مهره استیل M2.5 شش گوش گرید 304 (بسته 10 عددی)

کدمحصول: BOL00037

  • واحد خرید بسته است (هر بسته حاوی 10 عدد مهره استیل M2.5)
  • مهره شش گوش یا شش پر
  • سایز استاندارد  DIN 934
  •  استیل 304 زنگ نزن A2
  • سایز مهره M2.5 استاندارد متریک 
  • کاملا نگیر / بدون پوشش
  • کاربرد صنایع غذایی، محل مرطوب، گاز خورنده
موجود
75,000 ریال

مقدار تخفیف

تعدادقیمتشما بیش از
10 73,000 ریال ذخیره می‌کنید 20,000 ریال

مشخصات مکانیکی

سایز مهره : M2.5
جنس : استیل

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : چین
نوع کالا : مهره شش گوش استیل
وضعیت قطعه : نو

مهره شش گوش استیل DIN 934

مهره شش گوش یا شش پر استیل مهره ای از جنس استیل 304 بسیار با کیفیت است که در مقابل حرارت ،رطوبت و... بسیار مقاوم هستند در این قسمت  امکان سفارش مهره شش گوش استیل از سایز M2 الی M15 فراهم است. این مهره را می توان به تعداد زیاد باز و بست کرد برای همین در قفسه ها و سقف های کاذب کاربرد زیادی دارد. مهره شش گوش دارای یک رزوه استاندارد داخلی هستند و شکل خارج آن شش گوش بوده.

از رایج ترین مهره ها، مهره شش گوش است زیرا این مهره ها به دلیل شش ضلعی بودن با آچارهای مختلف مثل آچار رینگی ، تخت یا بکس هماهنگی خوبی دارد و به راحتی برای باز و بسته کردن و اعمال نیرو مناسب است.

این مهره کاربرد بسیار زیادی دارد ماننده مهره هایی که در وسایل خانگی و یا در صنایع خاص مانند خودروسازی، تعمیرات و غیره استفاده می شود و تمام مشخصات آن طبق استاندارد DIN 934 طراحی و تولید می شود.

مهره شش گوش آهنی

استاندارد مهره شش گوش:

لیست کلیه پیچ ها

مهره استیل یا مهره استنلس استیل :

مهره های استاندارد که از فولاد آلیاژی ساخته شده است و از لحاظ استحکام مکانیکی و دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی است. معمولا مهره استیل از دو گرید 304 و یا گرید 316 ساخته می شود. در بازار مهره استیل را همان گرید 304 در نظر می گیرند مگر آنکه قید شود گرید 316. تفاوت این دو در آلیاژ بکار رفته در آن می باشد. اکثر موارد همان گرید 304 برای کاربردهای خاص مناسب است مگر مواردی مثل قرار گرفتن زیر آب دریا، محیط های اسیدی و غیره.

وارد کننده پیچ و مهره استیل:

با توجه به وزن بالا پیچ و مهره استیل حمل هوایی آن بسیار گران خواهد بود ولی در مواردی که نیاز فوری به محصول باشد با هماهنگی مشتری قابل انجام است. در صورت مصرف پیچ و مهره های استیل این مجموعه امکان تامین کالا با کیفیت و با بهترین قیمت در مدت زمان منطقی دارد.

هیچ نظری ارسال نشده