(3 رای)

فیش مادگی دستگاه جوشکاری سایز 25

کد محصول : CMC00086

  • فیش مادگی  دستگاه جوشکاری
  • سایز 25
  • جنس مغزی از فلز برنج
  • قابلیت نصب آسان،انتقال جریان عالی
  • شیار زاویه دار برای گیرایی بهتر 
  • مقاوم در برابر حرارت و ضربه 
  • وزن 38 گرم
  • حداکثر جریان  80 الی 160 آمپر 
نا موجود
210,000 ریال

مشخصات الکتریکی

چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 38گرم
قطر بدنه (میلیمتر) : 30 میلیمتر
نیاز به سرویس و نگهداری :
جنس بدنه : پلاستیک مقاوم نسوز

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : ایران
نوع کالا : فیش مادگی دستگاه جوشکاری
وضعیت قطعه : نو

فیش مادگی دستگاه جوشکاری سایز 25 :

فیش جوشکاری وسیله ای است که ممکن است در انتهای یک سگمنت از کابل ها یا به عنوان نقطه شروعی در یک مدار مورد استفاده قرار گیرد . فیش های اتصال را می توان در تجهیزات جوشکاری ، وسایل شبکه ای و … استفاده کرد . این فیش برای اتصال کابل جوش به دستگاه جوش مورد استفاده قرار می گیرد.
 فیش های جوشکاری به دو نوع نری و مادگی تقسیم می شوند . فیش جوش نر ، دارای یک یا تعداد بیشتری پین هستند . فیش دستگاه جوش مادگی دارای حفره هایی برای اتصال به فیش های نری  هستند .به فیش های نر اغلب پلاگ و به فیش های ماده سوکت می گویند .
این فیش مادگی دارای بدنه ی مقاوم و نسوز است همچنین قطر مغزی این محصول 8.5mm و جنس آن از فلز برنج که دارای رسانایی بالایی است می باشد.جریان خروجی آن بین 80 تا 160 آمپر و دارای مقاومت عایق بسیار بالایی است به گونه ی که میتواند حرارت غیر مستقیم 170 درجه را تحمل کند.در قسمت کناری این فیش شیاری زاویه دار جهت اتصال بهتر و گیرا تر بافیش نری تعبیه شده است.

ویژگی های بارز فیش مادگی دستگاه جوشکاری سایز 25 :

فیش دستگاه جوش الکتریکی بطور عمده از دو قسمت قسمت هادی و قسمت عایق بندی شده ، تشکیل شده است . ویژگی های مهم در ساخت قسمت های هادی این محصول عبارتند از ، رسانایی ، توان مکانیکی ، شکل پذیری و انعطاف پذیری . قسمت عایق موجود در این فیش ماشین جوش  مقاومت الکتریکی بالایی دارند ، حرارت های بالا را تحمل میکنند و جنس آن طوری است که به راحتی شکل پذیر می باشد که میتوان در ساخت و سازها از آن استفاده کرد .این فیش به افراد جوشکار اجازه می دهد تا به سرعت بتوانند کابل های جوشکاری را از دستگاه جوش جدا کنند . همچنین به آن ها اجازه می دهند تا سایز مناسب کابل را متناسب با نوع کار خود انتخاب کنند.در ساختار این فیش مادگی جهت متصل کردن آن به بدنه دستگاه جوش واشری فنری قرار داده شده است که نصب آن را از لحاظ استحکام ایمن تر می سازد.

هیچ نظری ارسال نشده