• بلاگ

  • نماد اعتماد

  • کانال تلگرام

  • جدید
موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی
  • موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی
  • موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی
  • موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی
  • موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی
  • موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی
  • موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی

موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی

KEB00017
رتبه‌بندی 

موتور بنزینی دوچرخه،چهارچرخه و اسکوتر
دو زمانه 47/49 سی سی
تبدیل دوچرخه معمولی به موتور
سرعت:25 تا 30 کیلومتر در ساعت 
نصب آسان روی دوچرخه
وزن 3.2 کیلوگرم

59,000,000 ریال
تعداد
موجود است

  سیاست‌های امنیتی

(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)

  سیاست‌های تحویل

(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)

  سیاست‌های بازگشت کالا

(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)

توضیحات

موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی :

موتورهای بنزینی دوچرخه،چهارچرخه و اسکوتر با حجم 47 یا 49 سی‌سی و نوع دو زمانه، برای تبدیل دوچرخه‌های معمولی به دوچرخه‌های موتوری یا موتورسیکلت‌های سبک استفاده می‌شوند. این موتورهای کوچک و سبک به دوچرخه یا اسکوتراجازه می‌دهند تا با سوخت بنزین حرکت کند و به کاربران امکان می‌دهند تا به‌جای پدال زدن از نیروی موتور استفاده کنند.

ویژگی‌های اصلی موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی‌سی:

1. حجم موتور (47/49 سی‌سی):

  • 47 سی‌سی و 49 سی‌سی نشان‌دهنده حجم موتور است. این اعداد به حجم جابجایی پیستون داخل سیلندر اشاره دارد. تفاوت بین این دو حجم بسیار کم است و هر دو در دسته موتورهای سبک و کوچک قرار می‌گیرند.

2. نوع موتور:

  • دو زمانه (Two-Stroke Engine): موتورهای دو زمانه در هر دو حرکت پیستون یک چرخه احتراق را کامل می‌کنند (فشرده‌سازی و احتراق). این موتورها ساده‌تر از موتورهای چهار زمانه هستند و دارای قطعات کمتری می‌باشند که باعث می‌شود سبک‌تر، ارزان‌تر و نگهداری آن‌ها آسان‌تر باشد.

3. سوخت و روغن:

  • سوخت: بنزین (معمولاً بنزین معمولی).
  • نسبت مخلوط سوخت و روغن: موتورهای دو زمانه به مخلوطی از بنزین و روغن نیاز دارند. نسبت معمول برای مخلوط 25:1 است، یعنی برای هر 25 واحد بنزین، 1 واحد روغن موتور دو زمانه اضافه می‌شود. روغن وظیفه روان‌سازی قطعات داخلی را بر عهده دارد.

4. توان (قدرت موتور):

  • این موتورها معمولاً دارای توان خروجی حدود 2.5 اسب بخار (HP) هستند که برای حرکت دوچرخه به سرعتی حدود 30 کیلومتر در ساعت کافی است، بسته به وزن دوچرخه، شرایط جاده، و تنظیمات موتور.

5. سیستم خنک‌کاری:

  • بیشتر این موتورها از خنک‌کننده هوا استفاده می‌کنند، یعنی هوای عبوری هنگام حرکت باعث خنک شدن موتور می‌شود. این باعث ساده‌تر شدن ساختار موتور و کاهش وزن می‌شود.

6. سیستم انتقال قدرت:

  • انتقال قدرت از موتور به چرخ‌های عقب معمولاً از طریق زنجیر انجام می‌شود. یک چرخ‌دنده روی موتور و یک چرخ‌دنده روی چرخ عقب نصب شده و با کمک زنجیر، نیروی موتور به چرخ منتقل می‌شود.

7. استارت دستی یا کششی (Pull Start):

  • این موتورها دارای سیستم استارت کششی هستند که با کشیدن یک طناب، موتور روشن می‌شود. برخی از مدل‌های پیشرفته‌تر ممکن است دارای استارت الکتریکی باشند.

