دوچرخه برقی تاشو برند Winner Sky سایز 14

کد محصول:ESC00004

  • دوچرخه برقی winner skyسایز 14
  • حداکثر سرعت 30 کیلومتر
  • دارای هولدر با قابلیت شارژ موبایل
  • باتری لیتیومی 48 ولت 12 آمپر 
  • هاب موتور 48 ولت 500 وات
  • مناسب وزن تا 120 کیلوگرم
  • ...
موجود
287,000,000 ریال
تخفیف 15,000,000 ریال
272,000,000 ریال

مشخصات الکتریکی

توان نامی موتور (وات) : 500 وات
ولتاژ نامی (ولت) : 48 ولت
نحوه کنترل درایو : 0 تا 5 ولت سازگار با انواع دسته گاز
نوع باطری : لیتیوم یون
ظرفیت باتری ( آمپر ساعت) : 12

مشخصات مکانیکی

جنس بدنه : فولاد مقاوم

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : دوچرخه برقی 48 ولت 500 وات
وضعیت قطعه : نو
سایز : 14
پورت USB :
پشتیبانی دسته گاز :
ساختار الکتروموتور : براشلس

دوچرخه برقی چیست؟

دوچرخه برقی یا ebike دوچرخه ای است مجهز به موتور دوچرخه برقی که به شما در هنگام پدال زدن کمک می کند. این موتور نیروی مورد نیاز خود را از باتری قابل شارژی که روی دوچرخه نصب شده است تامین می کند.

برای طبقه بندی به عنوان ebike، موتور به جای اینکه به تنهایی شما را به حرکت درآورد، باید به شما کمک کند. در نتیجه، برای دریافت این کمک باید پدال بزنید. میزان قدرتی که موتور ارائه می دهد بر اساس میزان سختی رکاب زدن شما و سطح پشتیبانی که انتخاب کرده اید تنظیم می شود.

سیستم‌های دوچرخه برقی تعدادی حالت را برای انتخاب ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد میزان برق عرضه‌شده از طریق پدال‌ها را با برد و عمر باتری متعادل کنید.

یک دوچرخه برقی معمولاً دارای موتوری است که یا در مرکز دوچرخه (اغلب به عنوان موتور درایو میانی که از طریق میل لنگ تغذیه می‌شود) یا در قسمت جلو یا عقب قرار می‌گیرد.

در حالی که یک موتور مبتنی بر توپی چرخ را مستقیماً به اطراف فشار می دهد، یک موتور سوار بر محور از طریق زنجیر و چرخ دنده دوچرخه کار می کند.

وقتی رکاب می زنید، یک حسگر گشتاور میزان تلاش شما را اندازه گیری می کند و آن را با توان خروجی موتور مطابقت می دهد.

ایده این است که موتور به طور کامل کنترل را در دست نخواهد گرفت. درعوض، شما باید برق ثابتی را دریافت کنید که دوچرخه را به سمت جلو حرکت نمی‌دهد.

یک کنترلر برای موتور وجود دارد که معمولاً روی فرمان نصب می شود یا در داخل قاب تعبیه می شود که به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که چقدر کمک می خواهید و مراقب سطح باتری باشید. برخی دارای صفحه نمایش با ناوبری و سایر عملکردها نیز هستند.

چگونه توان موتور را تنظیم کنیم؟

یک دوچرخه برقی معمولاً بین سه تا پنج سطح کمکی دارد که از طریق کنترلر آن انتخاب می‌شود.

بسته به مشخصات موتور دوچرخه، اینها می توانند هر چیزی را از یک فشار ملایم تا قدرت زیاد برای مقابله با صعودهای شیب دار خارج از جاده به شما بدهند.

برخی از آنها یک دکمه "تقویت" نیز دارند که می توانید از آن برای افزایش توان خروجی برای انفجارهای کوتاه مدت انرژی اضافی استفاده کنید.

بسیاری از دوچرخه‌ها حالت کمکی راه رفتن را نیز ارائه می‌کنند تا در هنگام بیرون رفتن از دوچرخه، فشار دادن را آسان‌تر کنند.

