- جدید
مرجع: KEB00004
(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)
(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)
(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)
کیت دوچرخه برقی که به صورت مجموعه ای کامل از یک عدد هاب موتور 1000 وات ، یک عدد درایور 60-72 ولت 1000 وات براشلس و یک عدد دسته گاز با کلید دوحالته و سه حالته جهت استفاده در ساخت و یا تعمیر دوچرخه برقی و اسکوتر تهیه و جمع آوری شده است .درایور این کیت دوچرخه برقی، 1000 وات در نظر گرفته شده تا در صورت متحمل شدن هر گونه جریان احتمالی ناگهانی به آن آسیب وارد نگردد.ولتاژ کاری این کیت دوچرخه برقی 1000 وات 60 ولت بوده و دسته گاز آن با تبعیت از این ولتاژ کاری دارای نمایشگر است که اطلاعات کامل در خصوص ادوات این کیت در ادامه ذکر خواهد شد.
هاب موتور دوچرخه برقی براشلس 1000 وات 60 ولت بدون گیربکس یک گزینه ایدهآل برای کسانی است که به دنبال قدرت و کارایی بالا در دوچرخههای برقی خود هستند. این موتور براشلس با طراحی بدون جاروبک و بدون گیربکس، دارای عملکردی بیصدا، روان و بدون نیاز به نگهداریهای مکرر است.
ویژگیهای هاب موتور 1000 وات 60 ولت بدون گیربکس:
این موتور برای دوچرخههای برقی مناسب است که نیاز به قدرت بیشتری دارند و به دلیل نداشتن گیربکس، دوام بیشتری ارائه میدهد و بهترین انتخاب برای استفاده شهری و جادهای به شمار میآید.
درایور براشلس 72-60 ولت 1000 وات مخصوص ماشین / دوچرخه /موتور برق و کلیه تجهیزات که به موتور براشلس مجهز است مناسب است. این درایور دارای بدنه آلومینیومی است ولتاژ وروی می بایست بین 60 ولت الی 72 ولت باشد این ولتاژ را می توانید با سری کردن 5 عدد باتری 12 ولت و یا باتری های پک لیتیومی و در تجهزات ثابت از منابع تغذیه نیز می توانید استفاده نمایید.
3)دسته گاز دوچرخه برقی با دو کلید سه حالته و سه حالته:
دسته گاز دوچرخه برقی با دو کلید سه حالته و دو حالته مناسب دوچرخه و اسکوتر برقی میباشد از ویژگی های آن بدنه پلاستیک مقاوم در برابر خوردگی و ضربه است. دارای کابل یک تیکه به طول 30 سانتیمتر که شامل 8 سیم می گردد. این دسته قابل اتصال به درایور های که ورودی سنسور اثر هال دارند می شود.
دسته ترمز سنسوردار یکی از اجزای حیاتی در سیستمهای دوچرخههای برقی و موتورسیکلتهای برقی است که برای کنترل ایمنی بیشتر و کاهش سرعت موتور به کار میرود. این دستهها نه تنها مانند دستههای ترمز معمولی عمل میکنند، بلکه با وجود سنسور داخلی، به سیستم کنترلر دوچرخه یا موتور سیگنال ارسال میکنند تا به طور خودکار عملکرد را محدود کند.
1. ترمز مکانیکی:عملکرد اصلی دسته ترمز برای فعالسازی ترمزهای مکانیکی (مانند ترمزهای دیسکی یا کاسهای) در دوچرخه یا موتورسیکلت است.
2.سنسور قطع موتور:
- سنسور موجود در دسته ترمز به کنترلر دوچرخه یا موتورسیکلت سیگنالی ارسال میکند که به طور خودکار قدرت موتور را قطع میکند یا کاهش میدهد.
- این ویژگی زمانی مفید است که کاربر در حال ترمز گرفتن است، زیرا موتور به صورت همزمان متوقف میشود و از ادامه حرکت ناخواسته موتور جلوگیری میکند.
3. ایمنی بیشتر: این دستهها به جلوگیری از شتابگیری ناخواسته هنگام ترمز گرفتن کمک میکنند، که باعث افزایش ایمنی در رانندگی میشود، به ویژه در شرایط اضطراری یا در سرعتهای بالا.
4.نحوه عملکرد سنسور:
- سنسورهای داخل دسته ترمز معمولاً از نوع **Hall Effect** یا **مغناطیسی** هستند که با تغییر مکان دسته، سیگنال الکتریکی ارسال میکنند.
- زمانی که دسته ترمز فشرده میشود، سنسور فعال شده و به کنترلر سیگنال میدهد که جریان موتور را قطع کند.
مشخصات
مرجع: KEB00004
مرجع: KEB00006
مرجع: KEB00009
مرجع: KEB00005
مرجع: KEB00008
مرجع: KEB00002
مرجع: KEB00001
مرجع: KEB00003
مرجع: KEB00007
مرجع: PSW00020
مرجع: CMT00103
مرجع: PSW00195
مرجع: PSW00196
مرجع: PSW00197
مرجع: PSW00198
مرجع: PCH00094
مرجع: PCH00093
مرجع: CMP00096
مرجع: CMP00097
مرجع: BOX00001
مرجع: BOX00002