8. وزن موتور:

  • این موتورها نسبتاً سبک هستند و وزن آن‌ها 3.2 کیلوگرم است. به همین دلیل نصب آن‌ها روی دوچرخه یا اسکوتر کار راحتی است و تأثیر زیادی روی وزن کلی دوچرخه نمی‌گذارد.

9. سرعت:

  • این موتورها می‌توانند سرعتی بین 25 الی 30 کیلومتر در ساعت را فراهم کنند که بسته به وزن دوچرخه و سرنشین، شرایط جاده و وضعیت موتور متغیر است.

مزایا:

  1. نصب آسان: می‌توان به راحتی روی دوچرخه‌های معمولی نصب کرد.
  2. سبک و جمع و جور: وزن کم و ابعاد کوچک باعث می‌شود دوچرخه همچنان قابلیت حمل و نقل آسان را داشته باشد.
  3. سرعت مناسب برای مسیرهای شهری: سرعت بین 25 تا 30 کیلومتر در ساعت برای مسافت‌های کوتاه و مسیرهای شهری مناسب است.
  4. صرفه‌جویی در مصرف سوخت: به دلیل مصرف پایین بنزین و کارایی بالا، هزینه‌های سوخت کمتری دارد.

معایب:

  1. صدا و آلودگی: موتورهای دو زمانه معمولاً نسبت به موتورهای چهار زمانه صدای بیشتری تولید می‌کنند و دارای انتشار دود بیشتری هستند.
  2. نگهداری بیشتر: نیاز به مخلوط کردن روغن و بنزین و مراقبت‌های بیشتری نسبت به موتورهای چهار زمانه دارند.
  3. سرعت محدود: اگر به دنبال سرعت‌های بسیار بالا هستید، این موتورها ممکن است نیاز شما را برآورده نکنند.

کاربردها:

  • استفاده در دوچرخه‌های شهری برای افرادی که به دنبال حمل و نقل آسان و اقتصادی هستند.
  • دوچرخه‌های تفریحی یا آفرود برای استفاده در طبیعت و مسیرهای غیر شهری.
  • مناسب برای افرادی که به دنبال تبدیل دوچرخه معمولی به دوچرخه موتوری هستند.
  • مناسب چهارچرخه و اسکوتر

نکات مهم:

  • کیفیت ساخت: در انتخاب موتور به کیفیت قطعات و ساخت توجه کنید، زیرا کیفیت پایین می‌تواند باعث خرابی زودرس شود.
  • حجم و ابعاد: مطمئن شوید که موتور انتخابی به‌درستی روی دوچرخه شما نصب می‌شود و فضای کافی برای قرارگیری آن وجود دارد.
  • ایمنی: هنگام استفاده از دوچرخه موتوری، از کلاه ایمنی و تجهیزات محافظتی استفاده کنید و به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشید.

جزئیات محصول
KEB00017

مشخصات

نوع کالا
موتور بنزینی دوچرخه
نوع موتور
موتور سوختی
وضعیت قطعه
نو
سرعت-بارکامل
25 الی 30 کیلومتر در ساعت
وزن (گرم)
3200
نحوه نصب مکانیکی
بست و پیچ و مهره
پولی یا چرخ زنجیر:
چرخ زنجیر
نوع کاربرد
دوچرخه،اسکوتر و چهارچرخه
نقد و نظرات

بررسی خود را بنویسید

موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی

موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 47/49 سی سی

موتور بنزینی دوچرخه،چهارچرخه و اسکوتر
دو زمانه 47/49 سی سی
تبدیل دوچرخه معمولی به موتور
سرعت:25 تا 30 کیلومتر در ساعت 
نصب آسان روی دوچرخه
وزن 3.2 کیلوگرم

بررسی خود را بنویسید
2 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

مرجع: KEB00015

کیت موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 80 سی سی

نقد(ها): 1
کیت موتور بنزینی دوچرخهدو زمانه 80 سی سیتبدیل دوچرخه معمولی به موتوریمناسب برای: دوچرخه 24، 26 یا 28 اینچیظرفیت مخزن سوخت:2.5 لیتر مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر:1.5 لیتر 
105,600,000 ریال
بیشتر
موجود است