میخ پرچ سرپهن M4*25 بسته 20 عددی

کد محصول:MSG14025

  • میخ پرچ سرپهن
  • قطر 4mm
  • طول:25mm
  • جنس آلومینیوم
  • مقاوم و با کیفیت
  • استفاده در صنایع مختلف



...
موجود
150,000 ریال

مشخصات مکانیکی

جنس بدنه : آلومینیوم - آهن

سایر مشخصات محصول

نوع کالا : میخ پرچ
وضعیت قطعه : نو
سایز : M4*25

میخ پرچ سر پهن M4*25


 میخ‌ پرچ وسیله‌ ای است که برای اتصال دو یا چند قطعه به یکدیگر استفاده می‌شود.

دستگاه پرچ‌ کن به وسیلهٔ میخ‌ پرچ عمل پرچ ‌کاری را انجام می‌دهد. پرچ کاری به پروسه ای گفته می‌شود که در آن دو یا چند قطعه به وسیله یک قطعه واسطه به نام پرچ به یکدیگر متصل می‌گردند.

به منظور انجام عملیات پرچ کاری لازم است که در ابتدا هر دو قطعه ای که نیاز است به یکدیگر متصل شوند، سوراخ شوند  سپس پرچ از سوراخ ایجاد شده عبور داده شود و  با فشردن سر قفل پرچ به کمک دستگاه پرچ کن اتصال بین دو قطعه انجام شود.

پرچ کاری بر خلاف اتصال پیچ و مهره به عنوان یک اتصال دائم به ‌شمار می‌رود و باید از اتصال پرچ زمانی استفاده کنیم که دیگر نیازی به جداسازی قطعات از یکدیگر نباشد.

 

اگر قصد اتصال دائمی دو قطعه با هم را دارید میخ پرچ می تواند کمک کننده باشد. میخ پرچ می تواند بهترین و سریع ترین گزینه برای اتصال دو ورق با یکدیگر باشد.

پرچ دارای دو قسمتِ میخ و بدنه است که با توجه به نوع استفاده از پرچ جنس و شکل میخ و بدنه تغییر می کند.

جنس میخ پرچ ها اصولا از استیل، آلومینیوم و فولاد است که پر استفاده ترین جنس مورد استفاده میخ پرچ فولادی با روکش گالوانیزه است و جنس بدنه میخ پرچ ها از فولاد، آلومینیوم، مس و استیل است که پرکاربردترین جنس مورد استفاده ی بدنه میخ پرچ ها آلومینیوم است.

میخ پرچ سر پهن برای مصارفیست که در آنها سطحی که نیاز به پرچ شدن دارد، کمی بیشتر باشد به همین دلیل نیاز است تا سطح سر پرچ کمی بزرگتر باشد.

میخ پرچ ها در صنعت استفاده های مختلفی دارند به عنوان مثال در صنعت خودرو، مبلمان، کانکس و … کاربرد دارند.



هیچ نظری ارسال نشده