تاریخ انتشار: 97-08-19 13:08:24 شنبه
نمایش: (16247)

پمپ اسید شویی

پمپ اسید

پمپ اسید شویی امروزه در موارد و کاربردهای متعددی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از کاربردهای اصلی آنها، استفاده از آنها بعنوان پمپ اسید شویی پکیج و مبدل میباشد.

بطور کلی هرجا نیاز به گردش و سیرکولاسیون مایعات باشد، میتوان از این پمپ ها استفاده کرد. بسیاری از پمپ ها، مقاومت خوبی در برابر مایعات اسیدی ندارند و در اثر تماس با بخارات اسید، دچار آسیب و خوردگی میشوند. پمپ های مغناطیسی ضد اسید ساخت ژاپن (Noritsu Koki)، از مواد 100درصد ضد اسید ساخته شده و قابلیت کارکرد با انواع اسید ها و مایعات شیمیایی را دارا میباشند. از دیگر مزیت های این پمپ ها میتوان به کوچک و قابل حمل بودن این پمپ ها، کارکرد آسان و سریع، کارایی بالا، قابلیت کارکرد با اسید داغ (تا دمای 120 درجه)، رسوب زدایی، نگهداری آسان و طول عمر بالای آنها اشاره کرد. این پمپ ها میتوانند بعنوان پمپ اسید شویی آبگرمکن، پمپ شستشوی مبدل، پمپ اسید شویی پکیج و... مورد استفاده قرار گیرند. بدلیل کارکرده بودن، این پمپ ها با قیمت بسیار مناسب به فروش میرسند (تحویل کالا به شرط سلامت و کارکرد میباشد!)

برای مشاهده مشخصات کامل محصولات و قیمت به روز آنها از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

پمپ ضد اسید

 

شما همراهان عزیز میتوانید محصول مورد نظر خود را بصورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی سما موتور SAMAmotor.ir خریداری نمایید. همچنین همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش، آماده ارئه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند.

سماموتور
021-66746490-1

(3)
  • مقداد 1398-02-09

    سلام قیمت این پمپ چنده؟؟؟موجود هست یا نه؟؟؟

    پاسخ مدیر:

    سلام

    شما می توانید از شاخه پمپ های مغناطیسی قیمت و مشخصات محصول را بررسی بفرمایید و یا در غیر این صورت به صورت تلفنی خرید نمایید 021-66746490

  • مهدوی 1399-02-18

    سلام وقت بخیر آیا این پمپا مخزن هم دارن یا مخزن وصل میشه بهش

    پاسخ مدیر:

    سلام

    خیر مخزن ندارد، فقط در نصب مخزن دقت نمایید که باید بالاتر از پمپ قرار گیرد چون پمپ مکش ندارد و فقط جهت سیرکوله مناسب است

  • امیر 1399-07-03

    سلام این پمپ ها با برق 220 ولت کار میکننن

    پاسخ مدیر:

    سلام

    خیر، حتما می بایست از یک منبع تغذیه 24 ولت برای آن تهیه نمایید

دیدگاه خود را بنویسید
*
*