کل بررسی ها
63میانگین امتیاز
همه بررسی ها
رضایت خرید
کیفیت بالا و جنس مرغوب
ساخت چه کشوری میباشد
سویچ جیوه ای ساخت داخلی هست یا کشورهای دیگه
سلام این موتور برای دوچرخه ۲۴ هم مناسبه
سلام دوچرخه من سایز ۲۴ است ابعاد این موتور ارتفاع و عرض و طولش رو میتونید بگید تا مقایسه کنم
سلام ایا موتور ۸۰ سی سی از نظر ابعاد با ۱۰۰ سی سی فرقی داره
سوال بالا
من میخوام سفارش بدم ولی کد پستی رو درست می زنم اون برام اشتباه.
میشه راهنمایی کنید برام ممنون میشم
قیمت خرید
سلام میخواستم بدونم همین ترانس رو ۴۵ ولت ۶ آمپر کنید
سلام
سلام ایا کلاج ودنده میخوره ایا ۴ دنده است
یا بی کلاج است
آیا مهلت تست هم داره ک اگه مشکلی پیش بیاد
آیا مهلت تست هم داره اگه مشکلی پیش بیاد
تخفیف
آقای میخواستم بدونم که این کار تخفیف نداره ؟
قیمت بالا
علت اینکه با کم شدن قیمت دلار مدام قیمت هارو بالاتر میبرید چی هست. همین موتور با همین مشخصات توی آمازون دوبی و ترکیه حدودا ۶ تا ۷ میلیون در میاد. فقط برای جابجایی تا ایران ۸ تا ۱۰ میلیون اضافه دریافت منطقی نیست. فروشگاه خوبی هستید ولی کم کم قیمت ها داره غیر منطقی میشه
جوش نقطه ای باتری
درود و خسته نباشید.میخواستم بدونم این ترانس پس از یکسوسازی با پل دیود و خازن صافی، برای جوش نقطه ای روی باتری لیتیومی (پلیت باتری) مناسب است یا خیر
آیا موتور تکی رو هم میفرستبد
موتور تکی
پرسش
درود آقا یک سوال آیا سرعت ۸۰ سی سی با ۱۰۰ سی سی یکیه و به دوچرخه ی ۲۷.۵ میخوره یا نه ممنون میشم جواب بدید
.
ایا خروجی برای برق دارد اگر دارد میتواند باتری موتور را شارژ کند
عالی
خیلب خوب
درایور
دسته سیم این نوع درایوار پیدا میشود ؟
خواهشاً درگاه پرداخت اعتباری و اقساطی دیجی پی و باسلام پی و اسنپ
سلام خواهشاً درگاه پرداخت اعتباری و اقساطی دیجی پی و باسلام پی و اسنپ پی را هم فعال به فرمایید تا به توانیم به صورت اقساطی خریداری نماییم.
سلام اینجانب دسته چک دارم اما خرید نقدی برایم در این شرایط اقتصادی بسیار مشکل می باشد ولی با خرید اقساطی مشکل ندارم با هر قیمتی که باشد خواهشاً پاسخ دهید
موتور قوی
با سلام اگر امکان دارد این محصول را هم تخفیف بزنید
خیلی خوب
ثبت
راهنمایی
ببخشید برای سه چرخه بزرگسال مناسبه؟ازاین دوچرخه های جدید مدل سه چرخه.برای چرخ جلو میشه گذاشت و این اندازه خورشیدی وانجین چقدره ببینم جاداره سه چرخم
ترانس
سلام در رابطه با محصول ۱۲ ولت ۳ آمپر دوبل
میتوان به سر وسط و کناریش ۱۲ ولت ۱۰ آمپر گذاشت؟محدودیت جریان ندارد؟
سه سل باتری
سلام ببخشید میشه از این شارژر برای سه سل باتری استفاده کرد ؟ میتونه ساپورتش کنه 3 تا باتری 9 امپر ساعت که موازی شدند را؟
کنترلر
سلام کی موجود میشد
درمورد ماژول مولدپالس
آیا این ماژول میتونم به مدار فلزیاب اضافه کنم ؟؟؟؟
همین ماژول
آیا امکانش هست اینو ب مدارفلزیاب پالسی اضافه کنم تابتونم بافرکانس های متغیراین ماژول استفاده وبهره ببرم جواب؟میتونیدجوابشوبا این شماره بدید
