ترانس جرقه 15 کیلوولت ولتاژ بالا و فرکانس بالا فریت

کد :MDL00074
    ترانسفورماتور 15 کیلوولت فریت
    ورودی :3.6 الی 6 ولت ac
    خروجی :15.000 ولت ac
    مناسب ساخت جرقه زن و اسپارک
    برای راه اندازی نیاز به مدار پالس دارد
    ابعاد:29*24*18mm
    تخفیف برای خرید بیش از 10 عدد

موجود
550,000 ریال

مقدار تخفیف

تعدادقیمتشما بیش از
10 500,000 ریال ذخیره می‌کنید 500,000 ریال

سایر مشخصات محصول

نمایشگر :
نوع مبدل : افزاینده
ولتاژ خروجی مبدل : High Voltage

ترانس جرقه 15 کیلوولت ولتاژ بالا و فرکانس بالا فریت:

ترانس جرقه 15 کیلوولت یک ترانسفورماتور است که برای تولید جرقه‌های الکتریکی با ولتاژ بالا به کار می‌رود. این ترانسفورماتور از ولتاژ ورودی معمولاً با مقادیر پایین‌تر به کمک یک بوبین و تعدادی از ویژگی‌های الکتریکی و الکترونیکی تبدیل ولتاژ را افزایش می‌دهد تا ولتاژ خروجی به مقدار 15 کیلوولت یا حتی بیشتر برسد.

این نوع ترانسفورماتورها معمولاً در برخی از کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله:

  1. سیستم‌های اتصال و قطع برق: برای ایجاد جرقه الکتریکی جهت اتصال یا قطع برق در برخی از تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی.
  2. انواع سوئیچ‌های اتصال و قطع برق: در سوئیچ‌های با ولتاژ بالا که برای کاربردهای صنعتی یا امنیتی استفاده می‌شوند، از جمله سوئیچ‌های اتصال و قطع برق در شبکه‌های برق، اتوماسیون صنعتی و سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق.
  3. دستگاه‌های آزمایشگاهی و تجهیزات تحقیقاتی: برای ایجاد شرایط لازم برای انجام آزمایش‌ها و تحقیقاتی که نیاز به جرقه الکتریکی با ولتاژ بالا دارند، مانند آزمایشات فیزیکی، شیمیایی، و ...

این محصول با ولتاژ 6 ولت سازگار است، اما باید یک مقاومت بازخورد پایه بین 150 اهم تا 1.5 کیلو اهم به آن اضافه کرد. مقاومت آن باید از بالا به پایین تنظیم شود، اما نباید خیلی کم باشد، در غیر این صورت باعث سوختن تریود یا خود ترانس می شود. همچنین نباید خیلی زیاد باشد، یا بر اثر خروجی تأثیر می‌گذارد یا در حالت غیرفعال، گرمای بیش از حد سه‌گانه ایجاد می‌کند (15 کیلو ولت حداکثر خروجی است، حد خروجی نباید بیشتر از 15 کیلو ولت باشد، یعنی قوس 1.5 سانتی‌متر، که باعث سوختن ترانس میشود) اگر کاربران می خواهند از آن برای کار مداوم استفاده کنند، توصیه می شود برای آب بندی کامل از موم عایق یا رزین اپوکسی استفاده کنید.

  • امروز تحویل گرفتم، قیمت مناسب و بازدهی عالی
    تشکر فراوان از سما موتور