موتور گیربکس حلزونی 12 ولت 68 دور بوهلر مدل WA116506

کد محصول: MDG00216

نا موجود
8,900,000 ریال

مشخصات الکتریکی

نوع موتور : موتور DC با جاروبک
جریان - بار کامل : 500 میلی آمپر
جریان بی باری : 160 میلی آمپر
چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)

مشخصات مکانیکی

سرعت بی بار (دور بر دقیقه) : 68
وزن (گرم) : 358
طول بدنه موتور (میلیمتر) : 35
قطر شفت (میلیمتر) : 7.5
طول شفت (میلیمتر) : 40
نوع شفت : D TYPE
طول محصول(میلیمتر) : 170
عرض محصول (میلیمتر) : 67
ارتفاع محصول (میلیمتر) : 60
نیاز به سرویس و نگهداری :

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : آلمان
نوع کالا : موتور
وضعیت قطعه : نو
نوع گیربکس : حلزونی
ساختار الکتروموتور : براش
جنس گیربکس : فلزی

موتور گیربکس حلزونی 12 ولت بوهلر مدل WA116506 :

این موتور بوهلر ساخت کشور آلمان  با مدل WA116506 ،ترکیبی از یک گیربکس حلزونی و یک موتور است که علت استفاده از گیربکس در موتور، کاهش سرعت و افزایش گشتاور برای استفاده های خاص می باشد.این موتور دارای یک شفت جهت اتصال با طول 40 mm و قطر 7.5 mm و ابعاد کلی  60*67*170 mmمی باشد.حداکثر ولتاژ ورودی قابل اعمال به این موتور  13.5 ولت DC است که اعمال ولتاژ بیش از مقدار ذکر شده باعث آسیب زدن به موتور می شود.محفظه ی گیربکس آن به دلیل مقاومت در برابر حرارت بالایی که هنگام کارکردن موتور ایجاد می گردد از جنس پلاستیک مقاوم و نسوز ABS ساخته شده همچنین زاویه چرخش موتور نسبت به شفت 90 درجه است.
این موتور بوهلر با حداکثر توان زیر بار 3 وات و سرعت چرخش 68 دور در دقیقه به دلیل کاربردهایی مانند بلندکردن، پایین آوردن ،چرخاندن ،کنترل تنظیم چرخش بسیار کارآمد می باشد .

موتور DC :

موتورهای dc الکتروموتورهایی هستند که با جریان ثابت و مستقیم (DC) تغذیه می شوند و به دلیل سهولت در استفاده و کنترل پذیری سرعت و گشتاور آنها در بسیاری موارد مورد استفاده قرار می گیرند.

موتورهای dc بطور کلی از سه قسمت اصلی استاتور، روتور و جاروبک تشکیل شده اند.استاتور قسمت ثابت موتور است و  شامل بدنه موتور، هسته آهنی و سیم پیچی روی آن می شود و نقش آن تولید میدان مغناطیسی است. وقتی که استاتور به یک منبع تغذیه وصل می شود جریانی در استاتور جاری می شود و میدان مغناطیسی را ایجاد می کند.قسمت متحرک موتور را روتور می نامند که شامل هسته و سیم پیچی دور آن و بلبرینگ است و وظیفه تولید گشتاور و نیروی الکتریکی القایی را بر عهده دارد. همچنین روتور به عنوان قطب موتور dc برای تبدیل انرژی نیز هست از این رو به آن آرمیچر هم می گویند.هنگامی که آرمیچر توسط منبع تغذیه خارجی یا توسط جریان استاتور تغذیه شود در آرمیچر هم میدان مغناطیسی القا می شود و از بر هم کنش میدان های روتور و استاتور موتور شروع به چرخیدن می کند.هسته روتور و استاتور جهت متمرکز کردن و هدایت کردن شار مغناطیسی بکار برده شده و جاروبک نیز باعث انتقال جریان به کلکتور می شود.

هیچ نظری ارسال نشده