موتور پنکه 220 ولت با خازن 1400 دور 60 وات

کد محصول : MAC00188

  • موتور پنکه
  • دارای خازن راه انداز
  • 220 ولت
  • دارای  3 دور کند ، متوسط و تند
  • حداکثر سرعت 1400 دور بر دقیقه
  • قابل استفاده در انواع پنکه  ، فن و ....
موجود
6,650,000 ریال

مشخصات الکتریکی

نوع موتور : موتور AC تک فاز
توان نامی موتور (وات) : 60 وات
ولتاژ نامی (ولت) : 220
چرخه کاری : S1(کارکرد دائم)

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 1100
قطر بدنه (میلیمتر) : 85
طول بدنه موتور (میلیمتر) : 68
قطر شفت (میلیمتر) : 8
طول شفت (میلیمتر) : 60

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : چین
نوع کالا : موتور پنکه
وضعیت قطعه : نو
سرعت-بارکامل : دور تند ، کند و متوسط
محدوده دمایی کارکرد : منفی 20 تا مثبت 80 درجه سانتیگراد

الکتروموتور  پنکه 220 ولت 3 دور

موتور الکتریکی از یک سیم پیچ یا آرمیچر تشکیل شده است که جریان برق می تواند از آن عبور کند. این سیم پیچ در میان قطب های یک آهنربا قرار دارد. وقتی جریان برق از سیم پیچ می گذرد، سیم پیچ به دلیل خاصیت مغناطیسی جریان برق شروع به چرخش می کند. دو سر این سیم پیچ به دو حلقه فلزی متصل است. روی هر یک از این حلقه ها یک تیغه کربن وجود دارد که از طریق آنها جریان الکتریسیته به سیم پیچ منتقل می شود.

سیم پیچ به یک محور فلزی متصل است. این محور از سوی دیگر به سه یا چهار پره که از فلزی سبک ساخته شده اند، وصل می شود. با چرخش موتور، این پره ها نیز شروع به چرخیدن می کنند. پره ها به گونه ای طراحی شده اند که وقتی می چرخند، هوا را از یک سو به سوی دیگر می رانند. در نتیجه هوا در اتاق به جریان می افتد.

نحوه سیم بندی :

این موتور پنکه تک فاز دارای 5 رشته سیم خروجی جهت راه اندازی می باشد.سیم مشکی نول موتور بوده که همواره به نول شبکه برق خانه متصل میگردد.سیم هایی به رنگ بنفش،سفید و زرد مربوط به دور کند،متوسط و تند موتور بوده که با توجه به کلید های پنکه فاز روی آن ها جابجا تا سرعت تغییر و مدنظر مصرف کننده شود.سیم به رنگ(سبز-زرد) ارت موتور بوده که مستقیماً از بدنه موتور گرفته شده است تا از هر گونه خطر اتصال ناگهانی و برق گرفتگی برای مصرف کننده جلوگیری نماید.این موتور با دارا بودن سه سرعت متغیر قابل تنظیم و همچنین خازن راه انداز و سرعت 1400 دور در دقیقه می تواند بهترین گزینه برای مصرف کننده باشد.

هیچ نظری ارسال نشده