ست دیسک و ترمز اسکوتر شیائومی

کد محصول:CMK00114
ست دیسک و ترمز اسکوتر شیائومی
دسته ترمز،اهرم لنت همراه با لنت 
دارای لنت زاپاس،سیم ترمز،دیسک
مناسب برای اسکوترهای شیائومی M365
عمر طولانی و بادوام و ایمنی بالا

موجود
14,300,000 ریال

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : ست دیسک و ترمز
وضعیت قطعه : نو

ست دیسک و ترمز اسکوتر شیائومی:

ست دیسک و ترمز اسکوتر شیائومی M365 شامل ترکیبی از لنت ترمز، دسته ترمز و دیسک ترمز ،اهرم لنت و سیم ترمز می‌باشد. لنت ترمز و دسته ترمز ترمز معمولاً به لحاظ طراحی و سازگاری با مدل اسکوتر M365 و با توجه به نیازهای ترمزگردانی بر روی اسکوتر شیائومی طراحی شده‌اند. دیسک ترمز هم به صورت تکه‌ای است که به قاب ترمز اسکوتر نصب می‌شود و تابع ایجاد اصطکاک با لنت ترمز را دارا می‌باشد تا کار ترمزگردانی را انجام دهد.

دیسک ترمز یک دیسک فلزی است که به چرخ اسکوتر متصل می‌شود. دیسک ترمز وظیفه تولید اصطکاک با سیستم ترمز و توقف چرخ را دارد.

لنت ترمز اسکوتر M365 لنت های ترمز جایگزینی هستند که به طور خاص برای اسکوتر برقی شیائومی M365 PRO طراحی شده اند. این لنت‌های ترمز از مواد بادوام و باکیفیت ساخته شده‌اند تا عملکرد ترمز موثر و ایمنی را در هنگام سوار شدن به اسکوتر تضمین کنند. نصب آنها آسان است و قدرت توقف قابل اعتمادی را ارائه می دهند و به کاربران این امکان را می دهند که کنترل خود را حفظ کرده و در صورت نیاز با خیال راحت متوقف شوند. توصیه می شود زمانی که لنت های ترمز علائم سایش را نشان می دهند، به طور مرتب چک و تعویض کنید تا از عملکرد مطلوب ترمز اطمینان حاصل کنید.

این ست دیسک و ترمز اسکوتر شیائومی شامل دسته ترمز،سیم ترمز به همراه شیلد فلزی با روکش پلاستیکی مقاوم،اهرم لنت همراه با لنت و لنت زاپاس و دیسک ترمز میباشد .

هیچ نظری ارسال نشده