تاریخ انتشار: 97-08-07 13:08:28 دوشنبه
نمایش: (898)

خرید آداپتور سوئیچینگ

آداپتور سوئیچینگ

آداپتور سوئیچینگ یک منبع تغذیه برای تامین ولتاژ مستقیم DC میباشد. امروزه آداپتورهای سوئیچینگ در انواع مختلف (دیواری، رومیزی، صنعتی) و در ولتاژها و جریانهای مختلف (توانهای مختلف) تولید شده و در کاربردهای متعددی از آنها استفاده میشود. برای انتخاب آداپتور مناسب، لازم است پارامترهای مورد نظر ، با توجه به کاربرد آداپتور، تعیین شوند. پارامترهای مهم در خرید آداپتور عبارتند از:
ولتاژ خروجی: برای کاربردهای مختلف، ولتاژهای متفاوتی مورد نیاز است. امروزه آداپتورهای سوئیچینگ رنج گسترده ای از ولتاژ ( 5 – 6 – 12 – 24 – 36 – 48 و...) را تامین میکنند.

جریان خروجی: با توجه به میزان جریان مورد نیاز، لازم است آداپتور سوئیچینگ با خروجی مناسب انتخاب شود. (توان مورد نیاز در خروجی، میتواند در تعیین میزان جریان مورد نیاز موثر واقع شود)

شما همراهان عزیز میتوانید انواع آداپتور سوئیچینگ با ولتاژها و جریانهای مختلف را با بهترین قیمت از فروشگاه سما موتور خریداری نمایید. خرید آداپتور از فروشگاه سماموتور، مزایای زیر را برای شما بهمراه خواهد داشت:

    • -     آداپتور سوئیچینگ خریداری شده از فروشگاه سماموتور در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. (تهران و شهرستان)
    • -     خرید آداپتور سوئیچینگ از فروشگاه سماموتور، بصورت آنلاین بوده و نیازی به مراجعه به محل فروشگاه نمیباشد.
    • -     پاور سوئیچینگ های موجود در فروشگاه سماموتور، کاملا سالم بوده و قبل از ارسال برای مشتری، مورد تست قرار میگیرند.
    • -     قیمت آداپتور سوئیچینگ در فروشگاه سماموتور، بهترین قیمت در میان سایر فروشندگان محصول مشابه میباشد.
    • -     آداپتورهای سوئیچینگ موجود در فروشگاه سماموتور، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و دارای مدارهای محافظتی مختلفی میباشند (حفاظت اضافه جریان، ولتاژ، حرارتی و...)

 

برای خرید آداپتور سوئیچینگ مورد نظر، میتوانید از سایت فروشگاه سماموتور SAMAmotor.ir اقدام نمایید. همچنین همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش، آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز میباشند.

adapter list

سما موتور
02166730570

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*