قیمت بالا
با سلام و وقت بخیر
چرا با اینکه در طول سه ماه چند بار اضافه قیمت دادین رو محصولاتتون دوباره شاهد قیمت نجومی هستیم در حالیکه اجناس همیشه موجود بودن و با بی ثباتی قیمت کسایی که علاقمند به خرید اینگونه اجناس هستند نیز از خرید آن منصرف شوند
فروش پایه دینام
سلام و وقت بخیر بنده پایه دینام میخواستم مشتری خرده متاسفانه نتونستم از سایت شما خرید کنم ایکاش فروش خرده هم داشتید
قیمت مناسب تر ندارید آخه خیلی گرونه و تو این اوضاع یه کمکی هم به
قیمت مناسب تر ندارید آخه خیلی گرونه و تو این اوضاع یه کمکی هم به ما بشه
کنترلر
با سلام کنترلر ها کی موجود میشد
من ۴۸ ولت ۳۵۰ وات ۵۰۰ وات و ۸۰۰ وات
۳۶ ولت ۸۰۰ وات نیاز دارم
موجود کنید
سلام وقت بخیر میشه لطفاً موجود کنید ممنون
منبع تغذیه
وقت بخیر
آیا با باتری لیتیومی سایز ۱۸۶۵۰ میتوان این ماژول را راه اندازی نمود؟
کانکتور مادگی تایپ سی
سلام خسته نباشی
ایا کانکتور ماژول تبدیل ولتاژ داره واسه موبایل صورت مستقیم برق خودرو اتصال داد،یا فقط بصورت سوکت رابطه بین ماژول یا هر قطعه الکترونیکی عمل میکنه؟؟؟
درخواست
لطفا امکان ثبت سفارش در سایت فراهم شود
ارض ادب و تقاضا
سلام خسته نباشید پک کامل سر سیم یا (کامکتور) نر و مادگی برای منتاژ سیم کشی نیاز داشتم تقاضای یاری رسانی دارم اگر در انبار موجود دارید لطف فرمایید یا همکاری را به بنده معرفی بفرمایید
از لطف شما پیشا پیش ممنونم
تفاوت در تصاویر
درود به شما. تصاویری که در گالری قرار داده شده کمی با هم تفاوت دارند. در برخی تصاویر یک کلید کشویی پایین نمایشگر وجود دارد و در برخی تصاویر این کلید وجود ندارد. همچین نحوه چینش قطعات و گرافیک نمایشگر در مدل کلید دار و بدون کلید با هم تفاوت دارند. موجودی فعلی از نوع کلید دار است یا بدون کلید؟
راهنمایی در بارهی نصب
سلام میخواستم این کیت رو بخرم ما سوالم اینه که میخوام اون رو روی دوچرخه نصبش کنم و چون اینها انجین ها گیربکس ندارن یخوام اون رو روی طبق قامه دوچرخه(رکاب جلو جایی که پدال میزنیم) نصب کنم و به این صورت ما گیربکس هم خواهیم داشت ز مدیر سایت میخوام من رو راهنمایی کنه و بدونم این طرح من شدنی هست یا نه و اگر شدنی هست از چه خورشیدی باید استفاده کنم؟ و هزینه زنجیر باک و دسته گاز چه قدر میشه و قصد دارم حضوری خرید کنم تا بتونم راهنماییهای بیشتری دریافت کنم
موتورهای الکتریکی براش و براشلس
با عرض سلام خدمت شما عزیزان محترم من میخواستم عارض بشوم که اگه موتورهای نوشته شده در متن فوق را هم اضافه کنید بسیار خوب و عالی می شود و نکته دیگر اینکه اگر همین موتورهای مارک بوهلر را که گیربکس دار آن که ولتاژ ۳۶ ولت باشد را به تعداد زیادی اضافه کنید گزینه های خیلی بیشتری برای خرید این مدل موتورها فراهم می شود و در دسترس افرادی مثل بنده که یکبار هم از شرکت شما خرید کرده بودم را به وجود می آورد و در ضمن میزان تخفیفات هم اگر امکانش هست برای موتورهای دی سی نو بیشتر بشود خیلی خوب می شود.
