(10 رای)

پنس فلزی آنتی استاتیک نارسانا

کد محصول :TOL00124   

  • پنس فلزی مدل نارسانا
  • سر صاف 
  • مقاوم در برابر خوردگی و ضد زنگ
  • کاربرد در تجهیزات آزمایشگاهی
  • کاربرد در تعمیرات موبایل و...
  • معروف به پنس های آنتی استاتیک
موجود
600,000 ریال

مشخصات مکانیکی

جنس : فلزی ضد خوردگی و ضد زنگ

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : چین
نوع کالا : پنس فلزی آنتی استاتیک نارسانا
وضعیت قطعه : نو
خاصیت آهنربایی :

پنس فلزی آنتی استاتیک نارسانا :

از گذشته تا کنون با روی کار آمدن مهارت تعمیرات در میان انواع متخصصان زمینه های کاری مخلتف، روز به روز با توجه به موقعیت و ظرافت کاری ابزارهای گوناگون طراحی گردید تا به وسیله آن به تعمیرات سرعت بخشیده شود.
با توجه به اینکه روز به روز تکنولوژی برق و الکترونیک و همچنین فیزیک الکترونیک در حال توسعه مافوق سرعت بوده،از این رو وسایل و قطعات تولیدی به جهت استفاده آسان و همچنین کاهش هزینه ها در حال کوچکتر شدن و پیشرفت بیشتر در زندگی بشر هستند.

یکی از ابزار های مورد نیاز در تعمیرات ، پنس ها هستند که بسته به نوع قطعات و آی سی ها ،کاربرد در آزمایشگاه ها ،استفاده برای انواع تعمیرات موبایل و دستگاه های برقی کوچک و ... تولید می شوند و هر کدام برای کار خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.با توجه به نوع کاربرد آن ها می توان به تفاوت در نازک و تیز بودن نوک پنس،آنتی استاتیک بودن پنس،درا بودن نوک آهنربایی برای پنس و ... اشاره نمود.
پنس مدل ESD-10 که برای مصارف تعمیرات موبایل ، استفاده در آزمایشگاه های الکترونیکی و بیولوژیکی به منظور دقت در کار و همچنین گاهی رعایت ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد.این پنس مقاوم در برابر خوردگی و ضد زنگ بوده و وزن کم و طراحی عالی،آنتی استاتیک بودن ، عایق نارسانا ، قیمت مناسب و نوک تیز آن را به بهترین گزینه جهت استفاده مصرف کننده تبدیل نموده است.

  • جنس خوبی داره جذب آهن ربا نمیشه

    پاسخ مدیر

    باسلام خدمت شما مشتری بزرگوار
    نسبت به قیمتش جنس خوبی داره و از دوام کاری خوبی برخوردار است
    عایق قرار داده شده روی سطح پنس سبب عدم ایجاد اتصال در نقاط مختلف مدار در حین تعمیرات حساس مانند تعمیرات موبایل میشه...پنس فلزی هست با روکش عایق عالی مخصوص تعمیرات حساس...البته وجود عایق خاصیت جذبی آهنربا رو به شدت ضعیف کرده است