موتور 24 ولت 2200 دور-SHINANO KENSHI DX050-017NN01

  • کد:MDC00005

  • الکترو موتور دی سی
  • 24 ولت
  • 2200 دور بی باری
  • 1880 دور زیر بار
  • طول کامل 10 سانت
  • قطر 5 سانت
موجود
2,100,000 ریال

مشخصات الکتریکی

نوع موتور : موتور DC با جاروبک
توان نامی موتور (وات) : 40
ولتاژ نامی (ولت) : 24
جریان - بار کامل : 3
جریان بی باری : 3.
چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)
ترمز الکتریکی :
بهره محصول (درصد) : 78
تعداد سیم : : 2

مشخصات مکانیکی

سرعت بی بار (دور بر دقیقه) : 2500
وزن (گرم) : 500
قطر بدنه (میلیمتر) : 50
طول بدنه موتور (میلیمتر) : 80
قطر شفت (میلیمتر) : 8
طول شفت (میلیمتر) : 22
نحوه نصب مکانیکی : دارای 4 عدد سوراخ M4 در فلنچ
پولی یا چرخ زنجیر: : پولی

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : ژاپن
نوع کالا : موتور DC
وضعیت قطعه : کارکرده
سرعت-بارکامل : 2500
  • الکترو موتور دی سی
  • 24 ولت
  • 2200 دور
  • 4 ذغاله
  • 40 وات
  • 3آمپر
  • دائم کار
  • ساخت ژاپن

موتور کلاسیک جریان مستقیم دارای آرمیچری از آهنربای الکتریکی است. یک سوییچ گردشی به نام کموتاتور جهت جریان الکتریکی را در هر سیکل دو بار برعکس می‌کند تا در آرمیچر جریان یابد و آهنرباهای الکتریکی، آهنربای دائمی را در بیرون موتور جذب و دفع کنند. سرعت موتور DC به مجموعه‌ای از ولتاژ و جریان عبوری از سیم پیچ‌های موتور و بار موتور یا گشتاور ترمزی، بستگی دارد. سرعت موتور جریان مستقیم وابسته به ولتاژ و گشتاور آن وابسته به جریان است. نه تنها این اصطکاک منجر به سر و صدای موتور می‌شود بلکه این امر یک محدودیت بالاتری را روی سرعت ایجاد می‌کند و به این معنی است که جاروبک‌ها نهایتاً از بین رفته نیاز به تعالکتریکی نیز تولید نویز الکتریکی در مدار متصل می‌کند. این مشکلات با جابجا کردن درون موتور با بیرون آن از بین می‌روند، با قرار دادن آهنرباهای دائم در داخل و سیم پیچ‌ها در بیرون به یک طراحی بدون جاروبک می‌رسیم. اگرچه کاربرد این نوع الکتروموتورها محدود شده‌است، ولی به واسطه مزیت کنترل‌پذیری مطلوبی که این الکتروموتورها دارند، همچنان در صنعت کاربرد دارند. ویژگی موتورهای جریان مستقیم، تنوع آن است که با ترکیب متنوع در مدار تحریک آنها، می‌توان مشخصه‌های گشتاور–دور گوناگونی بدست آورد؛ لذا موتورهای جریان مستقیم به خاطر سادگی کنترلشان، در سیستم‌هایی به کار می‌روند که نیاز به کنترل سرعت در محدوده وسیع و گشتاور زیاد دارند.در ماشین‌های DC وجود یکسوکننده عاملی است که گشتاور موتور DC و ولتاژ ژنراتور DC با هم یکسو گردد که به این مکانیزم کموتاتور گفته می‌شود. این پدیده باعث خواهد شد که فرسودگی بیشتری در این الکتروموتورها رخ داده و نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری داشته باشند.

هیچ نظری ارسال نشده