می‌توانید در حین رانندگی بین سطوح کمکی تغییر دهید و معمولاً این گزینه وجود دارد که موتور را به طور کامل خاموش کنید و به تنهایی با قدرت پدال حرکت کنید.

بسیاری از موتورهای دوچرخه به گونه ای طراحی شده اند که هنگام خاموش شدن بدون کشش باشند، اما هنوز وزن اضافی وجود دارد که باید بر آن غلبه کرد.

راندن دوچرخه برقی:

دوچرخه‌سواری با دوچرخه برقی تقریباً شبیه دوچرخه‌سواری غیر موتوری از همان نوع است.

شما موتور را روشن می کنید، سطح کمکی را که می خواهید با استفاده از کنترلر انتخاب کنید و سپس پدال بزنید. موتور شتاب اولیه را بسیار آسان‌تر می‌کند و سپس به شما کمک می‌کند تا سرعت خود را حفظ کنید، به‌ویژه زمانی که باید از تپه بالا بروید.

با این حال، به دلیل وزن اضافی موتور و باتری، دوچرخه برقی ممکن است کمی کندتر از یک دوچرخه بدون کمک کار کند.

همچنین ممکن است لاستیک‌های پهن‌تری برای حمل وزن اضافی و چسبندگی بیشتر داشته باشد و معمولاً ترمزهای دیسکی دارد زیرا جرم بیشتری برای کاهش سرعت و توقف وجود دارد.

دوچرخه برقی چه مسافتی را طی میکند:

باتری‌های دوچرخه‌های برقی بسته به ظرفیت آن‌ها (برحسب وات-ساعت اندازه‌گیری شده و به اختصار Wh) می‌توانند بردی از 20 تا 100 مایل یا بیشتر را با شارژ کامل به شما بدهند. باتری ها گران هستند، بنابراین یک دوچرخه با برد طولانی تر، به طور کلی، هزینه بیشتری دارد.

معمولاً یک نشانگر میزان باتری دریافت می‌کنید، در حالی که برخی از سیستم‌های کنترلی محدوده تخمینی را در حین سوار شدن به شما می‌دهند یا توان خروجی را تنظیم می‌کنند تا به شما این امکان را بدهند که به مسافت برنامه‌ریزی شده خود برسید.

برخی از دوچرخه‌ها به شما امکان می‌دهند باتری دومی را که ممکن است در قفس بطری جا شود، به حداکثر برد متصل کنید. همچنین می‌توانید سطح کمک را در حین سواری کاهش دهید تا به حفظ باتری کمک کنید و برد دوچرخه را افزایش دهید.

در حالی که بسیاری از برندها محدوده تخمینی را برای مدل خاصی از دوچرخه ارائه می دهند، و می توان محدوده تئوری دوچرخه را بر اساس توان موتور و ظرفیت باتری آن اندازه گیری کرد، در نهایت این به سطح کمکی که استفاده می کنید و زمین بستگی دارد.

شارژ کامل باتری از شبکه برق می‌تواند از حدود سه ساعت تا نه ساعت یا بیشتر بسته به مدل، شارژر و ظرفیت باتری، طول بکشد.

بهترین دوچرخه های تاشو برقی برای تطبیق پذیری و اندازه جمع و جور طراحی می شوند. آنها را می توان برای سوار شدن به وسایل نقلیه عمومی یا برای ذخیره سازی آسان تر در خانه/کار جمع کرد، بنابراین می توانند بهترین دوچرخه برای رفت و آمد برای بسیاری از افراد باشند.

مشخصات دوچرخه برقی E-bike :
 

