کابل تبدیل USB به اندروید رنگی

کد محصول:CMP00084

  • کابل تبدیل USB به اندروید
  • روکش پلاستیکی مقاوم و انعطاف پذیر
  • طول سیم 92 سانتیمتر
  • حداکثر جریان 2.5 آمپر
  • قابلیت انتقال همزمان شارژ و دیتا
نا موجود
0 ریال

مشخصات الکتریکی

چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)
حداکثر جریان : 2.5
طول سیم : 92 CM

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 19

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : کابل تبدیل USB
رنگ : صورتی

کابل تبدیل USB :

کلمه ی USB مخفف کلمه ی Universal Serial Bus یک استاندارد صنعتی میباشد.که در اواسط دهه 1990 جهت استاندارد کردن اتصال لوازم جانبی به کامپیوتر ها ایجاد شد.این استاندارد بسیاری از اتصالات چند پورتی و چند سیمه را به یک پورت و کابل استاندارد با چند مدل مختلف با کاربردهای متفاوت تبدیل کرد.

انواع کابل تبدیل USB:

کابل تبدیل نوع A:

این مدل کابل تبدیل نوع A یک طرفه هستند یعنی فقط از یک سمت به کامپیوتر و لوازم الکترونیکی وصل میشوند مانند انواع کیبوردها،موس و...

کابل تبدیل نوع B:

یک سر این کابل ها USB و سر دیگر آن تقریبا به شکل مربعی میباشد که برای اتصال جریان برق از کامپیوتر به دستگاه مربوطه مانند پرینتر استفاده میشوند.

کابل شارژ مینی USB:

این نوع کابل برای گوشی های موبایل قبل از آمدن میکرو USB استفاده میشود که در بعضی از دستگاه های قدیمی تر مانند  پخش کننده های موسیقی و همچنین در برخی دوربین هایی که دارای اتصالات غیر استاندارد هستند استفاده می‌شود.

کابل شارژ میکرو USB:

این نوع کابل رایج ترین و پرکاربرد ترین اتصال استاندارد میباشد که در انواع مختلفی از گوشی های همراه،پاوربانک ها یا هر دستگاه الکترونیکی دیگری که دارای پورت میکرو USB باشد برای انتقال اطلاعات و شارژ کردن دستگاه با اتصال کابل به منبع تغذیه استفاده میشود.

کابل شارژ USB نوع C:

این کابل یک کابل برگشت پذیر و دو طرفه است یعنی با هر دو طرف میتواند به سوکت نوع C وصل شود و سرعت انتقال شارژ و اطلاعات در آن بیشتر از میکرو USB میباشد.

کابل تبدیل USB به اندروید رنگی:

این کابل تبدیل USB به micro USB  دارای روکش پلاستیکی رنگی و انعطاف پذیر ومقاوم در برابر گره خوردگی،ساییدگی و کشیدگی سیم با طول سیم 92 سانتی متر و حداکثر جریان 2.5 آمپر می باشد.از این کابل تبدیل جهت انتقال اطلاعات از موبایل و تبلت ها و... به کامپیوتر و وصل کردن آن به یک منبع تغذیه جهت شارژ کردن وسایل الکترونیکی که دارای پورت micro USB میباشند استفاده می گردد.

هیچ نظری ارسال نشده