(22 رای)

پیچ خشکه M6 سایز 20 الی 100 میلی متر

کد مرجع:

جهت انتخاب سایز پیچ مورد از تب زیر انتخاب فرمایید.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان در تماس باشید

موجود
6,000 ریال

مشخصات مکانیکی

نوع پیچ : ماشینی
قطر پیچ : M6

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : پیچ خشکه
وضعیت قطعه : نو
نوع سر پیچ : آچار خور شش گوش

قیمت فروش پیچ خشکه M6 طول 20 الی 100 میلی متر

پیچ خشکه یک اصطلاح فنی و معرفی یکی از مهم‌ترین ویژگی های بکار گرفته شده در ساخت پیچ و مهره است که می تواند به ما در انتخاب گزینه مناسب کمک کند. در حقیقت این اصطلاح مربوط به استفاده از فولاد با کربن متوسط در ساخت پیچ و مهره است که معیاری از استحکام آن در برابر شرایط مختلف مانند تنش فشاری یا حتی خوردگی است.

انواع پیچ

 پیچ ها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که عبارت اند از:

  • پیچ آلن
  • ،پیچ خشکه
  • پیچ چوب
  • پیچ فلزی
  • پیچ ماشینی رزوه دار
  • پیچ حمل و نقلی
  • پیچ چشمی

بنابر نیاز و کاربرد می توان از هر کدام از آن ها استفاده کرد.

یکی از ابزار هایی که در پیچ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد،پیچ گوشتی می باشد و جهت حرکت آن ساعتگرد است.

گل پیچ خشکه به شکل آلن یا شش ضلعی هستند. این پیچ دارای یک استوانه است که تمام یا بخشی از رزوه پیچ را تشکلی می دهدت. برای ساختن یک پیچ خشکه ، در ابتدا از میله CK45 استفاده کنید و پس از کشش و قالب گیری در ماشین های مخصوص ، مجموعه تولید می شود. همانطور که در بالا ذکر شد ، آن را  به فرم نیم یا تمام رزوه ای تولید می شود.

که پیچ خشکه نیم یا تمام دنده ای  کاربرد زیادی دارند.
با این تفاسیر ، وقتی از کلمه ییچ خشکه یا پیچ و مهره خشکه استفاده می کنیم ، یعنی که مقدار کربن مورد استفاده در فولاد آن متوسط است و سه گروه ازکلاس ۸.۸، کلاس ۱۰.۹و کلاس ۱۲.۹ تشکیل می شود. بنابراین عملاً انتخاب ما به 3 درجه محدود می شود ، که کار ما را برای انتخاب محصول نهایی آسان می کند. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که هر یک از این نمرات دارای زیر لایه ها و زیر مجموعه های دیگری نیز هستند که در ادامه به تفصیل خواهیم پرداخت.

اطلاعات فنی در مورد پیچ خشکه و انواع آنها

پیچ خشکه کلاس ۸.۸

در این محصول مقدار کربن استفاده شده در فولاد بدنه نسبت به پیچ و مهره کلاس ۸بیشتر است و طبق استاندارد بین المللی ASTM 324 تولید شده است. این محصول می تواند تا ۱۰۰کیلوگرم وزن را تحمل کند و قطر اسمی آن از ۵میلیمتر تا ۴۲میلی‌متر متغیر است.

پیچ خشکه کلاس ۱۰.۹

این محصول می تواند تا ۱۰۰کیلوگرم وزن را تحمل کند و قطر اسمی آن از ۵میلیمتر تا ۴۲میلی‌متر متغیر است. این ویژگی‌ها باعث شده که توانایی تحمل تنش معادل با ۹۴۰مگاپاسکال را داشته باشند و به عنوان یک گزینه محبوب برای ساخت دکل های مخابراتی و استفاده در صنعت نفت و گاز شناخته شود.

پیچ خشکه کلاس ۱۲.۹

مقاومت خستگی آن ۱۱۰۰مگاپاسکال و تنسایل مقاومتی آن هم ۱۲۲۰مگاپاسکال است. این نوع پیج در عین حال که بسیار سخت و محکم است به عنوان یک پیچ شکننده شناخته می‌شود و می‌تواند باری معادل با ۱۲۰کیلوگرم یا ۱۱۷۷نیوتن را تحمل کند

کاربرد پیچ خشکه

پیچ های آهنی بدلیل درصد کربن کمتر نسبت به پیچ های خشکه نرم تر بود و انعطاف یا چکش خواری بیشتری دارند. پیچ های آهنی معمولا به منظور اتصال های کم فشار و در نقاطی که تحت تنش کششی و برشی زیادی قرار ندارند بیشتر استفاده شده و از پیچ های خشکه کلاس ۸٫۸ معمولا در ماشین سازی ها ، انواع شیر آلات مکانیکی و صنعتی استفاده می شود.

  • صنایع سنگین مانند خودروسازی و قطعه‌سازی
  •  صنایع پیشرفته مانند صنایع نفت و پتروشیمی
  • حوزه تولیدات نظامی
  •  کشتی سازی و قایق سازی

طول- 25 میلیمتروزن: 6.81 گرم
طول- 30 میلیمتروزن: 7.57 گرم
طول- 40 میلیمتروزن: 9.14 گرم
طول- 50 میلیمتروزن: 10.82 گرم
طول- 60 میلیمتروزن: 12.61 گرم
طول- 70 میلیمتروزن: 14.37 گرم
طول- 80 میلیمتروزن: 15.86 گرم
طول- 90 میلیمتروزن: 17.33 گرم
طول- 100 میلیمتروزن: 19.14 گرم

استعلام قیمت پیچ خشکه در تهران

جهت راهنمایی بیشتر و استعلام انواع پیچ مهره می توانید با کارشناسان ما با شماره های درج شده در پایین سایت تماس حاصل فرمایید

هیچ نظری ارسال نشده