تاریخ انتشار: 97-09-19 11:09:47 دوشنبه
نمایش: (20282)

شارژر باطری 12 ولت اتوماتیک

شارژر باتری خشک 12 ولت

باطری شارژی خشک امروزه در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربرد باطری خشک 12 ولت میتوان به: باطری ماشین، باطری دوچرخه برقی، باتری ماشین شارژی و موتور شارژی، باتری یو پی اس (برق اضطراری)، باتری پنل خورشیدی، باطری ژنراتور، باطری موتور شارژی دندی . . . نام برد. برای شارژر باطری های خشک، باید از مدار شارژ مناسب استفاده شود. انتخاب مناسب مدار شارژر باتری خشک باید با توجه به 2 پارامتر صورت گیرد: 1. ولتاژ باطری 2. ظرفیت باطری (آمپر ساعت)

اکثر باطری های شارژی 12 ولت هستند و بسته به کاربرد باطری 12 ولت در ظرفیت های مختلفی تولید و استفاده می شوند. (از 1 تا 200 آمپر ساعت)

ولتاژ مدار شارژ باطری خشک باید اندکی از ولتاژ باتری بالاتر باشد تا عملیات شارژ به درستی صورت پذیرد. به عنوان مثال، برای شارژ باتری 12 ولت، مدار شارژ با ولتاژ 13-14 ولت مناسب می باشد.

همچنین جریان خروجی باطری باید در حدود یک سوم تا یک ششم ظرفیت باطری باشد. به عنوان مثال برای شارژ باطری 12 ولت 7 آمپر، مدار شارژ 1 یا 2 آمپر مناسب است. استفاده از شارژر با جریان خروجی بالاتر از میزان ذکر شده عمر مفید باطری را کاهش می دهد.

شارژر اتوماتیک باطری

یکی از پارامتر های مهم در انتخاب شارژر مناسب، اتوماتیک بودن شارژر است. شارژر اتوماتیک، به محض فول شارژ شدن باتری، جریان را قطع کرده و مانع از آسیب دیدن باتری می شود. در صورت استفاده از مدار شارژ غیر اتوماتیک، باتری اُور شارژ over charge شده و آسیب می بیند.

خرابی ناشی از شارژر نامناسب، شامل گارانتی نمی شود.

فروشگاه اینترنتی سما موتور در راستای تامین نیاز مشتریان، شارژر باتری خشک 12 ولت با جریان های مختلف را به فروش می رساند. لازم به ذکر است که کلیه شارژرهای موجود در سایت فروشگاه سما موتور، اتوماتیک بوده و با قطع خودکار جریان، مانع از آسیب به باتری می شوند.

با خرید آنلاین شارژر باطری از فروشگاه اینترنتی سما موتور  شارژر مورد نظر با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما می رسد. (تهران و شهرستان ها)

محصولات مرتبط: باطری ماشین، موتور سیکلت، UPS و انواع باطری خشک

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*