اسکوتر برقی تاشو 1200 وات برند Winner Sky

کد محصول:ESC00003

  • اسکوتر برقی تاشو 1200 وات برند Winner Sky
  • موتور 48 ولت 1200 وات 
  • باتری لیتیومی 48 ولت 13 آمپر
  • حداکثر سرعت:50 کیلومتر
  • حمل وزن:150 کیلوگرم
  • دارای زین کمک فنر دار 
  • صفحه نمایشگر دیجیتالی سرعت، میزان شارژ باتری و کیلومتر
  • محور عقب و جلو هر...
نا موجود
243,000,000 ریال

مشخصات الکتریکی

نوع موتور : هاب موتور براشلس
ولتاژ نامی (ولت) : 48 ولت

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : چین
نوع کالا : اسکوتر برقی
سرعت-بارکامل : 50kmh
رنگ : مشکی
برند : Winner Sky

اسکوتر برقی تاشو و سه چراغ با لاستیک بادی پهن و موتور قدرتمند 48 ولت براشلس :

این مدل از اسکوتر یکی از قوی ترین و کاملترین های موجود است که دارای صندلی تاشو است که راکب می تواند حین حرکت بنشید و مسافت بیشتری را با آن حرکت کند. بدنه آن از ترکیب آلومینیوم و آهن با استحکام بالا ساخته شده و از یک باتری 48 ولت 13 آمپر بهره میگیرد که می توان با وزن استاندارد حدود 70 کیلوگرم تا مسافت حدود 50 کیلومتر دست یافت. هر دو چرخ جلو و عقب دارای لاستیک های بادی هستند که باعث نرمی بشتری می شود ضمنا کمک فنر های جلو و عقب می تواند دست انداز های ریز و درشت را براحتی عبور کرده و کمترین تنش را ایجاد کند. موتور این اسکوتر در چرخ عقب قرار دارد از نوع براشلس و دارای توان حداکثر 1200 وات است که می تواند شب های تند را براحتی حرکت کند و حتی در مسیر های سربالایی سرعت مناسبی در حدود 25 کیلومتر دست یافت. در مسیر های کفی با وزن حدود 70 کیلوگرم می توان به راحتی به سرعت 45 الی 50 کیلومتر بر ساعت رسید. برای کنترل این اسکوتر قدرتمند در هر دو چرخه از ترمز های دیسکی استفاده شده تا به در سرعت های بالا و سراشیبی وسیله قابل کنترل باشد. چراغ های جلو شامل سه چراغ Led با لنز است که نور بسیار خوبی در شب ایجاد می کند در بیشتر مواقع روشن کردن یک چراغ کافی است. ضمنا چراغ خطر عقب نیز برای ایمنی بیشتر وجود دارد که در هنگام ترمز نیز درخشانتر می شود. علاوه بر چراغ های جلو و عقب نور پردازی زیر اسکوتر بسیار زیباست و در شب جلوه خاصی هنگام حرکت دارد. این نوع اسکوتور مجز به نمایشگر سرعت و برد کلی و هر سفر در صفحه نمایشگر است. نمایشگر آن علاوه بر سرعت و مسافت ولتاژ باتری را نشان می دهد که بیانگر میزان شارژ باقی مانده است.

این اسکوتر دارای  دزدگیر با دو ریموت است که تا زمانی که ریموت فرمان ندهد اسکوتر روشن نخواهد شد. علاوه بر این برای روشن کردن اسکوتر از یک سوئیچ استفاده می شود. از دیگر امکانات این اسکوتر صندلی نرم و دارای کمک فنر است که بسیار راحت است ضمنا می توانید این صندلی برای جا دادن در خودرو تا کنید و یا حتی خیلی راحت از اسکوتر جدا کنید. فرمان اسکوتر قابل خم شدن است و براحتی در خودرو چه داخل کابین و یا صندق جا می شد.

دسته گاز این اسکوتر بسیار خوش دست است کنترل راحتی دارد. برای کنترل راحتتر اسکوتر دارای درایور هوشمند است که قدرت به آرامی به چرخ اعمال می شود که علاوه بر افزایش عمر هاب موتور مانع از حرکت ناگهانی آن می شود. اسکوتر دارای سه مد کنترلی است که 1 برای حالت ضعیف و 2 برای حالت متوسط و 3 برای حالت قوی است. لازم به ذکر است با توجه به توان آن بیشتر مواقع حالت ضعیف کاملا پاسخگو است حتی در شیب های تند

این اسکوتر برای کسانی که وزن بیش از 80 کیلو گرم دارند و یا نیاز به اسکوتری که مسافت زیادی را پیشتیبانی کند پیشنهاد می کنم ضمنا در صورتی که شهر شما دارای مسیر ها شیب دار است این اسکوتر مناسب است چون موتور قدرتمند و باتری با توان بالا دارد.

