ابزار

ابزار

فروش اینترنتی و حضوری انواع ابزار

کولت و سه نظام،کولت اسپیندل، کولت دستگاه تراش،cnc، مولتی متر و....

با بهترین قیمت و کیفیت

ارسال به سراسر ایران در کوتاهترین زمان

فروشگاه اینترنتی سما موتور

زیرشاخه ها

  • ابزار دقیق و اندازه گیری

    بحث ابزار دقیق، معمولا بررسی کنترل را در صنایع نفت، گاز ، پتروشیمی، صنایع نظامی و صنایع غذایی را در اذهان تداعی می کند. ابزار دقیق در کنار کنترلر ها و شیرها از مهمترین عناصر مدارات کنترل سیستم ها هستند. ابزار دقیق شاخه ای از علم کنترل می باشد. این علم از سه بخش زیر تشکیل شده است:
    1- اندازه گیری
    2- پردازش مقادیر اندازه گیری شده بوسیله تجهیزات کنترلی و کنترل پارامترها
    3- ارسال پاسخ مناسب به تجهیزات کنترل کننده

  • چسب ها

    فروشگاه سماموتور عرضه کننده انواع چسب های صنعتی -لطفا برای سفارش با شماره 66746490-021 تماس حاصل فرمایید

    فروش چسب اسلایم
    فروش چسب اپوکسی
    فروش چسب نشاسته
    فروش چسب چوب
    فروش چسب آکواریوم
    فروش چسب اسپری
    فروش چسب بتن
    فروش چسب برق
    فروش چسب بل
    فروش چسب بایسون
    فروش چسب پرایمر
    فروش چسب پهن
    فروش چسب پلی یورتان
    فروش چسب پی وی سی
    فروش چسب تفنگی
    فروش چسب تهران
    فروشگاه چسب جلاسنج در تهران
    فروش چسب چوب عمده

  • روغن و روان کننده ها

    تنها یک روان کننده خوب (روغن، گریس و..) می تواند کارکرد بهینه تجهیزات ماشینی را تضمین کند. حدود  55%  از خرابی‌های پیش از موقع تجهیزات به علت استفاده از روان کننده های نامناسب در صنعت می باشد. روان کننده ها (Lubricants) موادی هستند که به منظور کاهش اصطکاک و جلوگیری از فرسودگی قطعات فلزی متحرکی که با یکدیگر در تماسند به کار می روند. این هدف با ایجاد لایه نازکی از ماده روان کننده بین قطعات، عملی می شود و در این رابطه است که گرانروی روان کننده مطرح می شود. هر روغن روان کننده تشکیل شده است از یک ماده پایه (Base) که به آن انواع مواد مختلف افزودنی (Additives) جهت مشخصات مورد نیاز ، اضافه شده اند. این پایه می تواند معدنی (با منشا نفتی) و یا سنتزی (نظیر پلی اولفینها، پلی استرها، پلی الکیلن گلیکولها) باشد. پایه های معدنی معمولا فرآورده های تقطیر خلا و باقیمانده های آسفالت گیری شده می باشند که تحت عملیات استخراج با حلال، موم گیری و تصفیه قرار گرفته اند.

  • اسپری

    اسپری روغنی و یا اسپری چرب، یک اسپری روان کننده و تمیز کننده سطوح برای مواردی چون تجهیزات الکترونیک، سوییچ ها، کلیدها و ولوم ها، سلکتورها، موتورهای ظریف الکتریکی، قطعات متحرک کوچک و ابزارهای گوناگون است. این اسپری ها افزون بر خاصیت روان کنندگی خود، دارای توانایی ایجاد پوشش در برابر زنگ زدگی و اکسیداسیون سطوح می باشد.باید دانست که یکی از موارد مهم در ابزارها و وسایل الکترونیکی و الکتریکی صنعتی و نیمه صنعتی و گاه خانگی در کارایی تجهیزات تمیز بودن و تمیز نگه داشتن  قطعات گوناگون این ابزارها است، این قطعات به دلیل گذر جریان الکتریکی از مدارهای خود باید دارای دقت و حساسیت بالایی باشند. قطعات گوناگون ممکن است نیاز به روان بودن داشته باشند تا اصطکاک یا نیروی مقاومتی کم تری در میان آن ها به وجود آمده و از اتلاف نیرو و انرژی جلوگیری شود. اسپری چرب مخصوص تعمیرکاران و تکنسین های الکترونیک، مخابرات و سخت افزار و ... می باشد.

نمایش 1 - 20 از 229 آیتم