سلام
میگم این انجین استارتی هستش یا با رکاب زدن روشن میشه ؟
سنسور اثرهال کد ۴۶۰۱H
کی موجود میشود
ماژول
استاد، منم میخوام ازین ماژول مولدپالس میخوام از فرکانس هاش برای مدار فلزیاب بکارببرم یعنی میتونم بانصب ماژول ب مدار فلزیاب بشه فرکانس های موجودو به سیم پیچ فلزیاب بدم و درواقع فلزیاب ازفرکانس های ماژول استفاده کنه و بکاربگیره ؟چون فلزیاب آنالوگ پالسی هم دارای فرکانس های متغیری هس بعضیاشونم با ی فرکانس کارمیکنن من میخوام با نصب ماژول به مدار فلزیاب ازطریق ماژول فرکانس هاشو به سیم پیچ فلزیاب منتقل کنم تاسیم پیچ فلزیاب بتونه با فرکانس هایی که ماژول داره کارکنه یجورایی فلزیاب از فرکانس های ماژول استفاده کنه چون فرکانس فلزیاب هم همین پالس های مربعی شکل هستن وفرقی بین شکل فرکانس هانیس فقط میخوام بدونم این ماژول میشه به مدار فلزیاب اضافه کرد تا از فرکانس هاش استفاده کنم یانه؟
ساعت رومیزی
اصلأ خوشم نیومد دکمه روشن و خاموش پشت ساعت اصلا کار نمیکنه نه تاریخ
سلام ، در توضیحات نوشته بودین این موتور میتواند ۲۵۰وان برق تولی
اگر به توربین آبی متناسب کوپل بشه واقعا میتواند خروجی ولتاژ و امپرر داشته باشد!؟ منظور سیستم !
چندین موتور رو به ژنراتور تبدیل کردیم که در اطراف مشهد و در بستر رود خانه مشغول تولید توان الکتریکی هستند
اگر این موتور قابلیت حتی ۲۰۰وات تولید برق داشته باشد در تعداد بالا میشه در این زمینه تولید انرژی الکتریکی بکار گرفت
اگر امکان تبادل نظر با کارشناسان و میسر باشه خیلی ممنون خواهم شد
احمد صفاریان کارشناس برق قدرت
مشهد
arkanrhnwrdy@gmail.com
برای اسکوتر برقی م میخواستم
سلام درپوش کانکتور موجود دارین
درپوش کانکتور
جوشکاری لیزری
سلام من یه پک 8 سل جوشکاری شده نیاز دارم شما تقریبا تا کی میتونید موجود کنید
قرار دادن فیلم آموزشی درسایت
لطفا فیلم آموزشی حداقل قرار دهید در سایت تا
سلام
من موتور220دی سی از شما خریداری کردم همراه با رکتیفایر
شرمنده من زیاد وارد نیستم.ایا باید پایه 1و4رو به موتور وصل کرد و پایه 2و3را به برق.ممنون
اعلام موجودی
سلام کی موجود میشه
برای دوچرخه ۲۶ مناسبه داخل تنه نوشته ۱۸’’ منظور رو نفهمیدم
مناسبه برای دوچرخه ۲۶ویوا
این موتورها
این موتورها معمولا برای بجه های نخبه یا کسانی که میخواهند یه پروژه یا ایده ایی را انحام بدهند استفاده میشه البته کسای دیگه هم از این موتورها استفاده میکنند
اگه راه داره به این بچه های (نخبه) بیشتر کمک کنید
کیت تبدیل دوچرخه به موتور
عالی روان کار میکند من راضی هستم
مازولSim800L
سلام ماژولGSm یاماژولSim800L برای نصب به برد آردوینوuno r3 وبرددرایور تبدیل وساخت اندورید باکس موجوداست تاریخ امروز1405/2/29شمسی تشکر پیام بزن
ابعاد
سلام لطفاً ابعاد انجین رو بگین یعنی چقدر طول داره چقدر عرض داره و چقدر ارتفاع داره (برای دوچرخه ویوا اسپیمر سایز ۲۴ مناسبه یا نه)
مغایرت ولتاژ گفته شده
با سلام
این ولتاژی که نوشته نبود که
من به باتری 24 ولت وصل کردم و سوخن
نداشتن اتصال باتری
جنس قطب های اتصالی از آلمینیوم هست که نه جوش نقطه ای میگیره نه لحیم. جوش لیزری هم که فک نکنم جایی پیدا کنید برای جوش دادنش. توصیه میکنم نمونه هایی بگیرید که پیچ خور باشه
چرخ دنده خروجی
من یک انجین 49سی سی با اگزوز وهواکش خریدم ،همه چیز خوب ودر حد قبول است ،ممنونم ،ای کاش
چرخ دنده خروجی را با زنجیر دوچرخه همخوانی داشت
،واسه ما شهرستانی ها که کمترین امکانات را داریم تهیه یک چرخ دنده زنجیر دوچرخه خیلی سخت و...