تنها ایراد این اسکوتر وزن بیشتر آن نسبت به مدل های کوچکتر است و ضمنا کروز سرعت نیز ندارد. البته نیاز به کروز نیست چون دسته گاز آن از نوع انگشتی است و طولانی مدت به هیچ عنوان خسته نمی کند.

اسکوتر برقی بدون دسته و دسته دار:

 اسکوترهای برقی بدون دسته با زاویه شخص به سمت جلو شروع به حرکت میکنند و برای چرخیدن باید پاهارا به سمت طرفین متمایل کرد بنابراین هیچ دسته و دستگیره ای برای هدایت وجود ندارد اما در اسکوتر برقی ها دسته دار اهرم که در وسط قرار داده شده وسیله ای برای نگهداری از شخص است و همچنین با تکان دادن به سمت چپ و راست میتوان مسیر را تغییر داد.

از مزایای اسکوتر برقی دسته دار میتوان به تسلط در حین حرکت اشاره کرد و همچنین برای دور زدن نیاز به فشار پاها نیست و میبایست با دسته به چپ و راست هدایت کرد که باعث راحتی در استفاده آن میشود از مزیت های دیگر آن میتوان به صفحه نمایشگر اشاره کرد که دارای نشانگر سطح میزان شارژ باتری است و همچنین میزان سرعت هم نشان میدهد.

ویژگی های اسکوتر برقی تاشو 1200 وات برند Winner Sky:

حداکثر سرعت اسکوتر برقی

در حالت ایده آل زمانی که باتری فول و شارژ باشد مسافت 50 کیلومتر را طی میکند. سرعت نامی اسکوتر 75 کیلومتر است

اسکوتر تاشو برای حمل و نقل راحت 

یکی از بهترین مزیت های داشتن اسکوتر، قابل حمل بودن آن‌ها است. اگر می‌خواهید از آن برای رفت و آمد به ایستگاه اتوبوس و مترو  استفاده کنید یا آن را تا کنید و با ماشین همراه خود ببرید، بهترین گزینه خرید برای شما اسکوتر برقی تاشو میباشد. 

قیمت مقرون به صرفه در مقابل سایر لوازم حمل و نقل شهری

اسکوترهای برقی یک روش حمل و نقل مقرون به صرفه محسوب می شوند که از طریق برق شارژ می شوند و نیازی به گاز یا بنزین یا سایر سوخت ها ندارند ،این امر باعث پایین آمدن هزینه همچنین باعث جلوگیری از آلودگی هوا میشود.

وزن قابل تحمل اسکوتر:

وزن قابل تحمل برای این اسکوتر 150 کیلوگرم میباشد.

ترمز دیسکی و کمک فنر اسکوتر برقی و زین:

محور عقب و جلو هر دو مجهز به ترمز دیسکی و کمک فنر همچنین دارای زین بسیار راحت و کمک فنردار میباشدکه میتوان ارتفاع زین و فرمان را تنظیم کرد.

نمایشگر اسکوتر:

دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی سرعت، میزان شارژ باتری و کیلومتر میباشد. ضمنا مسافت طی شده از ابتدا و مسافت هر سفر را از لحظه روشن شدن نمایش می دهد

لاستیک اسکوتر:

لاستیک های این مدل اسکوتر از نوع آفرودی و پهن می باشند. بادی بودن هر دو لاستیک نرمی خوبی به وسیله می دهد

چراغ های اسکوتر:

این اسکوتر دارای چراغ سه جلو بسیار پرنور و با کیفیت است که راندن اسکوتر را در شب و مکان های با نور کم بسیار آسان میکند همچنین دارای چراغ راهنما و چراغ ترمز عقب و نورپردازی بسیار زیبا در زیر اسکوتر با قابلیت تغییر رنگ چراغ ها میباشد.

باتری و موتور:

باتری تعبیه شده روی این اسکوتر لیتیومی 48 ولت  13 آمپر  همچنین موتور به کار برده شده در آن هاب موتور براشلس 48 ولت 1200 وات میباشد. با این باتری انتظار می رود بردی حدود 50 کیلومتر داشته باشد.

شارژر:

این اسکوتر دارای شارژر باتری 48 ولت 2 آمپر میباشد. و از نوع فن دار است. زمانی که ولتاژ باتری به مقدار نامی برسد بطور خودکار قطع کرده و فن خاموش می شود.

کلید و ریموت:

دارای دو عدد سوئیچ و کنترل ریموت میباشد. تا زمانی ریموت فرمان ندهد وسیله روشن نخواهد شد.

دزدگیر هوشمند:

دزدگیر این اسکوتر از نوع بی سیم است و دارای شک سنسور و آژیر مستقل برای دزدگیر است .

گلگیر عقب و جلو 

هیچ نظری ارسال نشده

مقالات مرتبط