ماژول MP3 فلش خور بلوتوث دار

کد محصول : MDL00051
مناسب ولتاژ 5 الی 12 ولت
بلوتوثی
دارای پورت AUX
رادیو FM
درگاه مموری TF
دارای پورت USB
کیفیت ساخت بالا
رنگ نمایشگر قرمز

موجود
1,150,000 ریال

مشخصات الکتریکی

چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)
ولتاژ : 5 الی 12 ولت DC
ارتباط USB :
تعداد صفحات نمایش : 1

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 16
طول محصول(میلیمتر) : 107
عرض محصول (میلیمتر) : 25
ارتفاع محصول (میلیمتر) : 23
جنس بدنه : پلاستیک

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : چین
نوع کالا : ماژول MP3 فلش خور بلوتوث دار
وضعیت قطعه : نو
رنگ : مشکی
تعداد پین : 6
رنگ نمایشگر : قرمز
مناسب برای : صوتی

ماژول MP3 فلش خور بلوتوث دار :


این برد فلش خور ضبط جهت استفاده در دستگاه های پخش فاقد پورت AUX،USB،Micro SD می باشد.این برد فلش خور دارای گیرنده بلوتوثی است که علاوه بر پخش موسیقی از درگاه های دیگر، توانایی دریافت موسیقی پخش شده از بلوتوث گوشی موبایل و ... را دارد.این برد دارای سه خروجی استریو(راست/وسط/چپ) ، ورودی برق 5 الی 12 ولت (دارای رگولاتور 7805 در ساختار داخلی) و آنتن رادیو FM می باشد.
این برد فلش خور ویژه افرادی است که سیستم شنیداری قدیمی دارند و بدون خرید با بهای کم، می توانند از فناوری جدید بهره ببرند.
نصب این دستگاه بسیار آسان است و کافی است برق 12 ولت DC باتری خودرو یا آداپتور را به برق ورودی آن متصل و خروجی استریو آن که دارای سه سیم است را به آمپلی فایر دستگاه پخش متصل کنیم(در صورت نداشتن تجربه از تعمیرکاران برق خودرو کمک بگیرید).


محافظ ولتاژ ماژول MP3 فلش خور بلوتوث دار :

برای نصب این برد در خودرو باید توجه داشته باشید که برق خودور با وجود نوسان های بالایی که دارد می تواند به آسانی به این برد آسیب زده و سبب سوختن آن گردد.پس بهتر است همراه با برد فلش خور یک عدد  (کد محصول :MDL00023) تهیه و در برق ورودی آن نصب شود.بدیهی است که برد مورد نظر با وجود این ماژئل کاهنده ولتاژ در برابر هر گونه ریپل و تغییرات ولتاژ مصون خواهد ماند.

نویز در ماژول فلش خور بلوتوث دار :

خروجی این برد بدون نویز است.اما اگر برق خودرو دارای نویز باشد بهتر است با برد مورد نظر خازن 470 میکرو فاراد 16 ولت موازی کرد تا نویز و ریپل ولتاژ ورودی برد را برطرف نماید. 

توجه : برای نصب و راه‌اندازی این ماژول نیاز به تجربه و اطلاعات اولیه در زمینه الکترونیک می باشد. لذا پیشنهاد می شود در صورت عدم آگاهی کافی در این زمینه از افراد با تجربه استفاده نمایید

نحوه سیم بندی  :


R : صدای راست
L : صدای چپ
GND : اتصال زمین مشترک (صدای وسط)
ANT : آنتن مربوط به رادیو برد
سیم قرمز و مشکی مربوط به تغذیه 12 ولت برد بوده که ترجیها بالاتر از این ولتاژ نباید باشد چون دمای رگولاتور روی برد افزایش یافته و ممکن است در جریان ثابت کشیده شده توسط برد بسوزد.

هیچ نظری ارسال نشده