(21 رای)

باطری لیتیومی 3.7 ولت 800 میلی آمپر

کد محصول : PBT00111

باتری لیتیوم پلیمر 3.7 ولت با ظرفیت 800 میلی آمپر

کیفیت عالی با عمری طولانی

مقاومت داخلی کم همراه با دشارژ بالا

شارژدهی مناسب

ظرفیت : 800  میلی آمپر

ولتاژ شارژ : 3.7 ولت

مناسب جهت انواع هندزفیری ، اسپیکر ، جی پی اس و ....

نا موجود
459,030 ریال

مشخصات الکتریکی

ولتاژ نامی (ولت) : 3.7 ولت
جریان خروجی : 800mA
نوع باطری : لیتیوم پلیمر
ولتاژ خروجی (V) : 3.7
ظرفیت باتری ( آمپر ساعت) : 800 میلی آمپر

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 50
نیاز به سرویس و نگهداری :

سایر مشخصات محصول

محدوده دمایی کارکرد : -40 to 85

قیمت خرید باطری لیتیومی کوچک 800 میلی آمپر

نوع اصلی این باتری از الکترولیت جامد ساخته شده است. تولید این نوع باتری در اندازه های مختلف امکان پذیر است. گاهی ضخامت آن به اندازه کارت اعتباری است. ایمن تر از باتری های دیگر است و همچنین سبک تر است.

هزینه تولید باتری های لیتیوم پلیمری کمتر از باتری های لیتیوم یونی است. انرژی خروجی این نوع باتری کمتر است. این باتری ها پس از ساخت و تولید باتری های لیتیوم یونی به بازار عرضه می شوند. اگر بخواهیم مقایسه ای انجام دهیم ، باید بگوییم که اساس شکل گیری و شکل گیری آن همان باتری های یون لیتیوم است ، اما قطعاً تفاوت هایی وجود دارد. تفاوت اصلی مورد استفاده در این دو نوع باتری ، مواد جدا کننده آن است.
در باتری های لیتیوم پلیمر ، ماده جدا کننده از میکرو پلیمر تشکیل شده است. باتری های لیتیوم پلیمری به عنوان محافظ نیازی به قاب فلزی ندارند. باتری های لیتیوم پلیمری دارای مزایای زیر هستند: آنها بسیار سبک تر از باتری های دیگر هستند. سطح شارژ کمتری دارند. این نوع باتری ها به دلیل ساختاری که دارند اشکال مختلفی دارند.

بیشتر در مورد باطری بخوانید


یعنی می توان آنها را سفارشی کرد. همچنین این نوع باتری ها نیز بدون نقص نیستند. از نظر قیمت گران هستند و این یک ضرر است. طول عمر آنها کمتر از باتری های لیتیوم یون است. آنها قابل تعویض کاربر نیستند ، که یک اشکال بزرگ است و همچنین چگالی انرژی کمتری دارند.

هیچ نظری ارسال نشده