اینورتر 12 به 220 ولت 1000 وات

کد محصول : PIN00002
مبدل برق DC به AC
مناسب برای استفاده در خودرو و هرجایی که باطری 12 ولت در دسترس است
شامل یک خروجی USB و یک پریز 220 ولت در خروجی
مجهز به توربو فن
جنس بدنه:آلومینیم
کارایی بیش از 90%

موجود
13,650,000 ریال
تخفیف 1,600,000 ریال
12,050,000 ریال

مشخصات الکتریکی

چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)
ولتاژ ورودی (INPUT) : 12
کارایی(بازده) : 90 درصد
محافظت اضافه جریان :
محافظت دمای بالا :
چراغ نشانگر :
ولتاژ خروجی (V) : 220
محدوده ولتاژ خروجی : 210-230
حداکثر ولتاژ ورودی : 15

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 590
طول محصول(میلیمتر) : 198 میلیمتر
عرض محصول (میلیمتر) : 96 میلیمتر
ارتفاع محصول (میلیمتر) : 54 میلیمتر

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : چین
نوع کالا : مبدل برق خودرو
وضعیت قطعه : نو

قیمت اينورتر ١٠٠٠ وات ماشینی / خودرو   برند سوئر :

اینورتر 1000 وات دستگاهی است که جریان برق AC  را به DC تبدیل می‌کند و برای همه دستگاه ‌های برقی خانگی تا توان هزار وات مثل دروبین, موبایل, لپ‌تاپ, تبلت, لامپ, ریش‌تراش و…‌ استفاده می شود .

اينورتر يا اينورتور یا مبدل DC به AC یک مدار است كه برق باتری یا جريان مستقيم را به جريان متناوب تبديل كند . از  اینورتر  ها استفاده های گوناگونی می شود مثل تبدیل برق سلول های خورشیدی به برق شهر که باتری خورشیدی انرژی خورشید را به ولتاژ DC تبدیل کرده و در باتری ذخیره می کند و اینورتر یا مبدل ولتاژ نیروی ذخیره شده در باتری را به برق شهر تبدیل می کند و در همه ی دستگاه های خانگی قابل استفاده است ، از دیگر استفاده های مبدل های ولتاژ یا  اینورتر در خودرو است که در سفر ها بسیار کابرد دارد .

ازجمله کاربردهای مبدل ولتاژ سیستم برق اضطراری ساختمان است برای مثال با وجود اینورتر با قطع برق شما به آسانی می توانید درب پارکینگ را باز کنید یا سیستم روشنایی را فعال کنید .

اینورتر از نظر شکل موج 

  • موج مربعی
  • شبه سینوسی 
  • تمام سینوسی 

اینورتر ها از نظر ولتاژ ورودی

  • ۱۲ ولت
  • ۲۴ ولت
  • ۴۸ ولت

توضیحات بیشتر در مورد اینورتر ها :

قیمت اینورتر باطری ماشین

اینورترها اغلب در مکانهایی مورد نیاز هستند که تأمین برق AC از شبکه امکان پذیر نیست. از مدار  اینورتر  برای تبدیل برق DC به برق AC استفاده می شود. اینورترها می توانند از دو نوع مبدل سینوسی و اینورتر شبه سینوسی یا اصلاح شده باشند.اینورتر های سینوسی در اکثر مواقع هزینه بر هستند ، در حالی که اینورترهای اصلاح شده یا مشابه آن از نظر قیمتی واقعا ارزان هستند.

 در حالت کلی میتوان گفت که این اینورتر اصلاح‌شده یک موج مربعی تولید می‌کند و از آن‌ها برای تجهیزات ظریف الکترونیکی استفاده نمی‌شود.در اینجا، یک مدار اینورتر با ولتاژ ساده با استفاده از ترانزیستورهای قدرت به عنوان وسایل سوئیچینگ، ساخته می‌شود،

که سیگنال 12 ولت DC را به تک فاز ۲۲۰ ولت  AC تبدیل می‌کند.

مروری بر عملکرد مدار

هدف اصلی  هر مدار اینورتر، تولید نوسان با استفاده از برق مستقیم داده‌ شده و اعمال این نوسانات در طول اولیه ترانسفورماتور با تقویت جریان است.این ولتاژ اولیه بسته به تعداد دور در سیم پیچ اولیه و ثانویه است و تا ولتاژ بالاتر افزایش می یابد.

همچنین در مورد مدار مبدل 12 ولت به 24 ولت DC میتوان از نمودار دیاگرامی زیر ایده گرفت.

مدار اینورتر با استفاده از ترانزیستور

مبدل 12 ولت DC به 220 ولت AC نیز می تواند با استفاده از ترانزیستورهای ساده طراحی شود. می تواند برای تأمین برق لامپ های تا 35 وات مورد استفاده قرار گیرد اما می توان با افزودن ماسفت های بیشتر ، بارهای قدرتمندتری را نیز به کار برد.

اینورتر پیاده سازی شده در این مدار یک اینورتر موج مربعی است و با دستگاههایی کار می کند که به AC  تمام سینوسی احتیاج ندارند.

هیچ نظری ارسال نشده

مقالات مرتبط