ماژول تاخیر 12 ولتی با نمایشگر دیجیتال شمارش معکوس

کد محصول:MDL00191

  • ولتاژ کاری: 12VDC
  • ولتاژ ماشه: 3.5 – 12VDC
  • خروجی تماس رله 3 پین: NC-COM-NO
  • حداکثر جریان بار: 10A
  • دمای کارکرد: -45 – 80 درجه سانتی گراد
  • وزن: 25 گرم
  • ابعاد: 65x36x18
  • زمان باز T1&T2: می تواند از 00.1 ثانیه تا 999 ساعت تنظیم شود.
موجود
1,950,000 ریال

مشخصات الکتریکی

ولتاژ ورودی (V) : 12 ولت

مشخصات مکانیکی

طول محصول(میلیمتر) : 64
عرض محصول (میلیمتر) : 35

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : ماژول تاخیر 12 ولتی
وضعیت قطعه : نو

ماژول تاخیر 12 ولتی با نمایشگر دیجیتال شمارش معکوس:

هنگامی که منبع تغذیه روشن است و رله کار نمی کند، کلید ترمینال ماشه یا سنسور PNP فعال می شود. هنگامی که یک ماشه سطح بالا وجود دارد (یا کلید به طور لحظه ای به قطب مثبت منبع تغذیه متصل می شود)، رله شروع به کار می کند و زمان شمارش معکوس به تاخیر می افتد.

هنگامی که زمان تاخیر به پایان می رسد، رله قطع می شود. معمولاً می توان آن را به صورت زیر توصیف کرد: هنگامی که سیگنال فعال می شود، تجهیزات شروع به کار می کنند و هنگامی که زمان به پایان می رسد، تجهیزات کار نمی کنند.

معرفی محصول:

1. این محصول از نوع جدید ماژول تاخیر 12 ولتی با نمایشگر دیجیتال شمارش معکوس LED می باشد. از مواد PCB دو طرفه نظامی رله برق واقعی با کیفیت بالا استفاده می کند که می تواند به طور گسترده در مکان های مختلف سوئیچ کنترل استفاده شود.

2. زمان تاخیر محصول را می توان به تنهایی یا با فشار دادن کلید تنظیم کرد. پس از تنظیم، پس از روشن شدن و شروع بعدی، با توجه به مقدار تنظیم شده شمارش معکوس کنید (عملکرد حافظه خاموش).

3. محصول تاخیر دقیق است، با خطای 0.01٪ در ثانیه، تاخیر 0-999 ثانیه است، و LED هر 1 ثانیه تغییر می کند.

4. نمایشگر دیجیتال LED معمولا ماژول رله 12 ولت با تاخیر ماشه باز است که می تواند توسط سیگنال های خارجی فعال شود. هنگامی که برق روشن است، LED برق روشن است، اما رله کار نمی کند. هنگامی که یک ماشه خارجی (ماشه پرقدرت یا سطح بالا) وجود دارد (مانند دکمه در حال حاضر به قطب مثبت منبع تغذیه متصل است)، رله شروع به کار می کند و زمان شمارش معکوس به تاخیر می افتد. هنگامی که زمان تاخیر به پایان می رسد، رله قطع می شود.

5. ماژول با سطح بالا فعال می شود و زمان شمارش 0-999 ثانیه است.

6. این محصول کاربردهای گسترده ای دارد و در بسیاری از زمینه ها قابل استفاده است;

7. محصول دارای حالت مصرف انرژی کم است. دکمه سمت چپ را به مدت طولانی فشار دهید تا نمایشگر nixie tube خاموش شود یا نمایشگر روشن شود.

8. ورودی و خروجی محصول مجهز به عایق اپتوکوپلر برای افزایش توانایی ضد تداخل و اطمینان از ثبات است.

نحوه انتخاب حالت کار:

