تاریخ انتشار: 97-08-27 11:08:18 یکشنبه
نمایش: (9905)

شارژر باتری خشک

شارژر باتری خشک

باتری های شارژی امروزه در انواع و ظرفیت های مختلف تولید و عرضه می شوند. باطری خشک که به باتری اتمی/باتری لید-اسید/باطری ژلی نیز معروف هستند، دسته بزرگی از باطری های قابل شارژ را تشکیل می دهند. این باتری ها که در ساختار آنها سرب و اسید رقیق به کار رفته است، معمولا با ولتاژ 12 ولت و در ظرفیت ها و  ابعاد گوناگون تولید و عرضه می شوند. باطری شارژی خشک امروزه به عنوان باتری موتورسیکلت، باطری موتور برقی، باتری یو پی اس، باطری دوچرخه برقی، باتری پنل خورشیدی و... مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید انواع شارژر باطری خشک اتوماتیک کلیک کنید!

برای شارژ باتری خشک، لازم است یک مدار شارژ (شارژر) مناسب برای آن در نظر گرفته شود. شارژر باطری های اتمی، اسیدی، خشک، موتوری و شارژر باطری ماشین همگی از یک نوع هستند. پارامترهای مهم در انتخاب شارژ باطری مناسب عبارتند از ولتاژ و جریان شارژ بهتر است جریان شارژ در حد 1سوم تا 1هفتم ظرفیت باطری انتخاب شود. ولتاژ شارژر باطری خشک باید از ولتاژ باتری شارژی یا مجموع ولتاژ باطری های سری شده اندکی بیشتر باشد.

یکی دیگر از پارامترهای مهم، اتوماتیک بودن شارژر است. بدین معنی که به محض فول شارژ شدن باطری، جریان از دو سر باطری قطع شود. زیرا اعمال بار اضافی به باطری خشک توسط مدار شارژ، سبب وارد شدن آسیب جدی به باطری شده و کارایی آن را کاهش می دهد به طوریکه در بعضی از موارد موجب خرابی کامل باطری می شود.

لازم به ذکر است خرابی ناشی از شارژر نامناسب، شامل گارانتی نمی شود!!

فروشگاه اینترنتی سما موتور، در راستای تامین نیاز مشتریان، انواع شارژر باطری خشک با ولتاژ ها و جریان های مختلف را با مناسبترین قیمت به فروش می رساند.

مزایای خرید شارژر باطری از فروشگاه سما موتور

  • شارژر باطری خشک خریداری شده، در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما می رسد. (تهران و شهرستان)
  • شارژر باتری خشک عرضه شده در فروشگاه سما موتور، اتوماتیک بوده و آسیبی به باطری وارد نمی کند.
  • شارژر شما قبل از ارسال تست شده و به شرط سلامت به شما تقدیم می شود.
  • خرید شارژر باتری از فروشگاه سما موتور، بصورت آنلاین بوده و نیازی به مراجعه حضوری به محل فروشگاه نیست. (خرید بصورت تلفنی و یا حضوری نیز امکان پذیر است)
  • قیمت شارژر باطری خشک در فروشگاه سما موتور از سایر فروشندگان محصول مشابه مناسبتر است.

شما مشتریان عزیز می توانید انواع شارژر باطری خشک با ولتاژ و جریان های مختلف و با برندهای متنوع از فروشگاه اینترنتی سما موتور خریداری نمایید.

همچنین همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش، آماده ارائه پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات شما همراهان عزیز هستند.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*