ماژول رله تاخیر زمانیDC 6-30Vیک کاناله با زمان بندی قابل تنظیم

کد محصول:MDL00098

  • ماژول رله تاخیر زمانی مدل HCW-M421
  • 5 ولت 1 کاناله
  • ولتاژ کاری: 6--30 ولت
  • پشتیبانی از منبع تغذیه میکرو USB 5.0
  • جریان عملیاتی: 50 میلی آمپر
  • محدوده زمان: 0.1 ثانیه -999 دقیقه به طور مداوم قابل تنظیم
موجود
980,000 ریال

مشخصات الکتریکی

ولتاژ ورودی (V) : 30-6

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 30
طول محصول(میلیمتر) : 63
عرض محصول (میلیمتر) : 38
ارتفاع محصول (میلیمتر) : 19

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : چین
نوع کالا : ماژول رله تاخیر
وضعیت قطعه : نو

ماژول رله تاخیر زمانیDC 6-30Vیک کاناله با زمان بندی قابل تنظیم HCW-M421:

ماژول رله تأخیر زمانی 30-6 ولت یک قطعه الکترونیکی است که برای کنترل عملکرد مدارهای الکتریکی با وارد کردن یک تاخیر مشخص قبل از روشن یا خاموش کردن استفاده می شود. این به عنوان یک کلید عمل می کند که می تواند توسط یک سیگنال ولتاژ پایین، معمولاً 6 ولت، راه اندازی شود.

ماژول‌های رله تأخیر زمانی معمولاً در کاربردهای مختلفی استفاده می‌شوند که زمان‌بندی بسیار مهم است، مانند سیستم‌های اتوماسیون، ماشین‌آلات صنعتی و لوازم خانگی. آنها انعطاف‌پذیری را برای معرفی تاخیرهای مختلف از میلی‌ثانیه تا ساعت ارائه می‌دهند و امکان کنترل دقیق بر زمان‌بندی رویدادها را فراهم می‌کنند.

ماژول معمولاً از یک برد مدار کوچک با ورودی کنترل، ورودی منبع تغذیه (معمولاً 6 ولت) و یک یا چند کانال خروجی تشکیل شده است. ورودی کنترل سیگنالی را معمولاً از یک میکروکنترلر یا دستگاه الکترونیکی دیگر دریافت می کند تا عملیات زمان بندی را آغاز کند.

پس از راه اندازی، ماژول رله تایمر تاخیر را راه اندازی می کند و پس از یک دوره تعیین شده، بسته به پیکربندی آن، کانال(های) خروجی مرتبط را روشن یا خاموش می کند. این امکان کنترل دستگاه های الکتریکی مختلف متصل به خروجی ها مانند شیر برقی، موتورها، چراغ ها یا سایر بارهای الکتریکی را فراهم می کند.

به طور کلی، یک ماژول رله تأخیر زمانی 6 ولت راه مناسبی را برای گنجاندن عملکرد زمان بندی در مدارهای الکترونیکی فراهم می کند که امکان کنترل دقیق و توالی عملیات را در طیف گسترده ای از کاربردها فراهم می کند.

هیچ نظری ارسال نشده