اسکوتر برقی طرح موتور دریفت 250 وات باتری قابل شارژ و بلوتوث

کد محصول:ESC00002

  • اسکوتر برقی طرح موتور دریفت
  • حداکثر تحمل وزن: 80 کیلوگرم
  • حالات سرعت: ۳حالت
  • باتری: لیتیومی ۳۶ ولت شارژی
  • موتور :36 ولت ۲۵۰ وات
  • رده سنی: ۶سال به بالا
  •  لامپ LED درجلو،  لامپ پرقدرت در کف اسکوتر و تایرهای نورانی...
نا موجود
94,000,000 ریال

مشخصات الکتریکی

نوع موتور : موتور 36 ولت 250 وات
ولتاژ نامی (ولت) : 36 ولت
نوع باطری : لیتیومی ۳۶ ولت
قابلیت کنترل با دسته گاز و پدال :
نمایشگر دیجیتال :

مشخصات مکانیکی

وزن (گرم) : 13000
جنس بدنه : پلاستیک و آلومینیوم

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : اسکوتر شارژی
وضعیت قطعه : نو
رنگ : قرمز
پشتیبانی دسته گاز :

اسکوتر برقی چیست؟

اسکوتر برقی یکی از وسایل نقلیه قابل حمل است که به علت حمل آسان ،سبک بودن و سایر ویژگی هایی که دارد مورد استقبال مردم واقع شده است .اسکوتر در واقع وسیله ای است که دارای یک بدنه اصلی است که بر روی چرخ های پلاستیکی مقاوم برقرار است که توانایی حرکت را موتورهای آن تامین می کنند.

این مدل اسکوتر ها سه چرخ بوده چرخ‌های عقب آن معلق می باشد که این امر باعث شده حرکت با آن به صورت ۳۶۰ درجه ای و بسیار مهیج شود این مدل از اسکوتر‌برقی ها بسیار سریع و هیجان انگیز است . 

اسکوتر برقی طرح موتور دریفت:

سوار شدن و راندن  اسکوتر شارژی همانند موتور به کلاه ایمنی احتیاج دارد. براساس قانون و همچنین رعایت اصول ایمنی در حین رانندگی با هرگونه وسایل نقلیه در خیابان باید با کلاه ایمنی داشته باشیم که این اسکوتر شارژی برای حفظ ایمنی بودن یک کلاه ایمنی همراه خود دارد.

اسکوتر شارژی بلوتوثی ۳۶ ولت، پس از شارژ کامل حدود ۶ تا ۱۵ کیلومتر کار می‌کند که بستگی به سرعت مورد استفاده دارد. سه حالت سه سرعت دارد که شما می‌توانید میزان سرعت خود را با فشردن دکمه در سمت چپ فرمان اعمال کنید. در زیر این درجه سرعت هم دکمه بوق تعبیه شده است .

قابلیت دیگر این اسکوتر شارژی، پخش موزیک است که می‌توانید با اتصال بلوتوث، در حین رانندگی با آن موزیک دلخواه خود را پخش کنید و بشنوید .

برای ایمنی بیشتر در رانندگی به خاطر ابعاد کوچک این اسکوتر شارژی، دو منطقه نورانی در محصول تعبیه شده است. لامپ‌های LED جلوی اسکوتر شارژی که رشته‌ای هستند . لامپ پرنور و پرقدرت کف اسکوتر که در زیر صندلی آن قرار گرفته است و نوری ستاره‌ای بر روی زمین پخش می‌کند .

هیچ نظری ارسال نشده

مقالات مرتبط