از صفحه اصلی، K1 را فشار داده و نگه دارید تا وارد حالت های راه اندازی شوید، K1 را فشار داده و رها کنید تا حالت ها را از (P1-P6) تغییر دهید.
برای جابجایی بین 3 حالت کوچک P-A-N، P-C-N، P-E-N، دکمه K3 را فشار داده و رها کنید (N اعداد 1-6 هستند)
پس از انتخاب حالت کوچک، یک بار K2 را فشار دهید تا به صفحه اصلی خارج شوید.
تنظیم زمان کار:
از صفحه اصلی، K2 را فشار داده و نگه دارید تا وارد تنظیمات زمان کار شوید
K2 را برای تغییر موقعیت LED ها فشار دهید، K3 را برای تغییر زمان فشار دهید
هنگام فشار دادن K2، نقطه چشمک می زند تا بین انواع زمان جابجا شود: ساعت، دقیقه، ثانیه
0.0.0: ساعت
000. : دقیقه
000 : ثانیه
0.00 / 00.0: ثانیه اعشاری
در برخی حالت ها تا 2 نقطه زمانی وجود دارد، بنابراین وقتی زمان T1 به پایان می رسد، به طور خودکار به زمان T2 تغییر می کند.
عملکرد مدار با توجه به چرخه رله تاخیر سوئیچینگ ایجاد می کند
اصطلاحات استفاده شده در مقاله: رله بسته (تامین برق به رله)، رله باز (توقف تامین برق رله)
حالت P1: K3 را فشار دهید تا به حالت‌های زیر بروید:
P-A-1: یک سیگنال برای فعال کردن (نگه داشتن یا عدم نگه داشتن) مدار بسته شدن رله زمانی T1 وجود دارد.
P-C-1: سیگنالی برای فعال شدن مدار بسته شدن رله در زمان T1 وجود دارد در زمان شمارش T1 اگر مدار دوباره فعال شود دوباره از ابتدا شمارش می کند.
P-E-1: سیگنالی برای فعال شدن مدار بسته شدن رله در زمان T1 وجود دارد در طول زمان شمارش T1 اگر مدار دوباره شمارش را متوقف کرد (رله قطع شد) دوباره آن را فعال کنید تا رله بسته شود و مدار همچنان به شمارش ادامه می دهد.
حالت P2: K3 را فشار دهید تا به حالت های زیر بروید:
P-A-2: یک سیگنال برای فعال کردن (نگه داشتن یا عدم نگه داشتن) مدار برای باز کردن رله زمان T1 و سپس بستن رله T2 وجود دارد.
P-C-2: سیگنالی برای فعال کردن مدار به رله زمان باز T1 و سپس بستن رله T2 وجود دارد.در مدت زمانی که مدار در حال شمارش است، اگر سیگنالی برای فعال شدن مجدد مدار وجود داشته باشد، مدار شمارش از ابتدا شروع می شود. .
P-E-2: از سیگنال ماشه استفاده نکنید، پس از تغذیه رله زمان باز مدار T1، سپس رله T2 را ببندید.
حالت P3: K3 را فشار دهید تا به حالت‌های زیر بروید:
P-A-3: دارای یک منبع مدار است که رله زمانی T1 را می بندد، سپس رله زمانی T2 را باز می کند، به طور مداوم تکرار می کند، در حین شمارش اگر سیگنال فعال سازی وجود داشته باشد، مدار حالت شمارش را از ابتدا معکوس می کند (مثلا زمان در حال اجرا است. با بستن رله به زمان باز شدن رله تغییر می کند.)
P-C-3: دارای یک منبع مدار است که رله زمان T1 را باز می کند، سپس رله زمان T2 را می بندد، به طور مداوم تکرار می شود. در حین شمارش، اگر سیگنال فعال سازی وجود داشته باشد، مدار حالت شمارش را از ابتدا معکوس می کند (مثلا زمان در حال اجرا است). بستن رله به زمان باز شدن رله تغییر می کند)
P-E-3: دارای یک منبع مدار است که رله زمانی T1+T2 را می بندد، سپس رله زمانی T1 را باز می کند، رله زمانی T2 را می بندد، به طور مداوم تکرار می کند، در طول زمان شمارش، اگر سیگنال فعال سازی وجود داشته باشد، مدار حالت را معکوس می کند (مثلا به عنوان مثال، زمان بسته شدن رله به زمان باز شدن رله تغییر می کند)
حالت P4: K3 را فشار دهید تا به حالت‌های زیر بروید:
P-A-4: سیگنال فعال می شود، مدار رله را می بندد اما هنوز شمارش نشده است، هنگامی که سیگنال ماشه آزاد می شود، زمان T1 شروع به شمارش می کند، زمانی که زمان T1 منقضی می شود، رله در حین شمارش باز می شود. اگر T1 فعال شود. دوباره، مدار دوباره شمارش خواهد شد.
P-C-4: همان P-A-4
P-E-4: همان P-A-4
حالت P5: K3 را فشار دهید تا به حالت‌های زیر بروید:
P-A-5: به طور پیش فرض هنگامی که منبع تغذیه رله بسته است، سیگنال ماشه را در مدار تایمر T1 نگه دارید، سیگنال را خاموش کنید و سیگنال را به طور متناوب به مدار تایمر T2 نگه دارید (زمان T1 برای بسته شدن رله، زمان باز شدن رله زمان T2)، اگر در طول فرآیند شمارش سیگنال مدار قطع شود، به زمان اولیه باز می گردد
P-C-5: به طور پیش فرض هنگامی که منبع تغذیه رله باز است، سیگنال ماشه را در مدار تایمر T1 نگه دارید، سیگنال را خاموش کنید و سیگنال را به طور متناوب به مدار تایمر T2 نگه دارید (زمان T1 برای باز کردن رله، زمان بسته شدن رله زمان T2)، اگر در طول فرآیند شمارش سیگنال مدار قطع شود، به زمان اولیه باز می گردد
P-E-5: مانند حالت P-A-5
حالت P6: K3 را فشار دهید تا به حالت های زیر بروید:
P-A-6: به طور پیش فرض هنگامی که رله روشن می شود، مدار با توجه به تعداد دفعات T1 فعال می شود، رله باز می شود، اگر رله بعد از 5 ثانیه منقضی شود، در صورت عدم وجود سیگنال ماشه، رله فعال می شود. در صورت وجود سیگنال در عرض 5 ثانیه دوباره ببندید. سیگنال فعال سازی مدار زمان باز شدن رله T1 را برمی گرداند.
P-C-6: به طور پیش فرض هنگامی که رله روشن است مدار با فعال کردن پالس با توجه به تعداد دفعات T1 رله را می بندد و اگر رله بعد از 5 ثانیه منقضی شود در صورت عدم وجود سیگنال ماشه رله رله را می بندد. در صورت وجود سیگنال در عرض 5 ثانیه دوباره ببندید سیگنال فعال سازی مدار زمان بسته شدن رله T1 را برمی گرداند.
P-E-6: پیش فرض زمانی که منبع تغذیه رله بسته است

هیچ نظری ارسال نشده