موتور گیربکس دار 24 ولت 75 دور بوهلر مدل 1.61.077.623.01

کد MDG00168
موتور DC
گیربکس دار
گیربکس خورشیدی
مدل: 1.61.077.623.01
برند: بوهلر
ساخت: آلمان
ولتاژ: 24 ولت
جریان بی بار: 0.07 آمپر
سرعت: 75 دور در دقیقه
گشتاور: 1 نیوتن متر
قطر شفت: 6 میلیمتر
طول شفت: 18 میلیمتر

نا موجود
0 ریال

مشخصات الکتریکی

نوع موتور : موتور DC با جاروبک
ولتاژ نامی (ولت) : 24
جریان - بار کامل : 1
جریان بی باری : 0.05
چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)

مشخصات مکانیکی

سرعت بی بار (دور بر دقیقه) : 75
گشتاور نامی : 1
وزن (گرم) : 300
قطر بدنه (میلیمتر) : 31
طول بدنه موتور (میلیمتر) : 113
قطر شفت (میلیمتر) : 6
طول شفت (میلیمتر) : 18
نوع شفت : مستقیم
گیربکس :

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : آلمان
نوع کالا : موتور DC گیربکس دار
وضعیت قطعه : نو

موتور گیربکس 24 ولت 75 دور بوهلر

موتور مدل 1.61.077.623.01ساخت کمپانی بوهلر آلمان یک موتور DC گیربکس دار است که با ولتاژ 24 ولت در حالت بهینه کار میکند و در این ولتاژ دارای سرعت 75 دور در دقیقه(RPM) می باشد. همانطور که از موتورهای گیربکس پیداست این موتورها از دو قسمت یعنی موتور و گیربکس تششکیل شده اند. نقش گیربکس در موتور افزایش قدرت و گشتاور موتور می باشد.

این موتور گیربکس دار با گشتاور 1 نیوتن متر و با کیفیت بالا و قیمت مناسب در فروشگاه سما موتور به فروش می رسد.

موتور DC چیست؟

موتور الکتریکی نوعی ماشین الکتریکی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی(حرکتی) تبدیل می کند اساس کار همه الکتروموتورها براساس اصل الکترومغناطیس می باشد.موتور های DC توسط جریان DC تغذیه می شوند. و از سه قسمت اصلی روتور، استاتور و کموتاتور تشکیل شده اند.

استاتور قسمت ثابت موتور است که متشکل از بدنه، هسته آهنی و سیم پیچی دور آن است و نقش آن ایجاد میدان مغناطیسی و متمرکز کردن شار میدان میدان مغناطیسی می باشد. وقتی که استاتور به یک منبع تغذیه DC وصل می شود و جریان در آن جاری می شود، استاتور را به یک آهنربای ثابت تبدیل می کند جریان جاری شده در استاتور سبب ایجاد میدان مغناطیسی زیر قطب ها می شود

روتور بخش چرخان موتور می باشد که آن هم از هسته، سیم پیچی دور هسته و بلبرینگ تشکیل شده است و به عنوان قطب موتور DC برای تبدیل انرژی است به همین دلیل به آن آرمیچر نیز گفته می شود... روتور یا آرمیچر نیز توسط یک منبع تغذیه خارجی یا همان جریان استاتور تغذیه می شود و در آن نیز یک میدان مغناطیسی بوجود می آید برای اینکه میدان مغناطیسی مناسب در روتور ایجاد شود نیاز است جهت جریان الکتریکی روتور در هر سیکل دو بار عوض شود که برای این منظور از کموتاتور (سوئیچ چرخشی استفاده می شود و در نهایت آهنربای الکتریکی آرمیچر آهنربای استاتور را دفع و جذب می کند.

یکی از مزایای موتورهای DC این است که می توان سرعت چرخش را با تغییر ولتاژ تغذیه تغییر داد.

اجزای موتور DC

 

هیچ نظری ارسال نشده