مرجع: KEB00016
کیت موتور بنزینی دوچرخه
دو زمانه 80 سی سی و 100 سی سی
تبدیل دوچرخه معمولی به موتوری
مناسب برای: دوچرخه 24، 26 یا 28 اینچی
ظرفیت مخزن سوخت:2.5 لیتر
مصرف سوخت 50CCدر هر 100 کیلومتر:3 لیتر
حداکثر توان مدل 100سی سی: 3.2kw/5500r/min
مصرف سوخت 100 سی سی: 5 لیتر در 100 کیلومتر
(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)
(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)
(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)
کیت موتور بنزینی دوچرخه دو زمانه 80 سی سی کیت تبدیلی است که برای تبدیل یک دوچرخه معمولی پدالی به موتوری طراحی شده است. معمولاً از یک موتور 80 سی سی دو زمانه، مخزن سوخت، کاربراتور، سیستم اگزوز و سایر اجزای ضروری تشکیل شده است. این کیت به کاربران این امکان را می دهد که موتور را به قاب دوچرخه خود متصل کنند و موتور را با بنزین به جلو حرکت دهند. این کیت ها در میان علاقه مندان به دوچرخه محبوب هستند که به دنبال راهی مقرون به صرفه برای اضافه کردن قابلیت موتوری به دوچرخه خود برای اهداف رفت و آمد یا تفریح هستند.
کیت موتور بنزینی دو زمانه دوچرخه 80 سی سی به کیت تبدیلی اطلاق می شود که به شما امکان می دهد با اضافه کردن یک موتور کوچک بنزینی، یک دوچرخه معمولی را به موتوری تبدیل کنید.
حجم موتور: اصطلاح "80 سی سی یا 100 سی سی" به جابجایی یک سانتی متر مکعب (سی سی) موتور اشاره دارد که اندازه و قدرت آن را نشان می دهد. در این زمینه به این معنی است که موتور 80 سانتی متر یا 100 سانتی متر مکعب جابجایی دارد.
موتور دو زمانه: موتور از نوع دو زمانه است، یعنی در هر دور چرخش میل لنگ یک چرخه قدرت (دو زمانه) را کامل می کند. موتورهای دو زمانه اغلب در برنامه های کوچک و سبک وزن مانند این کیت های تبدیل دوچرخه استفاده می شوند.
موتور بنزینی: موتور با بنزین کار می کند و معمولاً برای روانکاری باید روغن را با سوخت مخلوط کنید زیرا موتورهای دو زمانه مانند موتورهای چهار زمانه دارای مخزن روغن جداگانه نیستند.
کیت تبدیل دوچرخه: این کیت شامل تمام اجزای لازم برای تبدیل دوچرخه استاندارد به موتوردار است. که معمولاً شامل موتور، سخت افزار نصب، مخزن سوخت، سیستم اگزوز و سایر اجزای مورد نیاز برای نصب می شود.
درایو زنجیره ای: موتور معمولاً از طریق یک سیستم محرک زنجیر به چرخ عقب دوچرخه متصل می شود و نیروی محرکه را فراهم می کند.
کاربراتور و فیلتر هوا: یک کاربراتور معمولاً برای کنترل مخلوط سوخت و هوا به همراه یک فیلتر هوا برای جلوگیری از ورود زباله به موتور وجود دارد.
سیستم اگزوز: همراه با یک لوله اگزوز و صدا خفه کن طراحی شده برای تناسب با موتور و مدیریت گازهای خروجی.
نصب: نصب این کیت ها نیازمند دانش مکانیکی است و رعایت دقیق دستورالعمل های ارائه شده همراه با کیت بسیار مهم است. موتور معمولاً روی قاب نصب می شود و برای اطمینان از عملکرد صحیح باید اتصالات مختلفی ایجاد شود.
مشخصات
مرجع: KEB00016
مرجع: KEB00017