ماژول سنسور تشخیص حرکت مایکروویو RCWL- 0516

کد محصول:MDL00184

  • ماژول سنسور تشخیص حرکت مایکروویو 
  • مدل RCWL- 0516
  • ولتاژ کاری: 4-28 ولت DC
  • جریان کاری: 2.8 میلی‌آمپر، حداکثر 3 میلی‌آمپر
  • فاصله تشخیص: 7 متر
  • فرکانس کاری: 3.2GHz
  • زاویه تشخیص: 360 درجه
موجود
170,000 ریال

مشخصات مکانیکی

طول محصول(میلیمتر) : 36
عرض محصول (میلیمتر) : 18

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : ماژول سنسور تشخیص حرکت
وضعیت قطعه : نو

ماژول سنسور تشخیص حرکت مایکروویو RCWL- 0516:

ماژول سنسور تشخیص حرکت مایکروویو RCWL-0516 یک ماژول الکترونیکی کوچک است که از فناوری مایکروویو برای تشخیص حرکت در محیط اطراف خود استفاده می کند. معمولاً در کاربردهای مختلفی مانند سیستم‌های امنیتی، سیستم‌های روشنایی خودکار و سیستم‌های تشخیص نفوذگر استفاده می‌شود.

سنسورهای PIR یا Passive Infra-Red برای تشخیص حرکت بر مبنای نور مادون قرمز ناشی از گرمای موجود در محیط کاربرد دارند.

در اینجا ویژگی‌های کلیدی و اجزای ماژول سنسور تشخیص حرکت مایکروویو RCWL-0516 آمده است:

1. فناوری سنجش مایکروویو: این ماژول از فناوری سنجش مایکروویو برای تشخیص حرکت استفاده می کند. سیگنال های مایکروویو پیوسته ساطع می کند و هرگونه تغییر در سیگنال های دریافتی ناشی از حرکت اجسام در محدوده تشخیص خود را تشخیص می دهد.

2. حساسیت و زمان تاخیر قابل تنظیم: حساسیت و زمان تاخیر ماژول را می توان با استفاده از پتانسیومترهای داخلی یا سوئیچ های دیپ تنظیم کرد.

3.محدوده تشخیص گسترده: ماژول RCWL-0516 دارای محدوده تشخیص گسترده است که معمولاً از چند متر تا ده ها متر متغیر است. محدوده دقیق ممکن است بسته به نسخه ماژول خاص و محیطی که در آن مستقر شده است متفاوت باشد.

4.تشخیص بدون تماس: این ماژول تشخیص حرکت بدون تماس را ارائه می دهد، به این معنی که می تواند حرکت را بدون نیاز به تماس فیزیکی یا خط دید مستقیم تشخیص دهد. این باعث می شود آن را برای برنامه هایی که در آن موانع فیزیکی یا موانع ممکن است وجود داشته باشد مناسب است.

5.مصرف برق کم: ماژول به گونه ای طراحی شده است که با مصرف انرژی کم کار کند، و آن را برای برنامه های کاربردی با باتری یا موقعیت هایی که بازده انرژی مورد نظر است مناسب می کند.

6.سیگنال خروجی: ماژول سیگنال خروجی دیجیتالی را ارائه می دهد که می تواند با میکروکنترلرها، بردهای آردوینو یا سایر دستگاه های الکترونیکی ارتباط برقرار کند. سیگنال خروجی معمولاً هنگام تشخیص حرکت زیاد است (3.3 ولت یا 5 ولت) و زمانی که هیچ حرکتی تشخیص داده نمی شود (0 ولت) پایین است.

7.حفاظت از مدار داخلی: این ماژول اغلب دارای مکانیزم های حفاظتی مدار داخلی است تا از آسیب ناشی از مسائل منبع تغذیه مانند ولتاژ اضافه یا قطبیت معکوس جلوگیری کند.

8.جمع و جور و استفاده آسان: ماژول RCWL-0516 معمولاً از نظر اندازه جمع و جور است و به راحتی در پروژه های مختلف ادغام می شود. معمولاً برای اتصال و نصب آسان همراه با هدر پین یا پد لحیم کاری ارائه می‌شود.

هیچ نظری ارسال نشده