تاریخ انتشار: 97-08-01 10:08:49 سه شنبه
نمایش: (1770)

نمایندگی باتری یو پی اس صبا| قیمت کارخانه + گارانتی تعویض

نمایندگی باتری یو پی اس صبا

باتری یو پی اس صبا، یکی از پرکاربردترین باطری های مورد استفاده در راه اندازی سیستم های یو پی اس و استبلایزر میباشد. فروشگاه سماموتور بعنوان عاملیت فروش باتری صبا، انواع باطری های خشک و یو پی اس تولید این کارخانه را به قیمت کارخانه و با یک سال ضمانت تعویض عرضه میکند. سایر مزایای خرید از فروشگاه سماموتور:

  • - تحویل آنی باتری یو پی اس – امکان خرید بصورت حضوری در محل فروشگاه، ارسال به محل در کمتر از 2 ساعت برای تهران و کمتر از 2 روز کاری برای شهرستانها
  • - بهترین قیمت – فروشگاه سماموتور تمامی باطری ها را به قیمت کارخانه به فروش میرساند و لذا شما باطری مورد نظر خود را با مناسبترین قیمت تهیه خواهید کرد.
  • - ارائه گارانتی تعویض – خرید باتری صبا از فروشگاه سماموتور مشمول گارانتی 1 ساله تعویض میباشد. در صورت خرابی باطری، شما میتوانید باطری را به محل فروشگاه عودت داده و باتری جدید با تاریخ به روز را تحویل بگیرید و نیازی به مراجعه به دفتر اصلی کارخانه صباباتری نمیباشد.
  • - خرید باتری یو پی اس با جدیدترین تاریخ تولید – فروشگاه سماموتور بعنوان عاملیت فروش صباباتری، تولیدات این کارخانه را با به روزترین تاریخ تولید (مهر97) عرضه مینماید.
  • - تخفیف ویژه در صورت تحویل باتری فرسوده (داغی باطری) - راهنمای خرید باتری با قیمت ویژه به شرط تحویل باتری فرسوده

 برای خرید باتری یو پی اس صبا میتوانید از سایت فروشگاه به نشانی SAMAmotor.ir اقدام نمایید. همچنین همکاران ما در بخش پشتیبانی فروش، آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز میباشند.

battery

سماموتور

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*