تاریخ انتشار: 97-07-02 13:07:28 دوشنبه
نمایش: (1284)

اسلیپ رینگ سنرینگ (senring) - سازنده انواع روتاری کانکتور

سنرینگ (Senring)

شرکت سنرینگ الکترونیک (Senring Electronics Co.) از سال 2009 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید اسلیپ رینگ (روتاری جوینت/ روتاری کانکتور) آغاز کرده است. امروزه این شرکت بعنوان معتبر ترین سازنده و فروشنده اسلیپ رینگ در جهان شناخته میشود. در حال حاضر شرکت سنرینگ فعالیت خود را در زمینه طراحی، تست، تولید و توزیع انواع اسلیپ رینگ در کارخانه ای به وسعت 3000 متر مربع و با همکاری 200 نفر به پیش میبرد. مرکز اصلی فعالیت های تحقیق و توسعه این شرکت در شهر شنزن چین قرار دارد. استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز، استفاده از مواد با کیفیت بالا و خلاقیت در طراحی و ساخت اسلیپ رینگ های گوناگون، شرکت سنرینگ را به پیشتاز صنعت ساخت و تولید اسلیپ رینگ (روتاری کانکتور) تبدیل کرده است.

تولید اسلیپ رینگ های با کیفیت ساخت بسیار بالا، کنترل کیفیت اسلیپ رینگ های تولیدی و ارائه خدمات قبل و بعد از سفارش، باعث شده است این شرکت بعنوان مرجع اسلیپ رینگ در سرتاسر جهان شناخته شود و کمپانی های بزرگی از جمله siemens، faxccon و... با این شرکت همکاری کنند. بدلیل دارا بودن تیم قدرتمند تحقیق و توسعه و بهره مندی از به روز ترین ماشین آلات، شرکت سنرینگ قادر است انواع مختلف اسلیپ رینگ را بصورت سفارشی و برای کاربرد مورد نظر مشتری تولید نماید.

فروشگاه سماموتور بعنوان نمایندگی شرکت سنرینگ در ایران، آماده تامین انواع اسلیپ رینگ های ساخت این شرکت و نیز ثبت سفارشات و ارائه خدمات از جانب این کمپانی میباشد.

 

مرکز تحقیق و توسعه شرکت سنرینگ

تمامی اعضای تیم تحقیق و توسعه شرکت سنرینگ دارای تحصیلات عالی و تجربه کاری در زمینه ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی بوده و پس از گذراندن دوره های آموزشی و تبدیل شدن به نیروی کار حرفه ای، در آزمایشگاه ها و بخش های مختلف شرکت مشغول بکار هستند و بالاترین کیفیت را در اسلیپ رینگ های ساخته شده توسط این شرکت تامین میکنند.

 

ساخت و تولید در شرکت سنرینگ

شرکت سنرینگ با دارا بودن پیشرفته ترین ماشین آلات ساخت و تولید، علاوه بر ساخت رنج وسیع و متنوع اسلیپ رینگ های استاندارد، توانایی ساخت اسلیپ رینگ های ویژه به سفارش مشتری را نیز دارا میباشد. انواع گوناگون اسلیپ رینگ با قطر خارجی از 6 میلیمتر تا 4 متر، تعداد مدار تا 600، جریان از میلی آمپر تا 800 آمپر، ولتاژ کاری از میلی ولت تا 10000 ولت، سرعت دوران از صفر تا 12000 دوربردقیقه، در انواع مختلف کپسولی، شفت داخلی، فایبر اوپتیک و...

 

مرکز تست اسلیپ رینگ و روتاری جوینت

کمپانی سنرینگ اهمیت ویژه ای برای تامین کیفیت بالا در  اسلیپ رینگ های ساخت این شرکت قائل است. تمام اسلیپ رینگ های تولیدی این شرکت قبل از رسیدن به دست مشتری، تحت آزمایش ها و تست های گوناگون قرار میگیرند و بالاترین کیفیت را برای مصرف کننده فراهم میآوردند.

شرکت سماموتور با دارا بودن تجربه طولانی مدت، و بعنوان نمایندگی این کمپانی ، آماده ارائه محصولات و خدمات شرکت سنرینگ در ایران میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود در زمینه اسلیپ رینگ با ما تماس بگیرید.

slip ring list

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*