شارژر باتری لیتیومی 12.6 ولت 2 آمپر 3 سل مدل 12620

کد محصول:PCH00099
شارژر باتری لیتیومی 3 سل مدل 12620
12.6 ولت 2 آمپر
طول کابل:0.9 متر 
دارای چراغ نشانگر
شارژر همزمان 3 باتری لیتیومی 3.7 ولت
حفاظت از جریان اضافه ورودی و خروجی

موجود
2,600,000 ریال

مشخصات الکتریکی

نحوه نصب الکتریکی : دوشاخه پریز - سوکت استاندارد
جریان خروجی : 2 آمپر
محافظت اضافه جریان :
چراغ نشانگر :
ولتاژ ورودی (V) : 100-240 V
ولتاژ خروجی (V) : 12.6
نوع باتری : لیتیومی

مشخصات مکانیکی

طول محصول(میلیمتر) : 79
عرض محصول (میلیمتر) : 50
ارتفاع محصول (میلیمتر) : 32
نحوه نصب : دیواری
نحوه خنک کاری : هوا خنک
نیاز به سرویس و نگهداری :
جنس بدنه : پلاستیک

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : شارژر باتری لیتیومی
وضعیت قطعه : نو
سوکت خروجی : 5.5 استاندارد
نمایشگر شارژر : وضعیت شارژ سبز/قرمز

شارژر باتری لیتیومی 12.6 ولت 2 آمپر 3 سل مدل 12620:

شارژر باتری لیتیومی مدل 12620 برای شارژ بسته باتری 3 سلولی لیتیوم یون یا لیتیوم پلیمر با ولتاژ اسمی  (3.7 ولت در هر سلول) تا 12.6 ولت (4.2 ولت در هر سلول) طراحی شده است. جریان خروجی شارژر 2 آمپر است، به این معنی که می تواند حداکثر توان 25.2 وات (25.2 ولت در 2 آمپر) را ارائه دهد. برای استفاده از شارژر، باید آن را با استفاده از کابل ارائه شده به درگاه شارژ بسته باتری متصل کنید. مطمئن شوید که پایانه های مثبت و منفی به درستی تراز شده اند. هنگامی که شارژر اتصال را تشخیص داد، باید بسته باتری را به طور خودکار شارژ کند.

 استفاده از شارژری که به طور خاص برای باتری‌های لیتیوم یونی طراحی شده است، مهم است، زیرا برای اطمینان از ایمنی و به حداکثر رساندن طول عمر باتری‌های لیتیومی، الزامات شارژ منحصربه‌فردی دارند. برای استفاده از شارژر، ابتدا مطمئن شوید که بسته باتری که می خواهید شارژ کنید با مشخصات شارژر سازگار است. شارژر را به منبع برق وصل کنید و سپس سیم های خروجی شارژر را به پایانه های مربوطه روی بسته باتری وصل کنید. شارژر به طور خودکار شروع به شارژ بسته باتری می کند و پس از شارژ کامل باتری باید شارژ را متوقف کند. نظارت بر فرآیند شارژ و جدا کردن شارژر پس از شارژ کامل باتری برای جلوگیری از شارژ بیش از حد که می تواند به باتری آسیب برساند بسیار مهم است. علاوه بر این، برای اطمینان از استفاده ایمن و مناسب از شارژر، همیشه دستورالعمل ها و دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

در طول شارژ، شارژر ابتدا یک جریان ثابت به باتری می دهد تا زمانی که ولتاژ آن به حد مجاز از پیش تعیین شده شارژر برسد. در این مرحله، شارژر به حالت ولتاژ ثابت تغییر می کند و ولتاژ ثابتی را تا زمانی که باتری به طور کامل شارژ شود حفظ می کند. با سبز شدن نشانگر LED شارژر، فرآیند شارژ کامل می شود. توجه به این نکته ضروری است که باتری های لیتیومی در صورت عدم استفاده صحیح می توانند خطرناک باشند. قبل از استفاده حتماً تمام دستورالعمل ها و اقدامات احتیاطی ایمنی ارائه شده همراه با شارژر و باتری را بخوانید و دنبال کنید.

  • با سلام و خسته نباشید با این شارژر میشه ۱۸ باتری لیتیومی که به صورت سری وصل شده و با ماژول محافظ شارژ باتری لیتیومی وصل شده رو شارژ کرد؟

    پاسخ مدیر

    باسلام.باید باتری ها را به صورت سه عددی سری شده به یکدیگر به شارژر  وصل نمائید.
    در غیر اینصورت باید از شارژر باطری لیتیومی 72 ولت استفاده نمائید.


    جهت خرید باطری لیتیومی کد PCH00050 را از سایت جست و جو و سفارش دهید.