(14 رای)

چسب آکواریوم پمادی سناسیل

کد محصول : ASE00020 

  • نام محصول  چسب آکواریوم
  • برند سناسیل Sanasil
  • وزن 30 گرم
  • رنگ بی رنگ
  • نوع پمادی یا تیوپی
  • ساخت کشور ایران
نا موجود
62,145 ریال

توضیحات تکمیلی

چسب آکواریوم سناسیل پمادی ۳۰ گرمی:


چسب آکواریوم سناسیل پمادی یک چسب سیلیکون همه کاره با ۱۰۰ درصد سیلیکون است که برای آب بندی و درزگیری بسیار مناسب است و به دلیل کیفیت بالای آن کاربرد بسیار زیادی جهت درزگیری در صنایع مختلف از جمله صنایع لوله کشی دارد.

چسب آکواریوم سناسیل به صورت چسب  پمادی و دارای وزن ۳۰ گرم است و از تولیدات شرکت استحکام و ساخت کشور ایران است و دارای استاندارد ISO 9001:2015 می باشد که نشان از کیفیت بالا و مرغوبیت آن دارد.

از دیگر ویژگی های چسب سیلیکون پمادی سناسیل ضد قارچ بودن آن است که باعث می شود در محلی که مورد استفاده قرار می گیرد از رشد قارچ جلوگیری شود که در صنایع لوله کشی این ویژگی بسیار مهم است.

چسب آکواریوم سناسیل یک چسب پمادی با ۱۰۰ درصد سیلیکون
چسب آکواریوم پمادی سناسیل به صورت تیوپی و بسیار مناسب برای درزگیری و آب بندی است و کاربری خانگی بسیاری از جمله آب بندی سینک ظرفشویی، درزگیری پنجره ها و سایر موارد دارد.

چسب سیلیکون پمادی سناسیل برای چسباندن دو سطح به یکدیگر نیز کاربرد دارد سطوحی مانند چوب، فلز، پلاستیک، کاشی، سرامیک، مصالح ساختمانی و سایر سطوح.

این سیلیکون پمادی قدرت چسبندگی نسبتا بالایی دارد و در برابر فشار نیز مقاوم است. همچنین در زمان کوتاهی خشک می شود و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است.

معمولا این چسب باید در دمایی بین تا ۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود تا کیفیت خود را حفظ کند و خشک نشود. در زمانی که از این چسب استفاده می کنید حتما از دستکش کار استفاده کنید و در صورت تماس این چسب با چشم و یا صورت حتما با آب بشوئید.

قیمت چسب آکواریوم سیناسیل که با نام دیکر چسب آکواریوم پمادی یا سفید هم  معروف است به صورت مقطوع می باشد 

جهت سفارش کالا هم اکنون می توانید آن را خریداری نمایید

هیچ نظری ارسال نشده