پولی و تسمه

پولی و تسمه

زیرشاخه ها

  • پولی

    پولی تایم

    پولی تایم ها قطعات مکانیکی هستند که برای انتقال قدرت و جابجایی استفاده می شوند و جایگزین چرخ دنده و زنجیر شده اند. عموم پولی تایم ها فلزی و استوانه ای شکل هستند و سطح آن ها دندانه ای شکل است. دندانه های پولی تایم مقابل تسمه تایم است و با چرخش پولی تایم حول یک محور دندانه های تسمه تایم را جا به جا می کنند.

    برای اینکه ضریب انتقال قدرت در موتورهای الکتریکی حداکثر شود و نسبت دور بین موتور و بار کاملا ثابت باشد از پولی تایم استفاده می شود.

    پولی تایم ها نیاز به روغن کاری و روانکاری ندارند، هنگام کار تقریبا بی صدا هستند و اتلاف انرژی بسیار کمی دارند بنابراین دامنه کاربرد وسیعی در صنایع مختلفی همچون خودروسازی، صنایع و ماشین آلات صنعتی، CNC، دستگاهای برش لیزر و... دارند.

    سما موتور ارائه دهنده انواع پولی تایم با گام و سایز های مختلف و با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد.

  • تسمه

    یکی از بهترین روش ها برای انتقال حرکت مکانیکی و انتقال نیرو استفاده از پولی و تسمه می باشد تسمه ها با توجه به قابلیتی که دارند ضمن انتقال نیرو، بارهای تکان دار را جذب و باعث کاهش اثرات لرزشی می شوند.

    در واقع توسط تسمه تایم ها می توان سرعت را تغییر داد و حرکت را بین دو یا چند شافت منتقل کرد. تسمه و پولی های دندانه دار برای انتقال حرکت از دنده ها به جای اصطکاک بهره می گیرند.

    تسمه های سری GT2 به صورت باز و بسته و با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب در فروشگاه سما موتور عرضه می شوند و شما می توانید بر اساس نیاز خود پولی یا تسمه تایم مورد نظرتان را خریداری کرده و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

  • گیره تسمه

    گیره تسمه

نمایش 21 - 23 از 23 آیتم