در هر حال از زحمات شما بسیار ممنونم.
نمایشگر دیجتال
لطفا موجود کنید برای خرید ممنون میشم
احتمال بروز مشکل در راه اندازی
با سلام
من این درایور رو خریدم و طبق راهنمای فارسی سایت سیم بندی انجام شد اما هیچخروجی نداشت، بعدا مشخص شد که علاوه و مراحلی که توی سایت قید کردید ، برای راه اندازی اولیه نیاز هست تا دو سیم سفید تعیین جهت چرخش هم به همدیگه وصل باشند
قلم فوق العاده کاربردی و سخت جون .
این قلم خیلی خوب کار میکنه . بعد از ساعت ها کار اتفاقی براش نیفتاده .
خیلی ممنون از سما موتور (:
پژمان
اگر برای تعداد محدود مثلا 4 تا نهایتا 8 سل کسی نیاز داره میتونم یه طرح بهشون بدم اگر کسی پرینتر سه بعدی داشته باشه که خیلی بهتر البته اصلا به هولدر های پلاستیکی اعتماد نکنید چون این شیمی به سرعت وقتی دما بالا میره و با اکسیژن ترکیب میشه بهش بخاطر خاصیت آلمینیوم و مس به سرعت یک لایه اکسید پدیدار میشه و باید از جنس اپوکسی ساخته بشه که بعد از مدتی اتصال شل نشه و در محل اتصال حتما از گریس رسانا استفاده بشه و هر چندوقت یکبار با باتری بازی بسه که توی هولدر چرخش نباشه چون اگر اتصال دچار مقاومت بشه آتش سوزی اجتناب ناپذیره دوستان خواهشا باتری لیتیومی مخصوصا سری لیتیوم یون رو جدی بگیرید که اصلا شوخی سرش نمیشه و به شدت خطرناکه
باتری خوبیه ولی جوش باید لیزری بدی بهش فقط ولی نمیدونم تو ده روز
در کل راضیم کاش خود شرکت نقطه جوششو میزد راحت میشد استفاده کرد
قدرت خوب موتوروقیمت مناسب
زمانی که موتوربدستم رسیدوقبل ازنصب برروی دوچرخه باباطری امتحان کردم سرعت وچرخش موتوروقدرت آن حقیقتابیشترازانتظارم بودومنومتعجب کردیعنی دور وقدرت آن باتوجه به قیمت مناسب آن بینظیروفوق العاده بود وجادارد از مجموعه سماموتورتشکرویژه داشته باشم بابت فراهم کردن این موتورهای پرقدرت جهت برقی کردن دوچرخه که باقیمتی خوب و مناسب دراختیارمشتری قرار میدهد. میرشکار ازاستان س وب
ماژول جرقه زنی
واقعا این ماژولها با بهترین کیفیت ممکن و قیمت متناسب با بازار دارن میفروشن پیشنهاد میکنم که تا میتونید بخرید والا من پول داشته باشم چندتا دیگه میخرم تا برای فندک خانگی و یا فندک جیبی برای آتس روشن کردن در صحرا و باد واقعا بدرد میخوره.








































