واسط تبدیل دریل به صفحه پولیش

کد محصول: SSH00010

  • مهره چپ گرد
  • دارای آلیاژ مقاوم
  • سایز 8 * 12 * 55 میلی متر
  • پر کاربرد و باکیفیت
  • وزن 85 گرم
  • دارای دو عدد واشر محدب
نا موجود
147,125 ریال

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 85
جنس و آلیاژ (پیچ و مهره) : آهن آبکاری شده
طول (پیچ و مهره) : 55 میلیمتر

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : رابط تبدیل فرز به پولیشر
وضعیت قطعه : نو

واسط تبدیل دریل به صفحه پولیش :

همانطور که پولیشکاری این روزها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است، برای این منظور نیازمند تجهیزات خاص نیز می‌باشد. پد پولیش، صفحه نگهدارنده، پد سنباده و ... از جمله این تجهیزات است. این رابط سر دریلی پد صفرشویی چپ گرد 55 میلی متری Auto care Brush Connector to Drill یا تبدیل دریل به پولیشر چپ گردد Driil to Angle Grinder Transformer محصولی پرکاربرد و خلاقانه در زمینه پولیشکاری می‌باشد.
این وسیله رابطی بین پد پولیش های پلاستیکی،انواع صفحه های سنباده و دریل می باشد که به پد سنباده، پولیش  متصل می گردد. این قطعه کیفیت بالایی داشته و از آلیاژ مقاوم در برابر نگ زدن و هر گونه اکسید شدن ساخته شده است. اگر دسترسی به پولیشر یا دستگاه فرز ندارید، فقط کافی است این قطعه را تهیه نموده و پد پولیش را به دریل متصل نمایید و از آن به عنوان دستگاه پولیش استفاده کنید.یکی از مزیت های این رابط تبدیل دریل به پولیش مهره چپ گرد آن بوده که سبب می شود در حین کار اتصال آن محکم باقی بماند.
طول این رابط 55، قطر پیچ 12 و قطر مقطع 8 میلی متر می‌باشد.
 

نکات مهم در زمان کار با واسط تبدیل دریل به صفحه پولیش :

1)در زمان استفاده از این کالا حتماً از دو واشر محدب به جهت محکم نگه داشتن صفحه پولیش به شفت استفاده گردد و از استفاده این محصول بدون واشرها اکیداً خودداری کنید.
2)قبل از روشن کردن دریل اتصالات را به خوبی بررسی و از ایمنی بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

هیچ نظری ارسال نشده