1)این دوچرخه برقی مجهز به باتری 48 ولت لیتیومی با ظرفیت 12 آمپر ساعت می باشد.این باطری توسط یک شارژر 48 ولت 2 آمپر فن دار به صورت کامل شارژ و مجدداً قابل استفاده است.
2)سیستم ترمز این دوچرخه برقی ارزان و با کیفیت از نوع مکانیکی-دیسکی برای چرخ عقب و جلو می باشد که سبب توقف کامل دوچرخه در شرایط اضطراری شده و همچنین از امنیت بالا و هزینه نگهداری بسیار کم نسبت به انواع دیگر ترمز برخوردار است.
3)کمک تعبیه شده در قسمت دوشاخ اصلی جلوی دوچرخه سبب راحتی سرنشین و دفع ضربات ناشی از خرابی خیابان به سرنشین و دوچرخه شده است.
4)الکتروموتور اسفاده شده در این دوچرخه برقی از نوع هاب موتور(براشلس) با ولتاژ 48 ولت و توان خروجی 500 وات است که به راحتی می تواند مورد استفاده افراد بزرگسال تا وزن 120 کیلوگرم قرار گیرد.
5)این دوچرخه برقی مجهز به سیستم هشدار بوق و چراغ جلو و همچنین چراغ ترمز عقب به هنگام هرگونه توقف و ترمز اضطراری بوده که خوب سبب افزایش امنیت سرنشین آن خواهد بود.
6)چرخ های استفاده شده در این دوچرخه برقی از نوع (اسپرت) بوده که در صنعت دوچرخه و موتور سیکلت از استحکام به شدت بالا و همچنین دوام کاری عالی نسبت به سایز چرخ ها برخوردار می باشد.
7)در این دوچرخه برقی دو عدد زین جهت سوار شدن همزمان دو نفر در نظر گرفته شده است.زین اصلی دوچرخه به آسانی توسط اهرام پیچی دستی به دورچرخه متصل و از آن جدا خواهد شد.
8)از جمله ویژگی بارز و مهم این دوچرخه برقی، قابلیت تاشو بودن آن است.قابلیت تاشو بودن به دو قسمت این دوچرخه اختصاص یافته که یکی در قسمت وسط  و دیگری سبب تاشو کردن فرمان دوچرخه شده است.این ویژگی مفید سبب  میگردد که به آسانی بتوان دوچرخه را در صندوق خودرو یا مکان های دیگر جهت به همراه بردن در مسافرت و .... جای داد.
9)جایگاه باطری این دوچرخه برقی به گونه ای طراحی شده است که فرد بتواند به جهت جلوگیری از سرقت باطری در هر زمان به آسانی آن را از دوچرخه جدا کند.

10)ویژگی دیگر این دوچرخه برقی قابلیت استفاده آن در حالت اهرم چرخ زنجیر به صورت معمولی می باشد.این ویژگی سبب شده است که در زمانی که باطری دوچرخه فاقد شارژ است بتوان به راحتی از این دوچرخه استفاده کرد.همچنین افراد سالمند که توانایی دوچرخه سواری در مسافت طولانی را ندارند می توانند به جهت حفظ آمادگی بدنی و سلامتی از این دوچرخه برقی به آسانی استفاده نمایند.
11)به جهت افزایش ایمنی برای این دوچرخه برقی دزدگیر به همراه دو عدد ریموت قرار داده شده است.
12)این دوچرخه برقی دارای سه حالت کاری از کاربرد سرعت کم تا سرعت حداکثری بوده که توسط کلید تعبیه شده روی فرمان قابل استفاده است.
13)باکس باطری دوچرخه برقی دارای دو عدد کلید بوده که فرد می تواند با همراه داشتن کلید آن را از جایگاه خود خارج یا مجدداً به دوچرخه وصل نماید.
14)دسته گاز استفاده شده در این دوچرخه برقی دارای یک نمایشگر سطح ولتاژ است که می توان میزان سطح شارژ باطری را با استفاده از آن مشاهده نمود.همچنین از طریق کلید قرمز رنگ استفاده شده بر روی این دسته گاز میتوان دوچرخه را فعال و آماده استفاده و یا غیر فعال کرد .

15)بدنه این دوچرخه برقی از جنس فولاد مقاوم  ساخته شده است.
16)یکی دیگر از مزیت های مهم دوچرخه برقی ، تنظیم ارتفاع زین و فرمان به صورت مستقل و متناسب با یکدیگر است .از این رو افراد با رده سنی مختلف می توانند به آسانی از این دوچرخه برقی استفاده نمایند.
17)هاب موتور استفاده شده در این دوچرخه برقی روی چرخ عقب پیاده سازی شده است که برای راه اندازی نیاز به سنسور حرکتی یا سنسور پدال ندارد بلکه می تواند از حالت سکون شروع به حرکت کند.

هیچ نظری ارسال نشده