تاریخ انتشار: 97-08-07 09:08:33 دوشنبه
نمایش: (13333)

قیمت روز باطری آسانسور

قیمت روز باطری آسانسور

امروزه استفاده از باطری برای تامین برق اضطراری آسانسور امری رایج و ضروری است. باطری آسانسور با توجه به حجم و ابعاد آسانسور و جعبه فرمان آن، در ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اما بیش از 80 درصد از آسانسور ها، از باطری های 12ولت 7 آمپر برای تامین برق اضطراری استفاده می کنند. باطری های 12ولت رده 7 آمپر (7 آمپر – 7.2 آمپر – 7.5 آمپر) ابعاد استاندارد و مناسبی برای قرار گرفتن در جعبه آسانسور دارند. فروشگاه سما موتور انواع باطری آسانسور را با برندهای مختلف و به بهترین قیمت به شما عرضه می کند.

به منظور مشاهده قیمت، معرفی و خرید باطری 12 ولت 7  آمپر برند لانگ ساخت ویتنام مناسب آسانسور اینجا کلیک کنید.

مزایای خرید باطری آسانسور از فروشگاه سما موتور:

  • - باطری آسانسور خریداری شده از فروشگاه سما موتور، در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید ( تهران و شهرستان)
  • - باطری آسانسور امروزه توسط برندهای گوناگونی تولید می شود. شما می توانید انواع باطری آسانسور از برندهای گوناگون را با بهترین قیمت از فروشگاه سما موتور خریداری نمایید. (ایرانی و خارجی)
  • - باطری های موجود در سایت سما موتور دارای قیمت به روز می باشند و شما می توانید خرید خود را بصورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی سما موتور انجام دهید.
  • - باطری آسانسور عرضه شده توسط فروشگاه سما موتور دارای تاریخ به روز می باشند. (جدیدترین تولیدات کارخانه)
  • - خرید باطری آسانسور با برند لانگ، شامل گارانتی می باشد و شما با خرید باطری آسانسور، ضمانت یکساله از فروشگاه دریافت خواهید کرد.
  • - در صورت تحویل باطری فرسوده (داغی باطری) خود، از تخفیف ویژه در خرید باطری نو بهره مند خواهید شد. ( برای مشاهده شرایط تحویل باطری فرسوده و دریافت تخفیف اینجا کلیک کنید)

برای خرید انواع باطری از فروشگاه سما موتور می توانید بصورت آنلاین از طریق سایت سما موتور اقدام به خرید نمایید و  یا با همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی از طریق صفحه ارتباط با ما تماس بگیرید.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*