(15 رای)

ماژول نمایشگر 0.96 اینچ OLED دو رنگ زرد و آبی دارای ارتباط SPI

کد محصول: MDL00084
0.96 اینچ
دو رنگ زرد و آبی
رزولیشن 128x64
ولتاژ کاری 2.5 الی 5 ولت DC
پروتکل ارتباطی SPI
جریان مصرفی 20mA
تراشه داخلی SSD1306

موجود
845,000 ریال

مشخصات الکتریکی

ولتاژ : 2.5 الی 5 ولت
جریان(A) : 20 میلی آمپر
نوع تغذیه : DC
پروتکل ارتباطی : SPI
تعداد صفحات نمایش : 1
نوع تراشه : SSD1306
نوع سنسور : نمایشگر

مشخصات مکانیکی

طول محصول(میلیمتر) : 28
عرض محصول (میلیمتر) : 27.6
ارتفاع محصول (میلیمتر) : 4

سایر مشخصات محصول

کشور سازنده : چین
نوع کالا : ماژول نمایشگر 0.96 اینچ OLED دو رنگ زرد و آبی دارای ارتباط SPI
وضعیت قطعه : نو
رنگ نمایشگر : آبی
نوع نمایشگر : OLED
OLED : SPI

ماژول نمایشگر 0.96 اینچ OLED دو رنگ زرد و آبی دارای ارتباط SPI :

ماژول نمایشگر OLED زرد و آبی 0.96 اینچی با اتصال SPI یک نمایشگر کوچک و کم مصرف است که می توان از آن در پروژه های مختلف استفاده کرد.

وضوح تصویر 128x64 پیکسل دارد و می‌تواند متن و گرافیک را در دو رنگ مختلف زرد و آبی نمایش دهد. ماژول نمایشگر دارای یک رابط SPI است که امکان ارتباط آسان با میکروکنترلرها و سایر دستگاه ها را فراهم می کند.

برای استفاده از ماژول نمایشگر OLED، باید آن را با استفاده از پین های SPI به میکروکنترلر یا دستگاه خود متصل کنید. همچنین باید برق ماژول نمایشگر را تامین کنید که معمولاً از ولتاژی بین 3.3 تا 5 ولت استفاده می کند. هنگامی که ماژول نمایشگر متصل شد، می توانید با استفاده از پروتکل SPI شروع به ارسال داده به آن کنید که شامل ارسال دستورات و بایت های داده به ماژول نمایش از طریق گذرگاه SPI است که به آن می گوید چه چیزی را روی صفحه نمایش دهد. به طور کلی، ماژول نمایشگر OLED زرد و آبی 0.96 اینچی با اتصال SPI یک صفحه نمایش همه کاره و آسان برای استفاده است که می تواند بازخورد بصری را به پروژه های شما اضافه کند.

با وجود LCD های موجود در بازار الکترونیک در ابعاد و اندازه های مختلف، که از تکنولوژی کریستال مایع استفاده می کردند و همچنین طول عمر پایین و توان مصرفی بالا از ویژگی های  اینگونه قطعات می باشد ، تکنولوژی دیگری با نام OLED  ساخته و هم اکنون جایگزین LCD شده است.نمایشگرهای OLED نسبت به LCD از هزینه ساخت و خرید بالاتری برخوردار هستند اما در مقابل این افزایش هزینه از شفافیت خاص، حجم کم و زیبایی بهتر و همچنین خوانایی با کیفیت بالاتر برای مصرف کننده برخوردار هستند.
توان مصرفی OLED نسبت به LCD  بسیار کمتر و برای راه اندازی نیاز به نور پس زمینه ندارد.بلکه پیکسل های آن خود درخشان  و از خود نور ساطع می کنند.پروتکل ارتباطی این ماژول نمایشگر SPI بوده و تراشه ارتباطی آن SD1306 می باشد.
بایستی توجه داشت که ولتاژ کاری این ماژول از 2.5 ولت الی 5 ولت DC می باشد.بدیهی است اعمال ولتاژ بالاتر از محدوده مذکور سبب آسیب و سوختن ماژول خواهد شد.

رنگ نمایشگر این ماژول ، آبی و زرد است بدین صورت که خط اول نمایشگر به رنگ زرد و باقی آن به رنگ آبی نمایش داده خواهد شد و انتخاب نحوه رنگ از دسترس کاربران خارج است .

جهت اطلاعات بیشتر می توانید دیتا شیت محصول را از قسمت دانلود دریافت نمائید.

هیچ نظری ارسال نشده
SSD1306
SSD1306
دانلود (1.79M)