(13 رای)

اسپری انژکتور شوی خودرو STP

کد محصول:TOL00067

  • ابعاد: 7*7*20 سانتی‌متر
  • وزن: 300 گرم
  • حجم: 450 میلی‌لیتر
  • نوع کاربرد: تمیز کننده، محافظت کننده
  • مناسب برای : مجرای هوا، دریچه گاز، لنت و دیسک ترمز، موتور خودرو، کاربراتور، انژکتور، توربو شارژر

نا موجود
0 ریال

مشخصات الکتریکی

نوع کاربرد : براق کننده , تمیز کننده , محافظت کننده

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 348
قطر : 65
مدل : STP

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : ایران
وضعیت قطعه : نو
رنگ : زرد
مناسب برای : مجرای هوا , دریچه گاز , لنت و دیسک ترمز , موتور خودرو , کاربراتور , انژکتور , توربو شارژر

اسپری انژکتور شوی STP: 

از محصولات پرکاربرد و قابل استفاده برای تمامی خودروها، اسپری تمیزکننده سطوح خارجی موتور با قابلیت چربی زدایی از سطح آن می باشد که عملا نیاز به آب و مواد شوینده مضرر برای قطعات داخلی و حساس موتور را به شدت کاهش می دهد به طوری که در صورت استفاده می بایست چند دقیقه ای به آن فرصت داده و بعد با دستمال پارچه ای چربی ها و کثیفی های داخل موتور به راحتی قابل پاک شدن می شوند.

اسپری موتورشوی STP دارای قدرت ضدعفونی کنندگی بالا،نیروی نفوذ و خاصیت تجزیه می‌باشد. علاوه بر این قابلیت پاک کنندگی لکه های روغن، آلودگی و گرد و غبار از سطح موتور را دارد که باعث درخشان نگه داشتن آن و تسهیل در خروج گرما بدون

هیچ گونه آسیب به لاستیک، پلاستیک وسطح رنگ می‌شود. اسپری موتورشوی STP همچنین قابلیت استفاده و پاک کنندگی لکه های روغن و آلودگی در ماشین آلات صنعتی و سایر تجهیزات را داراست.

تميز بودن سوزن های انژکتورها برای عملکرد مناسب موتور، احتراق، مصرف بهینه سوخت و کاهش آلایندگی ضروری است. انژکتورها در صورت کثیف بودن، به طور مناسب عمل پاشش سوخت را انجام نمی دهند.

سیستم فیدبک سوخت، کم بودن بنزین را جبران می کند، اما نمی تواند مشکل را به صورت اساسي اصلاح کند. انژکتورها به تمیز كردن نیاز دارند

اسپری پاک کننده انژکتور اتومبیل اس تی پی با قدرت پخش بسیار بالا از موتور خودرو شما در برابر رسوبات محافظت می‌کند. همچنین این محصول عمر موتور را افزایش می‌دهد. این محصول از انژکتور موتور خودرو شما محافظت می‌کند.




تولید و پخش اسپری انژکتور شوی، با برند پورشه(PORSCHE) در ایران | کاوالا

نحوه استفاده از مایع انژکتور شور:

معمولا باز کردن انژکتورها از خودرو و شستن آن ها بهتر است برای اینکار سعی کنید انژکتور از هردو طرف شستشو شود. نحوه استفاده از مایع انژکتور شور ۳ مرحله دارد به این صورت که:

در مرحله اول از سمت ورودی به مدت ۱۰دقیقه

مرحله دوم ۱۰ دقیقه به صورت برعکس

مرحله سوم مجددا به مدت ۱۰ دقیقه از همان طرف ورودی شستشو شود.

یک صافی مرغوب تهیه کنید و حتما قبل از بستن انژکتورها صافی بنزین را عوض کنید .

یک نکته قابل ذکر، درهر شستشو حتما اورینگ های انژکتورها عوض شود که این اورینگ انژکتورها از نوع مرغوب باشد که با تماس با بنزین خراب نشود.
می توانید از مواد شستشو شرکتی استفاده کنید که با توجه دستورات بروشور داخل آن هر لیتر مواد با دولیتر بنزین مخلوط می شود.

شست و شوی انژکتور: 

اگر موتور علائم وجود انژکتورهای کثیف از جمله بد کار کردن در دور موتور پایین، بد استارت خوردن، كم بودن قدرت و تولید مواد آلاینده بالا مثل هیدروکربن و مونوکسید کربن که مانع اخذ دریافت معاینه فنی خواهد شد را داشته باشد،

انژکتور شما نیاز به شست و شو دارد.

رقیق بودن مخلوط سوخت و هوا سبب ایجاد کد خطا در ECU می شود که منجر به روشن نشدن موتور و روشن شدن چراغ چک خواهد شد.

 

تنظیم موتور چیست؟ - تیون آپ دینامیک

اسپری انژکتور شوی STP هرگونه کثیفی، چربی و روغن ساخته شده درون سیلندر را به‌راحتی می‌تواند پاک کند. این اسپری انژکتورها، اتصالات و تمامی منافذ موجود در مسیر عبور خود را تمیز می‌کند. با استفاده از اسپری انژکتور شوی STP مشکلات ایجاد شده

بر اثر کثیفی انژکتورها بسیار کمتر شده و احتراق بهتری درون موتور شکل می‌گیرد. از این اسپری برای تمیز کردن سایر قطعات خودرو نظیر استپر موتور نیز می‌توان استفاده نمود.

تذکر: به هیچ عنوان از اسپری انژکتور شوی روی موتور با حرارت بالا استفاده نکنید. فقط زمانی‌که موتور سرد یا در حال گرم شدن است از آن استفاده نمایید. اگر در هنگام استفاده، اشتباها محلول روی بدنه خودرو اسپری شد سریعا آن قسمت رو با آب بشویید.

هیچ نظری ارسال نشده