شارژ کردن دستگاه با اتصال کابل به منبع تغذیه استفاده میشود.

کابل شارژ USB نوع C:

این کابل یک کابل برگشت پذیر و دو طرفه است یعنی با هر دو طرف میتواند به سوکت نوع C وصل شود و سرعت انتقال شارژ و اطلاعات در آن بیشتر از میکرو USB میباشد.

کابل تبدیل USB به TAYP C تخت:

این کابل تبدیل USB به TAYP C دارای روکش پلاستیکی رنگی و انعطاف پذیر ومقاوم در برابر گره خوردگی،ساییدگی و کشیدگی سیم با طول سیم 100 سانتی متر و حداکثر جریان 2.5 آمپر می باشد.از این کابل تبدیل دو طرفه جهت انتقال اطلاعات از موبایل و تبلت ها و... به کامپیوتر و وصل کردن آن به یک منبع تغذیه جهت شارژ کردن وسایل الکترونیکی که دارای پورت مادگی TAYP Cمیباشند استفاده می گردد.
از ویژگی های این کابل میتوان به قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع،قابلیت انتقال داده،سازگاری با آداپتورهای دارای پورت شارژ USBو... اشاره کرد.

هیچ نظری ارسال نشده