تاریخ انتشار: 97-08-22 13:08:10 سه شنبه
نمایش: (8732)

قیمت باطری موتور سیکلت

باطری موتورسیکلت

باطری موتورسیکلت امروزه با توجه به نوع و مدل موتورسیکلت، در ظرفیت ها و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود. اکثر مدل های موتورسیکلت از جمله موتور سیکلت پالس، موتورسیکلت راپیدو، CG و... از باتری 12 ولت استفاده می کنند این باطری های 12 ولت باتوجه به کاربرد در ظرفیت (آمپر) های مختلفی عرضه می شوند. (از 3 آمپر تا 20 آمپر)

باطری 12 ولت 4.5 آمپر 

باطری 12 ولت 5 آمپر سایکل

باطری 12 ولت 5 آمپر JH

باطری 12 ولت 7 آمپر

باطری 12 ولت 9 آمپر

باطری 12 ولت 18 آمپر

باطری 12 ولت 20 آمپر

جهت شارژ باطری، استفاده صحیح و عمر بیشتر باطری های شارژی نیاز به استفاده از شارژر باطری مناسب خواهیم داشت برای مطالعه معرفی و خرید شارژر باطری با کیفیت اینجا کلیک کنید. لازم به ذکر است که در صورت استفاده از شارژر باطری نامناسب باطری های خریداری شده شامل گارانتی نمی شوند.

فروشگاه سما موتور در راستای تامین نیاز مشتریان، رنج گسترده ای از باطری شارژی موتورسیکلت را با مناسبترین قیمت عرضه می کند. با خرید باطری موتورسیکلت خود از فروشگاه سما موتور، از مزایای زیر بهره مند می شوید:

  • -  بعنوان فروشگاه اینترنتی باطری موتورسیکلت، نیازی به مراجعه حضوری نبوده و می توانید خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهید.
  • -  باطری موتورسیکلت خریداری شده، در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما می رسد. (تهران و شهرستان)
  • قیمت باطری موتورسیکلت در فروشگاه سماموتور، از سایر عرضه کنندگان محصول مشابه، مناسبتر است.
  • -  خرید اینترنتی باطری موتور سیکلت از سایت سما موتور بسیار آسان بوده و تنها به داشتن رمز دوم کارت بانکی احتیاج دارد. (امکان انجام خرید بصورت حضوری و تلفنی نیز وجود دارد)
  • -  باطری موتور سیکلت شما کاملا سالم و تست شده به شما تقدیم می شود.
  • -  فروشگاه اینترنتی سما موتور، رنج گسترده ای (از 3 آمپر تا 20 آمپر) از باطری های موتورسیکلت را عرضه می کند. (مناسب برای تمامی مدل های موتور سیکلت نظیر پالس، آپاچی، راپیدو و ...)

شما مشتریان عزیز می توانید انواع باطری های شارژی و اتمی را در ولتاژها و ظرفیت های مختلف و با برندهای متنوع از فروشگاه اینترنتی سما موتور خریداری نمایید.

همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش، آماده ارائه پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات شما همراهان عزیز هستند.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*